Obserwatorzy

środa, 7 czerwca 2017

Denko



Minął ciepły miesiąc maj, z miesiąca minionego utkwił mi jeden dzień w którym to doświadczyłam czterech pór roku: śnieg zimno, śnieg stopniał w deszczu któremu towarzyszył wiatr.... przygrzewało słońce i zrobiło się bardzo ciepło, upalnie.... jeden dzień... to jakby rok w skrócie. 
Skończył się miesiąc pora na pustaczki, zapraszam:



1) Słoneczne kosmetyki - Żel do twarzy na bazie unikalnej wody mineralnej z Uzdrowiska Busko - Zdrój - całkiem fajny żel. Skład nie jest idealny ale to już kolejne moje opakowanie zużyte i nie wykluczam powrotu...
2) Cowshed - żel pod prysznic kupiony w TK Maxie - ładnie pachniał, mył, czy wrócę nie wiem;)
3) Maska - L`biotica - Professional Therapy Silk Shine - recenzja nie wiem czy wrócę, myślę że sporo lepszych produktów jest na rynku... i tańszych...
4) L`biotica - Professional Therapy Silk Shine - szampon do włosów nabłyszczający - recenzja. Nie był zły, nawet niezły był ale czasem potrzebowałam silniejszego oczyszczenia, nie wiem czy wrócę...
5) DERMEDIC ANGIO PREVENTI płyn micelarny


1) Esent - Masło z Mango ultra nawilżenie - recenzja
2) Peeling Solny o zapachu różanym - recenzja
3) Life peeling i serum z witaminą C - kupiłam w promocji kilka saszetek były po 0,99/szt to adekwatna cena, kupię ponownie jak będzie okazja... cenowa.
4) Ava Bio Rokitnik - dostałam do zakupów w gratisie, użyłam raz i przyznam że nie wiem czy jeszcze po nią sięgnę... czasem tak jest że po prostu nie zaiskrzy...
5) Dermaglin - maseczka oczyszczająco odżywcza - fajna maseczka kupie na pewno: fajnie oczyszcza jest przyjemna  i ma dobry skład
6) Dermaglin maseczka do cery trądzikowej - dobry skład, niezłe działanie - wrócę na pewno
7) Bielenda maska w płachcie nawilżająca, super nawilża, napinała skórę... a po upływe czasu wcale nie chciałam jej zdejmować. Już mam następną:)
8) Kaufland Care - maseczka peel off - ubolewam nad tym bo mój ulubiony produkt wycofano... zniknął on niestety z pułek sklepowych... szukałam po kauflandach i niestety ostała sie jakaś żółta z czymś tam... a moja wycofali, nad czym ubolewam....Dziękuję aneczkablog za to że sama zaproponowała i sprawdziła w swojej okolicy, niestety na próżno...  dzwoniłam na infolinie to odesłali mnie do formularza kontaktowego. Odpisał mi automat: "serdecznie dziękujemy za kontakt z nami. Odpowiemy na wiadomość tak szybko, jak będzie to możliwe." no i od piątku są zbyt zajeci by odpisać....
9) Sensique - matt finish powder - nie jest to najgorszy produkt choć brakuje mu wiele, nie wiem czy wrócę
10) Bielenda maska oczyszczajaca z węglem czy jakoś tak... wygląda strasznie, rozprowadza sie jakoś dziwnie, nie wiem czy działa może nei zauważyłam, i koszmarnie brudzi....
11) Efektima - maska peel off - może kiedyś z braku laku....
12) Bielenda - Hydro Booster Jelly Mask, Żelowa maseczka ultra nawilżająca do każdego rodzaju cery - taki średniaczek, nie wiem czy wrócę...

No i to całe denko moje, opakowania wyrzucone, zużywam nowe produkty:) Miałyście coś z powyższych rzeczy?

80 komentarzy:

  1. Z Twojego denka miałam chyba tylko płyn micelarny dermedik,
    Muszę się wziąć za denko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu spore denko! Maseczka Bielendy z węglem wyglada koszmarnie, brudzi jeszcze bardziej... ale dziala!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam tylko próbkę tego szamponu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam niestety niczego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem pokaźne, Cowshed wpada w oko, ale widzę, że bez szału jest :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo kosmetyków :) Miałam maseczkę z Bielendy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego zużyłaś.
    Nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile ciekawych poleceń, dziękuję🎈

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że ta maska z Bielendy działa, a tu jednak nie :) Chyba jej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś te maseczki z Dermaglin i Efektimy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OD dawna szukam dla siebie idealnego zelu do twarzy i szamponu. To są dwa kosmetyki, których od x lat nie mogę dopasować. Wpisze na listę do sprawdzenie twoje propozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie masła do ciała! Naprawdę fantastyczne.
    Większości produktów jednak nie znam.
    Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak się przyglądam i miałam jedynie maseczkę czarną z Bielendy, tyle ze w innej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nic z tych kosmetyków, ale tak dumam sobie nad własnym denkiem ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już nie zostawiam pustych opakowań, bo mnie drażniły :D Z Dermedic mam żel i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ten zestaw do włosów, dla mnie był ok. Miałam też kilka maseczek

    OdpowiedzUsuń
  17. bogate :) Poluję na tą czarną maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nic z Twojego denka, tzn tylko micel z dermedic, ale z innej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Spora zawartość kosmetyków ! Osobiście znam tylko maskę węglową :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile tego jest :) Maseczki kojarzę, z kosmetyczki mojej mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, regularnie denkujesz spore ilości

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie udało mi się wypróbować ani jednego kosmetyku z tych, które zużyłaś. Za mało kupuję chyba;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna forma denka. :D
    Bardzo maseczkowy miałaś maj. Tyle maseczek, a je nie miałam nigdy żadnej z nich. :P
    Zaciekawił mnie szampon, bardzo podoba mi się efekt błyszczących włosów, ale nie wiem czy by ich za bardzo nie obciążał - niestety należę do osób, które mają problem z przetłuszczaniem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Duże zużycie, a ja niczego nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja w zasadzie żadnego z tych kosmetyków nie próbowałam... aż mi wstyd ;) Ale z chęcią przetestowałabym tą maska nawilżająca Bielendy

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam jeszcze tych marek czas chyba wypróbowywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko dla mnie nie znane ale bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tą maskę z Bielenda chętnie wypróbuję :) nie musisz kochana dziękować :* akurat w ten dzień miałam po drodze :* i zawsze tam robię zakupy jak jestem u mojego. Więc przy okazji będę zaglądać na ten dział, może akurat wrócą :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że Kaufland wycofał Ci te maseczki. Można się ich było spodziewać w denku.

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście co mnie najbardziej zainteresowała w tym denku? Te maseczki z Kauflandu... ech... ja też się u siebie rozejrzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawa tych maseczek niestety beznadziejna... aczkolwiek....

      Usuń
  31. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!