Obserwatorzy

poniedziałek, 9 października 2017

Wspomnieniowo - Zwierzątka i nie tylko

A dziś na miły tygodnia początek powspominam zwierzaczki, właściwie ich część tych które w miły sposób zapisały się w mojej pamięci:) Nie mam fotek każdego zwierzaka, ale odkurzając czeluści blogowe pokażę.
Powrzucam fotki z archiwum blogowego które też nie są związane ze zwierzakami:) Fotek będzie sporo więc nie powiększam ich a jak sie spodoba zawszw można kliknąć i powiększyć sobie: )



Kotek Opiłek - pierwszy dzień w nowym domku, jak widać bardzo ciekawy szybko się zadomowił:



Opiłeczek starszy

A to kotek nie pamiętam rasy i mienia, kojarzę tyle że nie lubił Panów ten kocur. Potrafił łapą machać jak przechodził przedstawiciel płci brzydkiej:)


A to alkożelki.... z ciekawości postanowiłam zaryzykować i zalać żelki alkoholem...


 Widać że nawet kot sie zainteresował co sie dzieje. O tyle że eksperyment wydawał się ciekawy to niestety wyszła ohyda... ja to ja bo raczej bliższa jestem abstynencji ale osoby które lubią alkohol też nisko oceniły ten przepis. Cóż: brzmiało ciekawie


Rodo: ukochane zwierzątko; ale o nim jeszcze będzie <3


 Maniek i Fredek Cane Corso i Bldog Angielski. Dwa cudowne prze kochane psy... NA fotce poniżej szczeniak Cane Corso, najgrzeczniejszy szczeniak jakiego spotkałam w życiu. Ba! Grzeczniejszy od nie jednego dorosłego psa.


A to knajpka w Sopocie o bardzo oryginalnym wystroju, niestety jakoś nie cieszyła się powodzeniem na tyle by przetrwać, a szkoda bo miejsce wyjątkowe, unikatowe - wiele serca zostało włożone w każdy element wystroju.
Po kolejnej nieudanej inwestycji w tym lokalu miejsce po raz kolejny stało puste... kolejni włodarze z tego co widziałam postanowili zlikwidować to co w dawnym "Wielorybie" tak mnei przyciągało..
Ciekawe czy otworzyli tam coś czy kolejna nieudana próba a może... kto wie... będę to zobaczę.
Mam nadzieje że i Wam sie spodoba ją wnętrza tego lokalu.


 













Golden Retriver to kolejna rasa psów która jest mi bliska - kochane delikatne zwierzątka. Piękne i kochane <3


Buty butki, mam obie pary:) inwestycja sie opłaciła. Te na obcasach zakładam bardzo rzadko... właściwie miałam tylko kilka razy...
Carini to buty raczej twarde i sztywne, mam kilka par i jak sie domyślacie mam. Na tym koniec. Obcierają więc raczej będę unikała


Baleriny - dobry  zakup! Mam te buty lat kilka i zakładam je dość często:


Spaniel kontynentalny miniaturowy Papillon- Motylek. Chyba najmniejszy piesek. Wstawiam go tu bardziej jako ciekawostka:) rozumiem że może sie podobać, energiczny, odważny... oddany właścicielowi zachowuje dobrą kondycję do późnej starości dobry kompan dla starszych dzieci nadaje się nawet do małego mieszkania tani w utrzymaniu łatwy w pielęgnacji czujny stróż. Wadą jest zaczepność do psów.


Grzyby grzybki... sama nie umiem zbierać, ale dobrze mieszkać z kimś kto umie i przynosi


Jedna z najfajniejszych rzeczy które dostałam dzięki blogowaniu - wisiorek vintage. Niestety został mi skradziony. Mam nadzieje że szczęścia złodziejowi nie przyniesie.


Gniezno, odwiedziny u rodzinki, niestety mało zobaczyłam tylko kilka dni byłam:


Byłam w Biskupinie, ciekawa wyprawa






Piękny model Rodo... zawsze mnie zachwyca...


Raz jeszcze Opiłek z kolegą:


Malutki Opiłek:


I Rodo <3




Miłego tygodnia!



38 komentarzy:

  1. Oby do tego złodzieja wróciła karma. Piękne zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zwierzaki! Ehh... aż się serce raduje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech człowiek przywiązuje się do zwierzaczków a one odchodzą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, a Rodo - boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziaki :) moja 18 letnia kotka Misia odeszła w tym roku do krainy wiecznych łowów, mam nadzieję, że w przyszłym roku będę gotowa na nowego kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze zwierzętami nasz życie jest bardziej kolorowe i zabawne. Są członkami rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham zwierzęta, są członkami naszej rodziny i dostarczają nam wielu szczęśliwych chwil

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh ten pierwszy kociak to taki kociak, że aż serducho zmiękło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks a lot for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, zwierzęta to wspaniałe modele do fotografowania. Od kiedy mam kotkę, notorycznie strzelam jej fotki moją cyfrówką. I żałuję, że nie miałam aparatu, kiedy posiadałam chomiczka, bo też robił takie śmieszne pozy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koty są wdzięcznym obiektem do fotografowania

      Usuń
  11. Alkożelki brzmią ciekawie, szkoda że jednak niewypał haha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Opiłek chyba najbardziej skradł moje serce :) z żelkami może spróbuję :) może będą mi smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej ze wszystkich podobają się Goldeny. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też nie smakowały alkożelki, okropne ;/
    Śliczne zwierzaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja tak późno zaglądam, że już miłego weekendu życzę :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!