środa, 30 stycznia 2019

Lazell - Wody Perfumowane - LPNF Eau de Parfum, Varsovie EDP i Night Bloom EDP


Dzień dobry Moi Drodzy! Jak mija tydzień? Ja mykam po rozmowach kwalifikacyjnych.... trochę mniej mnie tutaj bo skupiłam się poszukiwaniach, a to łatwe nie jest. 
Mówią że niby bezrobocie takie niskie a płace i warunki jakie proponują nasi wciąż nie są zbyt rozpieszczające. Niby niskie bezrobocie a mi mówią że mają dużo kandydatów na to miejsce... więc co z tym bezrobociem? Jak kogoś wyrejestrowali z PUPy za niestawiennictwo to bezrobotnym nie jest, mimo że nie pracuje, chyba że znajdzie pracę 
My kobiety wyrażamy siebie poprzez ubiór, makijaż oraz zapach - to jedne ze składowych które mają wpływ na to jakie wrażenie robimy. Marka Lazell oferuje zapachy jak to delikatnie  sie nazywa: "zapachy inspirowane" lub mniej dyplomatycznie podróby. Każda z grup: zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy mają swoje argumenty. Jednak ostateczną decyzje podejmuje konsument:)
Ja w ramach współpracy otrzymałam cztery zapachy: jeden męski o którym pisałam Lazell - Essell Clasic ESSELL CLASIC - opinia., natomiast o trzech damskich opowiem dzisiaj, zapraszam:


LPNF to zapach przypominający mi - DKNY Be Delicious.

NUTY GŁOWY – ogórek, magnolia
NUTY SERCA – tuberoza, fiołek, konwalia, zielone jabłko, róża
NUTY BAZY – drzewo sandałowe, bursztyn, nuty drzew

LPNF to nietypowe połączenie nut pozornie ze sobą kontrastujących: kwiatów, bursztynu, ogórka i akordów drzewnych. Niezwykle świeży i lekki zapach, przywodzący na myśl słoneczne i ciepłe dni. Z tego powodu polecany jest szczególnie na wiosnę i lato.źródło opisu

LPNF to zapach jest świeżo jabłkowo kwiatowy. Przypomina mi Jabłuszko DKNY ale mam wrażenie że LPNF jest taki bardziej ostry, ostrzejszy jest co czyni go w moich oczach zapachem nie tylko na lato. LPNF nie jest lekkością owocowo kwiatową a zapachem który jednak ma swój charakterek.
Trwałość zapachu jest bardzo zadowalająca, spokojnie cały dzień wytrzyma, ubrania przesiąkają zapachem i długo towarzyszą.
Jakość naprawdę zaskakująco dobra. Pojemność 33 ml i podłużny minimalistyczny kształt perfumetki czyni ją wygodną i akuratną do torebki.



Lazell Varsovie EDP kojarzy mi się dość mocno z Bright Crystal od Versace.

NUTY GŁOWY – yuzu, owoc granatu
NUTY SERCA – lotos, magnolia, piwonia
NUTY BAZY – piżmo, drzewo, bursztyn

VARSOVIE to ponadczasowa kompozycja owocowo-kwiatowa wzmocniona nutą piżma i bursztynu. Łagodny zapach delikatnie otulający szalem kobiecości i zmysłowości, odpowiedni na co dzień, jak również na wyjątkowe okazje. źródło opisu

Varsovie to zapach który bardzo spodobał się mojej siostrze młodszej.
Varsovie z Lazell to taki radosny zapach na lato, kojarzy mi się z latem i moją koleżanką która używa Bright Crystal.
Ale czy Varsovie jest identyczny jak Bright Crystal. Niestety nie, w Varsowie czuć taką nieoryginalność, Bright Crystal jest delikatniejszy, bardziej subtelnym zapachem, ale czy dyskwalifikuje go to? Myślę że nie, jest dość słodki, owocowy i także mocniejszy od oryginału.
Trwałość oceniam naprawdę pozytywnie....


Wizualnie całość kojarzy mi sie ze słodyczą, zabawą i przyjemnościami.


NIGHT BLOOM – dzięki niepowtarzalnemu połączeniu nut orientalnych i kwiatowych powstała niezwykła kompozycja dedykowana kobietom tajemniczym i zmysłowym. Całość zamknięta w eleganckim, granatowo – złotym flakonie. Zapach odpowiedni zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje.

NUTY GŁOWY – kawa, cytryna, bergamotka, migdały
NUTY SERCA – jaśmin, róża, tuberoza, kwiat pomarańczy
NUTY BAZY – kakao, fasola Tonka, drzewo sandałowe, piżmo, drzewo kaszmirowe, wanilia, cynamon, paczuli, bursztyn 

Night Bloom od Lazell budzi moje skojarzenia, a właściwie widzę inspiracje Good Girl  od Carolina Herrera.
Night Bloom to zapach nieco cięższy, adekwatny na wieczór, lub zimową porą. Night Bloom to nie jest zapach dla każdego, cięższy, zmysłowy, tajemniczy, bardziej poważny, stateczny, zdecydowany. Moja kurtka pachnie nim imponująco długo. 


Reasumując, marka Lazell naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyła, nie spodziewałam się tak przyjemnych zapachów. Trwałość była naprawdę zdumiewającą miłą niespodzianką.
Wszystkie trzy zapachy mam i zużyję je. Pojemności oraz fakt że czasem psikam się innymi zapachami, a czasem po prostu zapominam....  sprawia że te trzy flakony będą mi jeszcze długo towarzyszyły.
Lazell to ekonomiczna opcja by ładnie i długo pachnieć. Pośród wielu zapachów Lazell wiele osób znajdzie coś dla siebie:)
Znacie Lazell?


65 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, ale na pewno przyjrzę się jej bliżej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać 'inspiracje' innymi zapachami, ale mi to nie przeszkadza. Przy takiej różnorodności każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tych zapachów. Nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej marki nie znam, ale chyba warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewiele jest gorszych rzeczy niż urzędy pracy! To powoduje, ze przedsiębiorcy kombinują! A to staże.. a to pracownik na rok (bo opłacają zus.. i można wziąć kasę na dofinansowanie stanowiska pracy), a to co innego... I ja się wcale nie dziwię! Jak można to DLACZEGO nie!? Przy zarobkach netto rzędu 1800zł całkowity koszt pracodawcy to 3000 bez kilku złotówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dla pracownika zostają ochłapy... najbardziej żal mi jak ktoś pracował płacił całe życie a jak potrzebuje leczenia czy czegoś czego akurat nie ma na NFZ to mu sie odmawia ;/

      Usuń
  6. Nie znam marki ale zapachy nawet ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  7. zarówno ja jak i mój chłopak mamy kilka flakonów perfum lazell, niektóre zapachy są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię zimą otulające zapachy, te muszę poznac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tym bezrobociem to różnie... Rok temu przebywałam na nim aż 10 dni. Ważne to się nie poddawać i... szukać samemu 😉 A połączenie perfumów z tematem bezrobocia - dobre 😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam perfumy tej markim, ale inne warianty zapachowe. Mega zaskoczyła mnie ich trwałość

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami takie perfumy inspirujące się znanymi zapachami są bardziej trwałe od oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam LPNF z tej trójki i też go uwielbiałam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych perfum, ale fajnie, że mają taką trwałość :) Życzę znalezienia wymarzonej pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie bezrobocie to był koszmar, trzymam kciuki, aby praca jak najszybciej się znalazła. A co do przedmiotu wpisu, to nie znam tych wód perfumowanych, ale warto było przeczytać opis :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tę markę. Miałam kilka zapachów, całkiem ciekawe, jednak trwałość zbyt słaba

    OdpowiedzUsuń
  16. Już wiem czym zaskoczyć dziewczynę. Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiły mnie te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe są te zapachy jak i ich flakoniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj Kochana, skąd ja znam ten problem z byciem bezrobotną, też śmigam po takich rozmowach. Ciekawe linie perfum, chętnie się przyjrzę bliżej marce perfum.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam połączenie piżma, jaśminu i róży.. szkoda, że takiego nie ma tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Przejrzałam Twój blog oj dzieje się tu dzieje :) jest co czytać! A nazwa bloga niby prosta A intrygująca ;) życzę dobra i dziękuję asia

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam, ale moim noworocznym postanowieniem jest poznanie więcej zapachów przyjaznych cenowo więc te produkty idealnie wpisują się w moje postanowienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam słabość do perfum, czuję, że Lazell Varsovie EDP to zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze mówią, że mają setki kandydatów na dane miejsce, żeby brońboże komuś się w d... nie poprzewracało jaki to potrzebny jest.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapachy piękne poza drzewem sandałowym bo przyprawia mnie o mdłości.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam marki ale nuty ma fajne, muszę o się jej dokładniej przyjżeć.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawe kompozycje zapachowe. Trzeba będzie którąś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej marki ale chętnie przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  29. Podpowiesz może gdzie te kosmetyki można dostać ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam, szkoda że perfum nie można powąchać mimo bardzo dobrego opisu...

    OdpowiedzUsuń
  31. Kilka zapachów od nich mam :) ale tych co Ty pokazałaś jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Night Bloom to zdecydowanie zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam zapachów tej marki. Przedstawione przez Ciebie kuszą :) Mogłyby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Znam kilka zapachów Lazell i muszę przyznać, że potrafiły mnie do siebie przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam tych zapachów, ale czytając opis myślę, że warto się z nimi zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  36. myślę, że każda z tych propozycji by mnie zaciekawiła, chętnie bym je powąchała szczególnie pierwsza ma nutki jakie najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam, od lat używach tych samych zapachów - ale je śli gdzieś przyuważę to z pewnością powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe wody perfumowane, pierwszy raz widzę tą firmę.
    Powodzenia w szukaniu i znalezieniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam tych zapachow ale poki co mam duza kolekcje

    OdpowiedzUsuń
  40. Spodziewałam się totalnie innej mieszanki po Varsovie, aż tak radosna Warszawa dla mnie nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Patrząc na nuty zapachowe Night Bloom myślę, ze mógłby mi się spodobać ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Lpnf całkiem fajnie pachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Marka jest mi znzna - mialam kilka wód od nich i były ciekawe. Trwałość była całkiem dobra jak na taką cene ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Skoro czasami się zapominasz psikać perfumami to perfumetka jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem do torebki. Ja mam tak samo więc zawsze w torebkowej kosmetyczce noszę jakąś próbkę albo mini wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. A daj spokój z tym szukaniem pracy. Ja ostatnio ciągle trafiam na umowy o dzieło, albo najlepiej własną działalność żeby mieć, a robota typowo biurowa...

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię ich perfumy . Fajne i dostępne w Rossmann

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie miałam jeszcze okazji używać tych perfum. Jestem ciekawa wersji Varsovie bo Versace Bright Crystal bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  48. również nie znałam tej marki, ale chętnie wypróbuję! klaudia j

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie znam jeszcze tej marki,ale zainteresował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. znowu dla mnie nowość... ale zapowiada się interesująco!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!