sobota, 3 marca 2018

Co oglądamy?



Dzień dobry weekendowo, mam nadzieje że u Ciebie wszystko ok, ja jestem dość mocno zaangażowana w pewien projekt który dość mocno pochłania, ale mam nadzieje że warto:) Warto, myślę że na pewno.
Weekend to czas gdy większość ma wolne, tak wiem dzisiejszy dzień to taki porządkowy czas, ale jest wieczór, chwila dla siebie. Ja jak coś robię bardzo lubię sobie czegoś słuchać, ot tak po prostu takie dwa w jednym:) nie ukrywam że zdarzają się momenty gdy muszę skupić się na jednej rzeczy ale generalnie lubię sobie słuchać więc odpalam YT. Co oglądam pisałam wcześniej dziś pokażę kilka nowych kanałów, a na koniec kino czyli na co zamierzam się wybrać zapraszam:

Rafał Gębura prowadzi bardzo ciekawe rozmowy ze zwykłymi nie zwykłymi osobami, jest świetnym słuchaczem a wypowiedzi jego gości oglądam z wypiekami na twarzy.
W poniższym, najnowszym odcinku zaprosił gościa który przeżył coś co zmienia na zawsze. Ludzie sie nie zmieniają ale są wyjątkowe sytuacje które sprawiają że człowiek i jego życie już nie jest takie samo, zmienia sie nieodwracalnie... Pan Sebastian.... a zobaczcie, posłuchajcie same, zapraszam:


2) KAZIK.TV niedawno odkryłam ten kanał na którym jego autorka Kasia wrzuca różne filmiki które powiązane są ze sobą tematyką angielskiego. Ja Kasię uwielbiam i z uśmiechem oglądam jej filmiki, świetna babka.

3) Tematyka pracy nad sobą osoby która dorastała w domu dysfunkcyjnym, autorka Magdalena Szpilka zachęca do zajrzenia w głąb, uporządkowania tego co sie stało. Mówi o ważnych ciekawych sprawach ale sama jej osoba, sposób mówienia mnie irytują, więc mam mieszne uczucia, a że oglądam to tu wstawiam mam nadzieje ze sie przyda:)


4) Nudziarę znam od dawna, ale wstawię bo tak spontanicznie ;) Miło sie jej słucha, ogląda czasem do jej filmików wracam.


5) Opis: "Nelumbo Institute True Self Inquiry. Znajdziecie tutaj filmiki na temat zdrowia, wellbeing, sugestie rozwojowe, treningowe, tutoriale związane z rozwojem osobistym i relacjami z innymi, recenzje książek, lekcje medytacji i relaksu. Filmiki będą pojawiać się mniej więcej raz w tygodniu." Chyba nowy kanał, szkoda że autorka rzadko wrzuca filmiki, a może zarzuciłą koncept? W kazdym razie czekam na realizacje tego o czym pisze w opisie:)


No a teraz film na który sie wybieram to Kształt Wody w reżyserii Guillermo del Toro. Opis:
"Elisa Esposito pracuje jako woźna w tajnym rządowym laboratorium. Jej życie ulega nagłej zmianie, gdy odkrywa pilnie strzeżony sekret."
Przyznam że zaciekawił mnie trailer: obraz, kolory zdjęcia... Elisa (Sally Hawkins) która jest niemową nie wypowiada słowa a ponoć mówi tak wiele - ciekawe, ciekawe... chętnie zobaczę tę produkcje:


No i to chyba wszystko a Ty odkryłaś ostatnio jakiś ciekawy kanał?
Miłego weekendu:)

65 komentarzy:

  1. Fantastic videos, lovely! Great post dear. Enjoy in weekend! New post is on my blog! ♥
    Visit me, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  2. Great videos, have a great weekend.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mało oglądam kanałów na YT, ale ten film co polecasz by mnie zainteresował na bank:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi określić czy go polecam czy nie bo go nie widziałam, jak obejrzę to będę mogła powiedzieć coś więcej.

      Usuń
  4. A pooglądam co proponujesz ciekawego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego, oglafam stale tylko trzy kanaly na yt Niekrytego Krytyka, Bunny i James 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. "7 metrów pod ziemią" uwielbiam. Obejrzałam wszystkie odcinki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaangażowana w pracę dyplomową, też pochłania mi mnóstwo energii i czasu, ale jestem zadowolona. Powodzenia z projektem!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie oglądam you tube. Ale może to zmienię w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na YT zaglądam tylko, żeby posłuchać muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądam tych kanałów a "Kształt wody" też chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za propozycje YT :) Chętnie przejrzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kształt Wody mogłabym obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio oglądam technologiczny kanał Rafała Masnego, To już Jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice post!

    Have a nice weekend, dear :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na YT na razie słucham tylko muzyki

    OdpowiedzUsuń
  16. Napisz potem jak Ci się ten film spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to się cieszę jak wieczorem nie zasnę zaraz po córce i zdołam obejrzeć jakiś film z mężem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych kanałów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Również bardzo lubię słuchać Rafała Gębury. Ma talent jak mało kto. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio wyciągnęłam się w serial na Showmaxie pod tytułem Dexter. W zasadzie mój pierwszy serial od ponad 20 lat ;) Na starość ludzie robią różne dziwne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. niestety nic nie odkryłam ostatnio. brak czasu

    OdpowiedzUsuń
  22. O, z nieba mi spadłaś. Ostatnio sobie myślałam, że chętnie bym sobie obejrzała jakieś fajne filmiki na YT.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na YT oglądam głównie kanały zagraniczne,najprzyjemniejsza metoda,by poprawić rozumienie ze słuchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś oglądałam sporo filmików na youtubie, ostatni mam mniej czasu, ale pamiętam, że było to przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najczęściej słucham przy okazji robienia czegoś innego:)

      Usuń
  25. Bardzo ciekawe propozycje, ja nie mam ulubionych kanałów na YouTube, głównie szukam tam muzyki.
    "Kształt wody" też mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kształt wody wygląda bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo oglądasz :) U mnie przeważnie bajki na tapecie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ja natomiast mecze tematyke himalaizmu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Każdy ma ulubiony sposób spędzania wolnego czasu. Ja na YT słucham muzy dla relaksu

    OdpowiedzUsuń
  30. Osobiście raczej rzadko oglądam Youtuberów, ale z Twojego zestawienia akurat Magdalenę Szpilkę znam, oglądam od czasu do czasu jej filmy. Zgodzę się, że ma dość specyficzny sposób mówienia, aczkolwiek informacje które przekazuje są mi przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. oo muszę oglądać więcej filmików psychologicznych

    OdpowiedzUsuń
  32. Nudziarę też czasem oglądałam, ale rzadko dodaje teraz filmiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kształt wody może być interesujący;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kształt wody dostał chyba kilka oscarów... muszę oblukać co to za cudo!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!