wtorek, 16 maja 2017

Przesyłka z Olynk.pl

Marka Olynk.pl kojarzy mi się z przyjemnością, dobrze zapakowana paczuszka trafiła wczoraj do mnie. Z zawartości się ucieszyłam tym bardziej że jest tu coś dla Was ale to za chwilkę:)
Dostałam woski i świeczkę, produkty opakowane w ekologiczne kartoniki minimalistycznie zdobione:


Świeca opakowana bardzo dobrze chroni zawartość przed niepowołanymi:


Opis:

PARAMETRY TECHNICZNE:

Numer produktu: 00-260
Barwa: kość słoniowa
Aromat: frezja
Czas spalania: ok. 25 godzin
Waga: 250 gramów
Wymiar świecy: 60x60x60 mm
Ilość knotów: 1
Opakowanie: karton ekologiczny
Temperatura otoczenia podczas palenia: 10-26C°
Temperatura przechowywania: 15-30C°
Zalecany czas jednorazowego palenia: do 4 godzin

Mieszanka: Wosk sojowy wolny od materiałów modyfikowanych genetycznie, pestycydów i herbicydów, potwierdzone w akredytowanych laboratoriach. Gwarancja, certyfikacja, że jest to w 100% roślinny wosk bez dodatku ropy naftowej, parafiny, wosków palmowych ani pszczelich. Wosk posiada certyfikat koszerności i jest produkowany zgodnie ze standardami FDA.

Seria KOLEKCJA CHWIL – została zainspirowana misją firmy OLYNK dla zwolenników naturalnych produktów, lubujących się w rozpieszczających aromatach. Prezentowana linia to trzy filary dobrych , jasnych chwil : ROZMOWY, UCZUCIA, OKAZJE. Chwile składają się z ekologicznych świec woskowych, zalanych w szkle. Linia OKAZJE inspirowana najpiękniejszym darem od natury. W wosku sojowym zatopiono aromaty kwiatowe: róża, fiołek, frezja, kalia, lilia, orchidea. Czy w takim towarzystwie możemy delektować się rozmowami ?

źródło





O produkcie pisałam tutaj klik




80 komentarzy:

  1. Zgłoszę się dziś wieczorem! Super rozdanie :)
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę tych wosków:O w wolnym czasie może się zgłoszę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dla biorących udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne świece , takie akurat jak lubię ekologiczne...
    Gdyby nie to ,że zajęta mocno jestem...ech...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej marce wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako*: Kosmetyko Fanki
    Lubię na fb,instagramie: blog_kosmetykofanki na Fb: Monika B....
    Link do udostępnień: ---
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować):monikab11@op.pl
    Banerek na blogu, na instagramie: ----

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają bardzo zacnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na naszym blogerskim spotkaniu w Kórniku miałam przyjemnosć poznać świece tej firmy! Małe kosteczki do rozpuszczania o zapachu bzu są obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa zawartość przesyłki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, biała świeca, super przesyłka. Chętnie biorę udział.
    Obserwuję jako*: Żaneta Serocka
    Lubię na fb,instagramie: Babski Kącik chyba z małych liter i pisane razem
    mail cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świeca w sowim minimalizmie jest niezwykła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie świece!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie.. a świece bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam świece zapachowe ;) Wosków jeszcze nigdy nie próbowałam. Zapach chyba nie mój, więc tym razem nie będę próbowała swoich sił w rozdaniu, ale życzę powodzenia wszystkim uczestnikom ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię zapachowe świece :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taką tylko z czerwonym wkładem ;) Ale narazie stoi nie ruszana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie to zawsze znajdzie się coś nietuzinkowego :) ja ostatnio dość sporo zainwestowałam w woski, więc tym razem odpuszczę sobie rozdanko, ale będę czekać na kolejne ciekawostki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie miałam okazji poznać tej marki, ale nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Aneczkablog
    Lubię na fb jako: Anna K..
    Lubię na Instagramie jako: Aneczkablog
    Link do udostępnień:---
    mail: Aneczkablog@op.pl

    Biorę udział bo chciałam je wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezły patent! Podoba mi się opcja wielu możliwości, jakie daje wosk. Kiedyś kupiłam sobie taką zapachową kostkę marokańską i byłam zachwycona. Używałam jej jako perfum a potem widziałam do szafki i wszystko pachniało tym zapachem. Zapisałam sobie nazwę, z pewnością skorzystam z ich oferty 🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna nagroda. :) Powodzenia dla biorących udział w konkursie. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią wezmę udział :) Obserwuję bloga, fb i instagrama jako Stestuj To :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako*: Anszpi- Doga do perfekcyjnych włosów
    Lubię na fb: Droga do perfekcyjnych włosów
    Obserwuję instagram: drogadoperfekcyjnychwlosow
    Link do udostępnień: baner na blogu http://drogadoperfekcyjnychwlosow.blogspot.com/
    E-mail: drogadoperfekcyjnychwlosow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Do mnie też wczoraj dotarła :) Powodzenia! Bierzcie udział, bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podoba mi się punkt: "Jeśli Cię kojarzę jako czytelniczkę to też otrzymasz dodatkowy punkt:)" :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako*: Paulina Pintal
    Lubię na fb: Paulina Pintal, na instagramie: xx_paulix
    Link do udostępnień: ---
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): pauli798@wp.pl
    Banerek na blogu: http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  27. Obserwuję jako*: Lady Blue
    Lubię na instagramie: jako kamila987654

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe jak sprawdzi się świeca :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako:Monika Sia

    Jak dorwę jutro kompa to wstawię baner.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baner: https://kosmetyczkawrozmiarzemini.blogspot.com/

      Usuń
  30. Wolę zapachy waniliowe, ale ta wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Z mojego punktu widzenia / Marta

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Blisko Lasu (Arleta Wu) <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Te kostki wyglądają super :-))
    Biorę udział w losowaniu.
    Obserwuję jako Stara Kobieta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądają pieknie uwielbiam minimalizm

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna nagroda!

    Obserwuję jako*: Justyna Z mojej strony lustra
    Lubię instagramie: blogzmojejstronylustra
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): zmojejstronylustra@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja pierwsze słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń

  37. Obserwuję jako*: Sylwia Orzechowska
    Lubię na fb,instagramie: na fb: Sylwia Orzechowska, na instagramie: sylviaorzechowska
    Link do udostępnień: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=103944123522131&id=100017196307682&pnref=story
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): sylviaaa100@interia.pl
    Banerek na blogu, na instagramie :--

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako*:Jasmine Vise
    Lubię na fb,instagramie:-
    Link do udostępnień:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1966892790198257?pnref=story
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować):bernadetaaa@interia.pl
    Banerek na blogu, na instagramie -

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: Lyanna
    Lubię na fb, instagramie: -
    Link do udostępnień: -
    Mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): ryska91@o2.pl
    Banerek na blogu, na instagramie (za każdy link jeden punkt dodatkowy): -

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako*: xtina120
    Lubię na fb: Sylwia Jamrozik
    Link do udostępnień: -
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): sylwia.jamrozik@wp.pl
    Banerek na blogu, na instagramie (za każdy link jeden punkt dodatkowy) -

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako*: Nadia
    Lubię na fb: Malinowy Skarbiec
    Link do udostępnień: -
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): jo-jo-a@wp.pl
    Banerek na blogu: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bez świec nie wyobrażam sobie przyjemnego wieczoru, ale niestety zapachowe nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłoszę się w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy produkt w szafie może by się sprawdził z chęcią się zapisuję :)
    obserwuję: Beata T
    nie posiadam konta na fb
    mail: brata1@wp.pl
    banerek dół bloga: https://dlubankibeaty.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako*: Ewelina Wielochowska
    Lubię na fb,instagramie: @ewelinawielochowska, Ewelina Wielochowska
    Link do udostępnień: -
    mail: ewcius1991@vp.pl
    Banerek: -

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako*: revqua
    Lubię na fb,instagramie: @roksana.naprawa Roksana Naprawa
    mail revqua12@gmail.com
    Banerek na blogu:http://revqua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako*: Justyna Rup
    Lubię na fb,instagramie: Justyna Rup, @kalwass
    Link do udostępnień: -
    mail: justyna_rup@interia.pl
    Banerek na blogu, na instagramie: -

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako*:Beautydorczi
    Lubię na fb,instagramie:Na fb jako Truskawkowy Świat Blog
    Link do udostępnień:nie
    mail; panterka241@gmail.com
    Banerek na blogu, na instagramie- nie

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako*: Beata Kandzia
    Lubię na fb jako: Beata Kandzia
    Link do udostępnień: (na fb) https://www.facebook.com/beata.kandzia.52/posts/1962389123972507
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): beatakandzia@gmail.com
    Banerek na blogu, na instagramie (za każdy link jeden punkt dodatkowy): nie, bo nie mam

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako*: Zaczytana56 MamaDela
    Lubię na fb,instagramie: -
    Link do udostępnień:
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): dela56ad.wrob@gmail.com
    Banerek na blogu, na instagramie (za każdy link jeden punkt dodatkowy) -

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!