czwartek, 15 marca 2018

Rozmaitości

























43 komentarze:

  1. Ha ha, z tym Lidlem i Biedronką to chyba faktycznie tak było :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gość z deską od kibla i laska na skanerze zrobiła mi dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamknięty Lidl, zamknięta Biedronka. Niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbłąkany naród....dobre! Ja w te ierwszą niehandlową niedzielę widziałąm tłumy na mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Laska na skanerzesnajlepsza 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, grunt to niedziela z rodziną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Lidlem i Biedronką tak jest w każdą niedzielę i święta ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidl i Biedronka świetne :-):-)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi hi, rozmaitości zawsze poprawiają mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze czekam na tą porcję rozmaitości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zawsze zabawne różności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha :D Chociaż poprawiłam sobie humor :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te Twoje rozmaitości. :)
    Obawiam się poniekąd, że będzie ze mną jak z tą wiewiórką.... :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przenośny stół mnie rozbawił :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidl i Biedronka to ostatnio hit ;)
    Ten z blokadą na spodniach też dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię te twoje rozmaitości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam napisać dokładnie to samo. Zawsze coś fajnego w oko wpadnie :)

      Usuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!