sobota, 21 października 2017

Przesyłka od Vena Cosmetics Kolagenowy Żel do mycia

Wczoraj doszła do mnie przesyłka od venacosmetics.com. Widzę ze moda na kolagen ma się dobrze, powiedziałabym nawet bardzo dobrze: kremy, maseczki, maski, kolagen solo można nabyć...
Ja wczoraj dostałam nawet żel pod prysznic z kolagenem. Ciekawe jak sie sprawdzi:)

opis: 

Żel oczyszczający Vena w trosce o czystą, idealnie gładką i piękną skórę. Formuła opracowana na bazie delikatnych składników myjących, które mogą być stosowane do pielęgnacji bardzo wrażliwej skóry. Żel dodatkowo wzbogacony został o naturalne składniki poprawiające kondycję skóry i chroniące ją przed wysuszeniem. W rezultacie cera jest widocznie odświeżona i oczyszczona. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. PH neutralne dla skóry.

żródło opisu, po więcej klik

Za przesyłkę dziękuję marce Vena Cosmetics


48 komentarzy:

  1. Nie znam go kompletnie Jestem ciekawa jak się u ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa, nie mogę się doczekać dobrego światła naturalnego coby obfocić:)

      Usuń
  2. I taka moda na ten kolagen , i jak pomyślę ,że kolagen nasz organizm produkuje sam sobie i trzeba tylko dostarczyc produkty, a z zewnątrz tak go sobie wklepać nie da rady , to muszę przyznać ,że reklama to potężna broń :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze o nim nie słyszałam, ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale czekam na opinie. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj.
    Nie znam się na kosmetykach, ale chętnie o nich czytam... I tak później zapominam.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że by się sprawdził u mnie :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt :-) Widzę go po raz pierwszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za ciekawy kosmetyk. Fajny!
    Świetny się wydaje i taka przesyłka z pewnością jest satysfakcjonująca.
    Podoba mi się.
    Pozdrawiam ciepło :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. W ogóle nie znam tej marki. Ciekawa jestem, czy się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolagenowe kosmetyki ciekawią mnie od dawna, trzeba będzie w końcu na coś się skusić :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Marki nie znam wcale i jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!