Obserwatorzy

wtorek, 16 maja 2017

Przesyłka + rozdanie z Olynk.pl

Marka Olynk.pl kojarzy mi się z przyjemnością, dobrze zapakowana paczuszka trafiła wczoraj do mnie. Z zawartości się ucieszyłam tym bardziej że jest tu coś dla Was ale to za chwilkę:)
Dostałam woski i świeczkę, produkty opakowane w ekologiczne kartoniki minimalistycznie zdobione:


Świeca opakowana bardzo dobrze chroni zawartość przed niepowołanymi:


Opis:

PARAMETRY TECHNICZNE:

Numer produktu: 00-260
Barwa: kość słoniowa
Aromat: frezja
Czas spalania: ok. 25 godzin
Waga: 250 gramów
Wymiar świecy: 60x60x60 mm
Ilość knotów: 1
Opakowanie: karton ekologiczny
Temperatura otoczenia podczas palenia: 10-26C°
Temperatura przechowywania: 15-30C°
Zalecany czas jednorazowego palenia: do 4 godzin

Mieszanka: Wosk sojowy wolny od materiałów modyfikowanych genetycznie, pestycydów i herbicydów, potwierdzone w akredytowanych laboratoriach. Gwarancja, certyfikacja, że jest to w 100% roślinny wosk bez dodatku ropy naftowej, parafiny, wosków palmowych ani pszczelich. Wosk posiada certyfikat koszerności i jest produkowany zgodnie ze standardami FDA.

Seria KOLEKCJA CHWIL – została zainspirowana misją firmy OLYNK dla zwolenników naturalnych produktów, lubujących się w rozpieszczających aromatach. Prezentowana linia to trzy filary dobrych , jasnych chwil : ROZMOWY, UCZUCIA, OKAZJE. Chwile składają się z ekologicznych świec woskowych, zalanych w szkle. Linia OKAZJE inspirowana najpiękniejszym darem od natury. W wosku sojowym zatopiono aromaty kwiatowe: róża, fiołek, frezja, kalia, lilia, orchidea. Czy w takim towarzystwie możemy delektować się rozmowami ?

źródło



Teraz część dla Was:


O produkcie pisałam tutaj klik


Kostki możemy używać na rozmaite sposoby:

- wosk do kominka zapachowego,
- odświeżacz do torebki, szafki...
- krem do rąk
- perfumować siebie, portfel...
- odświeżacz do szafy, garderoby....

Sposobów jest sporo więc myślę że warto je mieć tym bardziej że świeży zapach jest w sam raz na ciepłe dni:)

Za przesyłkę dziękuję marce olynk.pl



Regulamin rozdania:

1) Rozdanie trwa od dziś do 30 maja

2) organizatorem jestem ja czerwonafilizanka przy współpracy z olynk.pl

3) Sponsorem nagrody jest olynk.pl.



Wysyłką nagrody zajmuję się ja.

4) Nagroda jest jedna - Pudełko 25 sztuk kostek zapachowych o zapachu "bawełna na wietrze"

5) by wziąć udział w rozdaniu obowiązkowo: być publicznym obserwatorem mojego bloga.

 Dodatkowo można:

- polubić stronę sponsora na FB klik 
 - - polubić stronę sponsora na instagramie
- udostępnić publicznie informacje o rozdaniu wraz z linkiem na fb
- umieścić banerek w pasku bocznym na blogu

 7) Obowiązkowo: wypełnić poprawnie formularz:

Obserwuję jako*:
Lubię na fb,instagramie:
Link do udostępnień:
 mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować):
Banerek na blogu, na instagramie (za każdy link jeden punkt dodatkowy)

Jeśli Cię kojarzę jako czytelniczkę to też otrzymasz dodatkowy punkt:)

8) zwycięzca zostanie ogłoszony na tym blogu we wpisie który pojawi się w kilka dni po zakończeniu zabawy

9) nagroda jest nowa, nie używane i oryginalnie zapakowana.

10) Biorąc udział akceptujesz regulamin bez zastrzeżeń.

11) Nagroda zostanie przesłana Pocztą Polską. Wysyłka tylko na Terenia Polski.
12) Na dane do wysyłki czekam trzy dni od ogłoszenia wyników, jeśli zwycięzca sie nie zgłosi (pisząc z podanego w zgłoszeniu maila to po tym terminie traci prawo do nagrody i losuję kolejną osobę.

13) Będzie mi miło jeśli podziękujesz na blogu swoim gdy przesyłka do Ciebie dojdzie.

14) Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Powodzenia!

86 komentarzy:

  1. Zgłoszę się dziś wieczorem! Super rozdanie :)
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę tych wosków:O w wolnym czasie może się zgłoszę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dla biorących udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne świece , takie akurat jak lubię ekologiczne...
    Gdyby nie to ,że zajęta mocno jestem...ech...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej marce wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako*: Kosmetyko Fanki
    Lubię na fb,instagramie: blog_kosmetykofanki na Fb: Monika B....
    Link do udostępnień: ---
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować):monikab11@op.pl
    Banerek na blogu, na instagramie: ----

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zgłoszenie, powodzenia:***

      Usuń
  7. Wyglądają bardzo zacnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na naszym blogerskim spotkaniu w Kórniku miałam przyjemnosć poznać świece tej firmy! Małe kosteczki do rozpuszczania o zapachu bzu są obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa zawartość przesyłki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, biała świeca, super przesyłka. Chętnie biorę udział.
    Obserwuję jako*: Żaneta Serocka
    Lubię na fb,instagramie: Babski Kącik chyba z małych liter i pisane razem
    mail cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świeca w sowim minimalizmie jest niezwykła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie świece!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie.. a świece bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam świece zapachowe ;) Wosków jeszcze nigdy nie próbowałam. Zapach chyba nie mój, więc tym razem nie będę próbowała swoich sił w rozdaniu, ale życzę powodzenia wszystkim uczestnikom ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię zapachowe świece :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taką tylko z czerwonym wkładem ;) Ale narazie stoi nie ruszana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie to zawsze znajdzie się coś nietuzinkowego :) ja ostatnio dość sporo zainwestowałam w woski, więc tym razem odpuszczę sobie rozdanko, ale będę czekać na kolejne ciekawostki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie miałam okazji poznać tej marki, ale nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Aneczkablog
    Lubię na fb jako: Anna K..
    Lubię na Instagramie jako: Aneczkablog
    Link do udostępnień:---
    mail: Aneczkablog@op.pl

    Biorę udział bo chciałam je wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezły patent! Podoba mi się opcja wielu możliwości, jakie daje wosk. Kiedyś kupiłam sobie taką zapachową kostkę marokańską i byłam zachwycona. Używałam jej jako perfum a potem widziałam do szafki i wszystko pachniało tym zapachem. Zapisałam sobie nazwę, z pewnością skorzystam z ich oferty 🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna nagroda. :) Powodzenia dla biorących udział w konkursie. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią wezmę udział :) Obserwuję bloga, fb i instagrama jako Stestuj To :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako*: Anszpi- Doga do perfekcyjnych włosów
    Lubię na fb: Droga do perfekcyjnych włosów
    Obserwuję instagram: drogadoperfekcyjnychwlosow
    Link do udostępnień: baner na blogu http://drogadoperfekcyjnychwlosow.blogspot.com/
    E-mail: drogadoperfekcyjnychwlosow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Do mnie też wczoraj dotarła :) Powodzenia! Bierzcie udział, bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podoba mi się punkt: "Jeśli Cię kojarzę jako czytelniczkę to też otrzymasz dodatkowy punkt:)" :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako*: Paulina Pintal
    Lubię na fb: Paulina Pintal, na instagramie: xx_paulix
    Link do udostępnień: ---
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): pauli798@wp.pl
    Banerek na blogu: http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  27. Obserwuję jako*: Lady Blue
    Lubię na instagramie: jako kamila987654

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe jak sprawdzi się świeca :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako:Monika Sia

    Jak dorwę jutro kompa to wstawię baner.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baner: https://kosmetyczkawrozmiarzemini.blogspot.com/

      Usuń
  30. Wolę zapachy waniliowe, ale ta wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Z mojego punktu widzenia / Marta

    OdpowiedzUsuń
  32. Pewnie bardzo ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Blisko Lasu (Arleta Wu) <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Te kostki wyglądają super :-))
    Biorę udział w losowaniu.
    Obserwuję jako Stara Kobieta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądają pieknie uwielbiam minimalizm

    OdpowiedzUsuń
  36. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna nagroda!

    Obserwuję jako*: Justyna Z mojej strony lustra
    Lubię instagramie: blogzmojejstronylustra
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): zmojejstronylustra@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. A ja pierwsze słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń

  39. Obserwuję jako*: Sylwia Orzechowska
    Lubię na fb,instagramie: na fb: Sylwia Orzechowska, na instagramie: sylviaorzechowska
    Link do udostępnień: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=103944123522131&id=100017196307682&pnref=story
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): sylviaaa100@interia.pl
    Banerek na blogu, na instagramie :--

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako*:Jasmine Vise
    Lubię na fb,instagramie:-
    Link do udostępnień:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1966892790198257?pnref=story
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować):bernadetaaa@interia.pl
    Banerek na blogu, na instagramie -

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Lyanna
    Lubię na fb, instagramie: -
    Link do udostępnień: -
    Mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): ryska91@o2.pl
    Banerek na blogu, na instagramie (za każdy link jeden punkt dodatkowy): -

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako*: xtina120
    Lubię na fb: Sylwia Jamrozik
    Link do udostępnień: -
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): sylwia.jamrozik@wp.pl
    Banerek na blogu, na instagramie (za każdy link jeden punkt dodatkowy) -

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako*: Nadia
    Lubię na fb: Malinowy Skarbiec
    Link do udostępnień: -
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): jo-jo-a@wp.pl
    Banerek na blogu: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bez świec nie wyobrażam sobie przyjemnego wieczoru, ale niestety zapachowe nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłoszę się w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawy produkt w szafie może by się sprawdził z chęcią się zapisuję :)
    obserwuję: Beata T
    nie posiadam konta na fb
    mail: brata1@wp.pl
    banerek dół bloga: https://dlubankibeaty.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako*: Ewelina Wielochowska
    Lubię na fb,instagramie: @ewelinawielochowska, Ewelina Wielochowska
    Link do udostępnień: -
    mail: ewcius1991@vp.pl
    Banerek: -

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako*: revqua
    Lubię na fb,instagramie: @roksana.naprawa Roksana Naprawa
    mail revqua12@gmail.com
    Banerek na blogu:http://revqua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako*: Justyna Rup
    Lubię na fb,instagramie: Justyna Rup, @kalwass
    Link do udostępnień: -
    mail: justyna_rup@interia.pl
    Banerek na blogu, na instagramie: -

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako*:Beautydorczi
    Lubię na fb,instagramie:Na fb jako Truskawkowy Świat Blog
    Link do udostępnień:nie
    mail; panterka241@gmail.com
    Banerek na blogu, na instagramie- nie

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako*: Beata Kandzia
    Lubię na fb jako: Beata Kandzia
    Link do udostępnień: (na fb) https://www.facebook.com/beata.kandzia.52/posts/1962389123972507
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): beatakandzia@gmail.com
    Banerek na blogu, na instagramie (za każdy link jeden punkt dodatkowy): nie, bo nie mam

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako*: Zaczytana56 MamaDela
    Lubię na fb,instagramie: -
    Link do udostępnień:
    mail(w przypadku wygranej proszę właśnie z niego sie kontaktować): dela56ad.wrob@gmail.com
    Banerek na blogu, na instagramie (za każdy link jeden punkt dodatkowy) -

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!