czwartek, 22 lutego 2018

Przesyłka od Kej.pl + 5% zniżki na pierwsze zakupy:)

Miła kontynuacja współpracy z marką kej.pl znaną Wam tutaj z recenzji olejków aromatycznych jak i nawilżających, a także hydrolatów. Oczywiście oferta Kej jest znacznie bogatsza w jej skład wchodzą: kosmetyki a także wyroby medyczne. Ceny w sklepie internetowym sklep.kej.pl są bardzo przystępne, ale jak ktoś woli stacjonarnie to może spotkać produkty Kej w aptekach, sklepach zielarskich oraz medycznych na terenie całego kraju. 
Ceny w sklepie internetowym są naprawdę niewygórowane z tego co przeglądałam zwłaszcza że firma kusi promocjami, wyprzedażami i rabatami, jeden z nich znajdziecie na końcu wpisu, zapraszam:
Wczoraj przyszła do mnie taka oto paczuszka mała i zgrabna, 


Dobrze zapakowana by wszystko bezpiecznie do mnie dotarło:


W środku znalazłam dwa hydrolaty:

Hydrolat z oczaru wirginijskiego opis "Ma działanie odświeżające i ściągające, zmniejsza wydzielanie sebum. Uszczelnia naczynia włosowate. Posiada działanie silnie antyoksydacyjne oraz zapobiega przedwczesnemu starzeniu skóry. Łagodzi podrażnienia skóry twarzy, skóry głowy oraz oczu. Polecany do cery naczyniowej, tłustej, dojrzałej."

Hydrolat z kwiatu gorzkiej pomarańczy 100 ml  opis: "Działanie kosmetyczne:
  • oczyszczające i tonizujące
  • działa łagodząco na wypryski skórne
  • wpływa na ograniczenie błyszczenia skóry poprzez regulację wydzielania sebum
  • działa ściągająco, dzięki czemu rozszerzone pory stają się mniej widoczne
  • jest silnym antyoksydantem
  • zmniejsza podrażnienia i zaczerwienienia
  • skóra staje się napięta, zwiększa się jej elastyczność
  • jako tonik świetnie przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji
  • pozostawia przyjemny i subtelny zapach na skórze i włosach
  • bardzo dobrze się wchłania nie pozostawiając lepkiej warstwy na skórze
  • doskonale sprawdza się w codziennej pielęgnacji cery wrażliwej, tłustej, mieszanej i dojrzałej."


Zestaw do aromaterapii Jodła+Sosna

"Kod produktu:
5883-3110
Zestaw do aromaterapii to praktyczny i elegancki pomysł na prezent.
Zestaw do aromaterapii Jogła+Sosna to gotowy do wręczenia upominek, który każdego wprowadzi w dobry nastrój rozsiewając po całym domu zapach lasu. Połączenie tych dwóch olejków w kominku do aromaterapii wprowadzi w pomieszczeniu atmosferę natury."
Zestaw zawiera:
Olejek jodłowy 10 ml (Abies Alba Leaf Oil) Polecany do masażu do kąpieli, koryguje przykry zapach stóp. 
Olejek sosnowy 10 ml (Pinus Sylvestris Oil) Ma działanie odświeżające i dezodorujące regeneruje skórę łagodzi wypryski skórne i podrażnienia.
Kominek do aromaterapii  "Perłowo-biały, ceramiczny kominek do aromaterapii o matowej, jednolitej powierzchni. Jego minimalistyczna forma doskonale wkomponuje się w każde wnętrze.
Kominki zapachowe wraz z olejkami eterycznymi są nierozłącznym elementem aromaterapii. Do stosowania w kominkach równie dobrze sprawdzą się olejki zapachowe.
Do górnej części kominka należy wlać wodę. Dodać do niej kilka kropli ulubionego olejku eterycznego lub zapachowego KEJ. Zapalić i wstawić do wnętrza kominka świeczkę/podgrzewacz. Podczas użytkowania kominka należy pamiętać o regularnym uzupełnianiu wody z olejkiem po odparowaniu.
OFERUJEMY KOMINEK DO AROMATERAPII O WYMIARACH:
wysokość: około 11 cm
szerokość/ średnica: około 8 cm
Kominek sprzedawany w komplecie z podgrzewaczem, zapakowany w transparentny celofan przewiązany ozdobną rafią.
 + podgrzewacze (tealighty) 2 szt.
Zestaw gustownie zapakowany, gotowy do wręczenia przy każdej okazji. Zestaw do aromaterapii to oryginalny pomysł na prezent!"źródło klik


sklep.kej.pl

61 komentarzy:

  1. Niezła zawartość. Oby testy były udane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że warto spróbować takich fajnych produktów.
    Przesyłka świetna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh... gdybym tylko nie była taka wrażliwa na zapachy. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale kominek zapachowy ma fajny kształt i można go wykorzystać jako figurkę tak do postawienia można też drobne rzeczy tam schować i jako skrytkę

      Usuń
  4. Super przesyłka. Uwielbiam olejki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię olejki eteryczne :) Często je palę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny na prezent ten zestaw do aromaterapii, zachęcająco wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie kominki, mam nawet jeden i często go używam:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hydrolaty mnie zaciekawiły, z chęcią bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nigdy nie miałam przyjemności skorzystać z takich olejków, ale jestem bardzo ich ciekawa. Może sprawdzę co mają w asortymencie sklepu i na coś się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szeroki asortyment, przystępne ceny i zniżki zachęcają do zakupu:)

      Usuń
  10. Miałam oba hydrolaty w ich działanie jak najbardziej byłam zadowolona ale sama wiesz że z jednego powodu raczej ich nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam.o tej firmie, ale ten.Hydrolat z.gorzkiej pomarańczy brzmi bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kominek ma nietypowy kształt:) Dobrze widzę, przez foliowe wdzianko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda więc można o wykorzystać po prostu jako figurkę, można jakieś drobne rzeczy na nim położyć i jako skrytka też fajny

      Usuń
  13. Mała ?? 😂 świetne produkty bardzo mnie zainteresował hydrolat 😍 // obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tej firmie, ale ciekawa ta przesyłka.

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, u Ciebie ostatnio są same wspaniałe przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak sroczka lubię zaglądać do takich pudełek😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile radości z jednej paczki :)
    Owocnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z oczaru od dawna chciałam poznać, pomarańczę znam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hydrolat z gorzkiej pomarańczy to może być fajna sprawa, bardzo jestem go ciekawa i czekam na Twoją recenzję:). Jakoś chodzą za mną hydrolaty ostatnio, ale najpierw muszę zużyć moje toniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odkąd zaczęłam stosować hydrolaty toniki mnie już nie kuszą

      Usuń
  20. Nie miałam nigdy niczego z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może warto na coś sie skusić, tym bardziej że oferta bogata

      Usuń
  21. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kojarzę olejki tej firmy, nie wiedziałam, że mają także hydrolaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają szeroką ofertę, myślę że łatwo znaleźć coś dla siebie:)

      Usuń
  23. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za podsunięcie tego adresu - akurat miałam w planach zakup kilku olejków. Sosnowy i eukaliptusowy obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię olejki - ciekawe jak te będą się sprawowały.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic z tego nie rozumiem, ale bardzo ładne opakowania :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!