wtorek, 30 maja 2017

Montana szuka domu

Na  stronie Fundacji AST klik znalazłam taką oto dziesieciolatkę która niedawno trafiła pod opiekę tejże instytucji. Ciężko dodać mi coś od siebie ale opis wskazuje na to że sunia zapowiada się naprawdę fajnym psem godnym bliższego poznania:


Opis:

"Montana, to około 10-letnia amstaffka, która będąc pod opieką Fundacja AST szuka nowego domu. Montana to bardzo fajna i pojętna sunia. Wesoła, rozmerdana, przylepa stale szukająca kontaktu z człowiekiem. Chętnie współpracuje i szybko się uczy. Nie zapeszając, póki co, grzecznie zostaje w mieszkaniu, pod nieobecność opiekuna. Coraz lepiej chodzi na smyczy, zaczyna się bardzo ładnie pilnować i kontrolować obecność przewodnika. Dobrze znosi jazdę samochodem. Czasem szczeka - jest czujna, ale absolutnie nie jest w tym uciążliwa. Akceptuje psy i suki, bez najmniejszego problemu. WNa dniach Montana będzie sterylizowana, więc od razu rozpoczynamy szukanie najlepszego domu dla niej. Sunia aktualnie przebywa w domu tymczasowym u Natalii, w Gdańsku. Z okazanie serca kolejnej fundacyjnej biedzie bardzo pięknie dziękujemy."



źródło, więcej klik

Kontakt w sprawie adopcji:

 tel.: 661 665 695, 

mail: adopcje@fundacja-ast.pl

70 komentarzy:

  1. Piękna sunia i taki ma wspaniały charakter...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że szybko znajdzie dom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!
    Oby jak najszybciej znalazła dobry dom.
    Na pewno trafi do kogoś z sercem. Trzymam z to kciuki.
    Pozdrowionka serdeczne :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby znalazła ciepły dom. Ja się boję takich psów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby jak najszybciej znalazła kochający i odpowiedzialny dom!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy psiak, oby szybko znalazł dobrego właściciela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że szybko znajdzie dom.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna psinka, mam nadzieję, że bardzo szybko znajdzie się dom i odpowiedzialni właściciele, którzy pokochają psinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy psia, na pewno znajdzie cudowny dom

    OdpowiedzUsuń
  10. Och. Taka morda cudna. Fajnie zeby ktos ja adoptował, bo to są rewelacyjne psiury

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki psiak. Oby szybko znalazł nowy dom i kochających właścicieli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny piesek! gdybym nie miała alergii to z chęcią bym ją przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś zawsze mi przykro jak robisz takie wpisy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi.... Wstawiam takie posty bo chcę pomagać psiakom

      Usuń
    2. Ja wiem tylko chodzi o fakt że tyle zwierzaków szuka domu to jest przykre ;(

      Usuń
    3. jest przykre dla tego chcę to zmieniać.

      Usuń
  14. Szkoda, że ludzie tak porzucają psiaki. nie rozumiem tego, jak można nie mieć sumienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znamy historii tego psiaka, nie wiemy co spowodowało że szuka domu. Super że sunia ma dom tymczasowy i jest pod skrzydłami fundacji

      Usuń
  15. Kocham amstafy! Dwa tygodnie temu nasza rodzina powiększyła się właśnie o amstafkę :) Kira ma 7 tygodni i skradła nasze serca. Montana też jest słodka i wierzę że znajdzie się ktoś, kto się nią zaopiekuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudownie że ktoś jeszcze kocha asty! Wszystkiego dobrego dla Was :***

      Usuń
  16. Jaka śliczna. :) Gdybym tylko miała taką możliwość to bym przygarneła tego słodziaka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli bym mogła to przygarnęła bym te wszystkie biedne zwierzaki do siebie; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Sympatyczna psina. Mam nadzieję, że szybko znajdzie dom:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka ona śliczna! Mam nadzieję, że szybko znajdzie kochający dom :( Sama chętnie bym przygarnęła, ale mam już 2 psy i 3 króliki :c
    To wspaniałe, że pomagasz w poszukiwaniu jej domu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudna jest! miejmy nadzieję że znajdzie kochający dom :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. urocza :) oby znalazła kochający dom!

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka słodka mordka powinna szybko znalezc nowego opiekuna :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę jej wspaniałego domu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. słodki psiak... mam nadzieję, że szybko znajdzie szczęśliwy dom...

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się, że powstają takie wpisy. Oby szybko znalazła dobrych właścicieli.

    OdpowiedzUsuń
  26. ta jego minka jest rozbrajająca :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przeurocza jest oby jak najszybciej znalazła dobrego i kochającego właściciela :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna, słodka - szkoda że mieszkam w bloku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to żaden problem, grunt by spacerki: intensywność i długość były optymalne:)

      Usuń
  29. Nie przepadam za rasą tych psów, ale muszę przyznać szczerze, że jest piękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może sie kiedyś przekonasz.... choć to specyficzna psiaki i albo sie kocha albo...

      Usuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!