niedziela, 4 marca 2018

CURATIO Żel Pozabiegowy Kojąco-Łagodzący

Jak tam samopoczucie? Śnieg za oknem, zima w najlepsze choć słońce nastraja optymistycznie. Zima kojarzy się z mrozem... mróz i słońce: dwa przeciwieństwa ale jest coś co je łączy... jest to dskomfort który odczuwają osoby mające "szczęście" być posiadaczami cery naczynkowej. Buzia płytko unaczyniona, często nad reaktywna to nie choroba a uroda i nie wiele da sie zrobić.... 
Moja buzia nie lubi niskich temperatur szczególnie, ale i za ciepłem nie przepada... czerwieni sie, piecze i jak tu ją ukoić? Rynek kosmetyczny jest bardzo ubogi w produkty do cery naczynkowej, dla tego bardzo ucieszyłam się z paczki od Colyfine i z wielką nadzieją spojrzałam na ich produkty pokładając nadzieje, a czy żel pozabiegowy kojąco łagodzący z Colyfine Curatio sprostał wymaganiom? Zapraszam


opis:

Pełny cykl odnowy naskórka wykonuje się w trzech krokach:

- Pierwszy krok - pozbycie się zrogowaciałego naskórka poprzez użycie peelingu
- Drugi krok - złagodzenie skóry specjalnym żelem pozabiegowym - Trzeci krok - odbudowa płaszcza lipidowo-białkowego i jego intensywne nawilżenie i odżywienie 

Drugi krok  - ukojenie skóry - opatrunek w płynie  ŻEL POZABIEGOWY 

To specjalny żel, który łagodzi skórę po zabiegach typu: mikrodermabrazja, dermabrazja, mezoterapia, laseroterapia, peeling każdego typu itp. 

Po każdym z powyższych zabiegów skóra jest podrażniona i może być zaczerwieniona. Żel pozabiegowy Curatio zawiera specjalną INTERLEUKINĘ - 10, która zmniejsza stany zapalne - wygasza odpowiedź immunologiczną, a także łagodzący d-panthenol i alantoinę. Zawarty niskocząsteczkowy kwas hialuronowy świetnie nawilża, nano srebro działa silnie przeciwbakteryjnie i aseptycznie, a algi działają kojąco robiąc okluzyjną warstwę ochronną. 

Składniki aktywne: Interleukina-10, wysokocząsteczkowy kwas hialuronowy, d-Panthenol, nano-srebro koloidalne, alantoina, algi 


źródło

Składniki (INCI): Aqua, Silver (nano), Sodium Alginate, Sodium Hyaluronate, Polyglyceryl-4 Caprylate, Decyl Glucoside, Sodium Lauroyl Glutamate, Diglycerin, Allantoin, Citric Acid, Phenoxethanol, Ethylhexylglycerin, sh-polypeptide-6, Parfum, Limonene, Citral, Linalool, Geraniol, Benzyl Benzoate, Citronellol, Hexyl Cinnamal 

Sposób użycia: stosować wg potrzeby na miejsca podrażnione. Nie stosować w przypadku alergii lub nadwrażliwości na składniki żelu. Nie stosować na rany otwarte.  źródło



Konsystencja żelowa:


Moja opinia:

Żel ma ładny, perfumowany zapach - nienachalny ale jest to wyczuwalnym umilaczem pielęgnacji. Żel stosuję jako drugi etap po peelingu, przyznam że naprawdę świetnie oczyszcza buzie nie wysuszając jej koi wspaniale... buzia moja jest chłodna a nie ciepła nie gorąca - byłam zachwycona! Niestety z rumieniem niestety nie radzi sobie na tyle dobrze i na tyle długo co bym chciała jednak przy systematycznym stosowaniu produkt naprawdę da sie lubić.
Produkt jest aktualnie w promocji 32,99 zł54,99 zł klik

Za możliwość przetestowania dziękuję


42 komentarze:

  1. Kiedyś czytałam sporo recenzji o produktach tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, szkoda tylko ze jednak na cerę naczynkową nie działa tak jak by się chciało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nie ma magicznego środka który rozprawi sie raz na zawsze z problemem, jak na kosmetyk produkt jest ok:)

      Usuń
  3. Nie widziałam nigdzie wcześniej tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten żel jest naprawdę ciekawy, ja uwielbiam kremy curatio

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tej marce, ale produkt zapowiada się nie najgorzej :) Ciekawa jestem, skoro ma działanie nawilżająco- łagodzące, czy działałby dobrze np. po opalaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie jest to maseczka czy żel taki do wchłonięcia ale żel myjący

      Usuń
  6. Nie znam ale wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tej marce ani o ich produktach, ale wydają się być interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ten żel. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kosmetyki, u mnie też słonecznie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for the interesting post) Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny był ten żel, szczególnie po mocniejszych peelingach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęśliwie nie mam takiej cery.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już dawno nie byłam na żadnych zabiegach... ale nadrobię;). Warto mieć taki kosmetyk jeśli się planuje mocniejsze zabiegi kosmetyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie korzystam z mocniejszych zabiegów w moim przypadku to wykluczone

      Usuń
  15. Mam już dość tego zimna...miarka się przebrała,, ja się pytam gdzie jest wiosna?! Fajny ten krem!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o nim wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uhhh... cera naczynkowa jest chyba jeszcze gorsza od wrażliwej... to ja już wolę moją mieszaną. :( Kosmetyku nie znam i nie widze potrzeby zapoznawania się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety naczynkowa to naprawdę problem... wiele rzeczy szkodzi... szkoda gadać... a co łagodzi jest na wagę złota

      Usuń
  18. Włączę go do swojej listy pielęgnującej, chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy kosmetyk, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasem takie ukojenie to jedyny ratunek i ulga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chwilowo moja skóra nie jest szczególnie rozdrażniona, ale mimo wszystko jeszcze o nim poczytam :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!