poniedziałek, 28 stycznia 2019

Termokubki - Kubek termiczny TRAVEL CUP 350 ml (biały)

Dzień dobry kochani! Jak tam po weekendzie? Mam nadzieje że u Cibie wszystko ok:) 
Wiele mówi sie o ekologii, o ograniczaniu produkowania odpadów które są obciążeniem dla naszego środowiska naturalnego. Jest sporo powodów dla których kubki termiczne cieszą się sporą popularnością, mam wrażenie że sporo osób już ma kubki termiczne:)
Do zaszczytnego grona sponsorów kwietniowego spotkania blogerek w Gdyni zaliczyć należy sklep internetowy: "Termokubki" specjalizujący się w kubkach termicznych. W ofercie na stornie termokubki.com.pl znajdziemy szeroki wybór kubków. Produkty różnych producentów w wielu kolorach, pojemnościach i cenach - naprawdę jest w czym wybierać.
Ja otrzymałam kubek biały Travel Cup 350 ml. Co jest w nim wyjątkowego?


Gdy pokazałam go mojej siostrze od razu wiedziała że to mój kubek bo jest grawerowany:) Tytuł mojego bloga to tekst dość osobisty który mało kto wybrałby na zamieszczenie go na kubku. Każdy ma swój tekst, hasło.... coś co w jakimś stopniu odzwierciedla daną osobę:)
Tak, grawer sygnujący daną rzecz czyni ją bardziej osobistą. Uczestniczki spotkania chętnie użytkują swoje kubki zabierając je w podróże małe i duże. 


 Mój kubek termiczny Travel Cup jest biały, lakierowany wykonany ze stali nierdzewnej,  posiada wygrawerowaną nazwę mojego bloga, co czyni go osobistą rzeczą dla mnie:) Wykonany ze stali nierdzewnej, mieści 350 ml płynu. Po zalaniu wrzątkiem zewnętrzne ścianki nie nagrzewają się gdyż Termokubek ma podwójne ścianki oraz wkład termiczny dzięki którym dłużej niż inne kubki utrzymuje temperaturę. Kubek  dostosowany jest do uchwytów o średnicy 70 mm, jest fajną opcją dla kierowców i nie tylko:). Zwężany do dołu kształt sprawia że wygodnie sie go trzyma.
Kubek ma czarną zakręcaną przykrywkę z tworzywa zaopatrzoną od spodu w uszczelki gumowe. Na górze biały przyciskany zaworek upustowy.   Gruba gumowa podkładka dba o powierzchnie na których stawiamy kubek gdyż ich nie rysuje, oraz sprawia że postawienie kubka jest cichsze:) Uszczelki oraz zaworek niekapek w dolnej części kubka utrzymują dłużej temperaturę Twojego napoju.
Do kubka można wlewać zimne lub gorące napoje. Przy zimnych można dodać lodu lub takich kostek chłodzących.



Ilekroć spojrzę na mój kubek jest mi miło że jest mój, taki osobisty, z wygrawerowanym tytułem bloga:) Mój kubek towarzyszył mi podczas różnych mniejszych i większych wyjazdów.
Fajnie sprawdza sie na co dzień zapewniając ciepłą lub chłodną ulubioną herbatkę:)
Wiadomo kubek termiczny krócej trzyma temperaturę niż termos. Proces zmiany temperatury zależy od:
- tego czy przed wlaniem ciepłego napoju nalejemy gorącej wody?
- w przypadku gdy chcemy mieć chłodny napój umieścimy kubek w zamrażarce.
- temperatury wlanego napoju
- temperatury na zewnątrz czyli tam gdzie trzymamy kubek z napojem
- czy po zamknięciu kubek ciągle jest zamknięty czy pijemy z niego.
- pijemy z "dzióbka" czy odkręcamy?


Czy jestem zadowolona z mojego kubka? Generalnie tak. Termokubek to ekologiczne, wygodne rozwiązanie pozwalające zaoszczędzić czas oraz pieniądze. Jeśli chcę gorącą herbatę wlewam do kubka wrzątek i zostawiam na kilka minut. Jeśli chcę chłodny napój wkładam mój kubek do zamrażarki na kilka minut. Po tym czasie wlewam do kubka lubioną herbatkę, zakręcam szczelnie ustrojstwo i wkładam do torebki. Producent mojego termosu nie zagwarantował m 100% szczelności więc tym bardziej należy uważać na kubek: trzymać w pozycji pionowej. Na szczęście mój kubek nie spowodował "powodzi" w torebce. Termokubek Travel Cup utrzymuje temperaturę przez jakiś czas - który zależy od czynników o których powyżej wspomniałam. Należy pamiętać że nie jest to termos, choć ma wspólne elementy: uszczelki, podwójne ścianki. Travel Cup to fajna opcja na co dzień czy na wypady. Decydując się na kubek warto wyznaczyć mu przeznaczenie czy będzie do kawy czy herbaty. Raz obranej decyzji należy sie trzymać konsekwentnie gdyż aromat właściwy dla napoju zawładnie wnętrzem pojemnika tudzież uszczelką i władać będzie wykazując antagonistyczne argumenty swoje. Kawa herbaciana, lub herbata kawowa to nie koniecznie to o co nam chodzi, prawda:)  Wywabienie aromatu w przypadku zmiany decyzji - może być problematyczne. 
Myślę o zakupie kubka o większej pojemności - ale to za jakiś czas. 
Możliwość spersonalizowania kubka sprawia że może być on miłym prezentem dla bliskiej osoby.
Wartość mojego kubka Travel Cup 350 ml to 57,00 + 22,00 grawer. 79 złotych za kubek z grawerem. 
Myślę że warto kupić kubek termiczny gdyż jest to inwestycja pomagająca zaoszczędzić czas w przypadku osób pijących "na mieście" gdyż napój z domu kosztuje mniej a zaoszczędzone pieniądze można spożytkować na coś innego;) Oszczędność czasu to nadkładanie drogi oraz minuty oczekiwania w kolejce do kasy;) Kubek termiczny to oszczędność generalnie. Kolejnym plusem to ograniczanie śmieci. Minusem jest to że... zauważyłam że u spodu, na podstawie odpada farba. Na szczęście nie jest to bardzo widoczne. Kolejnym minusem jest pilnowanie w torebce czy sie nie wyleje i czy jest w pozycji pionowej. Mycie, no nie jest to najmilsze ale jednak warto mieć czysty kubek:)
Plusów jest więcej niz minusów, popularność kubków świadczy niewątpliwie na tak dla nich.

Za mój kubek dziękuję:



94 komentarze:

  1. Taki kubek termiczny to obowiązkowa rzecz u mnie- osoby zabieganej 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kubki. Są bardzo praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie sobie uświadomiłam ,że przydałoby się wymienić mój kubek termiczny. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam i chyba nie przydałby mi się. Jak biegam po mieście to nie w głowie mi picie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje kubki zawsze przeciekają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, czy u mnie by się sprawdził, ale podoba mi się możliwość personalizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się taki spersonalizowany kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakiś czas temu zamówiłam mojemu mężowi taki kubek, jest z niego zadowolony i często go używa-szczególnie gdy gdzieś wyjeżdża :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny model, sama uwielbiam kubki termiczne i zawsze zabieram ze sobą kawę gdy rano wyjeżdżam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są takie personalizowane rzeczy. Ja kubek termiczny z kawą zabieram na uczelnię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie w czasie dłuższej podróży

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja stety niestety nie mam specjalnie potrzeby kupowania takich kubków. Gorące napoje piję tylko stacjonarnie w domu lub w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też używam, nie wyobrażam sobie teraz zimnych napojów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kubku termicznym można mieć zarówno gorące jak i chłodne napoje, wybór należy do właściciela:

      Usuń
  14. Często korzystam i robię coś ciepłego mężowi do pracy

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście nie korzystam w ogóle z takich kubków, ale mój mąż owszem. Ten jest piękny - bardzo podoba mi się jego opływowy kształt :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mąż dużo podróżuje w pracy, więc zastanawiam się nad kupieniem mu porządnego kubka, ale właśnie takiego, który na 100% nie będzie przeciekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak na 100% to nawet termos nie da pewności. Wiele też zależy od tego gdzie będzie bo jeśli stoi w torebce w pozycji pionowej to wszystko jest ok.

      Usuń
  17. Mam dwa termiczne kubki ale jeden jest już popsuty a drugi nie w moim stylu. :) Zastanawiam się nad kupnem 3.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bez dobrego kubka termicznego, dzień nie ma sensu :D
    https://badzelastyczny.wordpress.com/2019/01/27/jak-przejsc-przez-swoj-pierwszy-leasing-samochodu/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę kupić taki kubek dla męża, ciepła herbata pod ręką to dobra rzecz zwłaszcza gdy pracuje się ma polu

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przydatny gadżet, szczególnie teraz, zimą :) Zawsze zabierałam taki kubek ze sobą na uczelnię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Praktyczny kubek. Dodatkowy plus to to, że można go podpisać tak, jak się chce. Przydałyby nam się takie zarówno na codzień, jak i w czasie wędkarskich i nie tylko wojaży.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna i praktyczna rzecz jeśli nie jest podróba. Ja mam też fajny kubek ale tak na prawdę nie trzyma ciepła długo, a przecież tutaj nie o to chodzi :-) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie jeszcze nie udalo się znaleźć idealnego termokubka - albo zmieniał smak zawartości albo szybko ochładzał napój.

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealny na zimę! Sama mam podobny i chętnie z niego korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam dwa kubki termiczne, a w zasadzie trzy. Jeden taki biurkowy, nie do noszenia gdzieś w plecaku, a dwa typu zamykany szczelnie termos. Są w ciągłym użyciu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do chodzenia po górach termos musi być:) Termos też mam półlitrowy.

      Usuń
  26. Termokubek jest niezwykle przydatny, towarzyszy mi w podróży i w szkole. Najważniejsze, że można w każdej chwili wypić ciepłą herbatę nawet jeśli nie mielibyśmy możliwości jej zaparzyć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie termiczne kubki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydatna rzecz i taka że łatwo trafić na bubel.. niestety. Grunt to rzetelna firma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z mojego bardzo zadowolona, chętnie korzystam z niego.

      Usuń
  29. Kubków termicznych mam całe dwa. Jeden dostałam na prezent ze sławnego starbucka i powiem Ci, że kompletnie nie trzyma ciepła - herbata czy kawa traci swoją temperaturę podobnie jakby kubek był otwarty. Dla mnie porażka. Drugi mam z pewnej strony z personalizowanymi prezentami i on...trzyma gorącą herbatę przez 18 godzin. To się nazywa wielkie wow! Cenowo wygląda to podobnie jak z Twoim. Dobry kubek to podstawa :D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie zawsze odstrasza cena takich kubków :D Ale może się na jakiś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  31. na wyjazdy idealna sprawa, lubie z nich korzystać

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię ten kubek i fajnie, że jest spersonalizowany, nie raz mnie dopytywano o ten kubek ;) Póki co mi nie przecieka i bardzo dobrze trzyma ciepło, herbatę mam na prawdę długo gorącą, a później ciepłą, więc jestem zadowolona. Sprawdza się wszędzie. Córka ma też taki kubek choć innej marki, mi taka ilość wystarcza, córka ma większy. Te kubki to dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie przecieka i też fajnie trzyma, ale wiadomo że nie jest to termos:) Też mój kubek jest do herbatki:) To prawda, dobra rzecz taki kubek:)

      Usuń
  33. Akurat trafiłaś z tym wpisem w me potrzeby :) szukam właśnie takiego kubka dla męża do pracy, żeby mógł się ciepłej herbatki w ciągu dnia napić :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie kubki to super rozwiązanie. Mam w domu już 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie kubek termiczny to pozycja obowiązkowa :) Mam obecnie 2 + trzeci dla mojego faceta, który czasem podkradam :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Kubek termiczny to moje must have

    OdpowiedzUsuń
  37. Taki kubek jest idealny na podróż zimą.

    OdpowiedzUsuń
  38. tez mam od nich kubek i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny Kubek, ja mam kilka różnych modeli

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam trochę przykre doświadczenia z takimi kubkami. Rzadko zdarzał mi się taki, który by nie przeciekał. Może powyższy to rozwiązanie moich problemów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w kubkach termicznych moim największym ale jest to że się coś wyleje. Ale może wraz z rozwojem techniki i to w końcu ktoś naprawi ;-p

      Usuń
  41. Miły akcent z tym grawerowaniem :) Sama nie nosze żadnych kubków termicznych, w podróże zabieram tylko bidon z wodą.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kubek termiczny to mój najlepszy przyjaciel, nie mam pojęcia jak ludzie studiują bez niego, kiedy musisz siedzieć np. 7h ciągiem zimą. Ciepła herbata pobudza wtedy jak mało co. ;) Ja jednak wybierałam kubek tylko po jednym kryterium - nigdy nie może się z niego nic wylać. Znalazłam taki i nie rozstaję się z nim. ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. hej. właśnie poszukuję kubka termicznego i trafiłam na Twój post. na poczatku sceptycznie podchodziłam do tego typu wynalazków ;) ale nadszedl czas że i mi jest potrzebny. dzięki i pozdrawiam asia

    OdpowiedzUsuń
  44. Corka korzysta na co dzień do szkoły z termokubka, aż czas go wymienić :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładnie się prezentuje ten kubek. Taka biało- czarna kolorystyka wpada w oko;).

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubię kubki termiczne. Ten wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny sprzęt! Dla mnie niezastąpiony w podróży!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ogólnie bardzo go lubię, ale krótko trzyma ciepło. Przy podróży latem i upale oraz uprzednim wlaniu wody po jakimś czasie kawa była letnia.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja termokubka używam od dawna praktycznie codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Z tego co ja się orientuję, to właśnie w tego typu rzeczach bardzo dobrze sprawdzają się oringi gumowe https://powerrubber.com/kat/oringi-gumowe/ dzięki którym można bez najmniejszego problemu zachować szczelność. jednak, aby to był produkt wysokiej jakości to również i guma która została użyta musi być również bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też właśnie rozglądam się za nowym kubkiem termicznym, ponieważ ten którego mam teraz służy mi już kilka lat i nie trzyma ciepła tak jak kiedyś. A to przecież najważniejsze w takim gadżecie. Widziałam, ze w sklepach online, np tutaj https://www.leifheitsklep.pl/ jest spory wybór tego typu akcesoriów. Jak myślicie, warto zamówić taki kubek online?

    OdpowiedzUsuń
  52. Właściwie to też muszę pomyśleć o zakupie jakiegoś kubka termicznego dla siebie. Ale z tego co wiem, to na stronie 4gift.pl mają spory wybór takich gadżetów :) Znalazłam też idealny kubek dla fanów spider mana, zobaczcie sami: https://4gift.pl/superman-kubek-zmieniajacy-kolor-460-ml.html, jak dla mnie, jest to świetny pomysł na prezent dla chłopców.

    OdpowiedzUsuń
  53. muszę nad tym pomyśleć, mój chłopak narzeka na kiepską wodę u siebie w pracy i że kawa mu nie smakuje, może mógłby sobie robić kawkę w domu i zabierać w termosie? kubek na prezent dla faceta kojarzył mi się z takim kubkiem ceramicznym, a w sumie nie pomyślałam o termicznym ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!