czwartek, 14 lutego 2019

Chciałabym, chciała.... - czyli coś à la wish czy tam chciej lista

Skoro tamte listy zamknęłam pora otworzyć nową listę do której podejdę jak do poprzednich - na zupełnym luzie i chillu - bo co da spinanie się, jeśli czegoż nie zrealizuję można zawsze przepisać na nową. Jasne, można też zweryfikować.... np Wrocław - gdybym tak naprawdę chciała to pewnie miałabym już zaliczony, w końcu rok temu byłam w Katowicach z których blisko (relatywnie niż ode mnie) do Wrocławia... no właśnie to chcę czy nie koniecznie.... tak myślę sobie że okazji miałam a jednak nie skorzystałam.... ale były plany mocne i szczegółowe a jednak było fiasko... bo praca która miała być dochodowym zajęciem okazała się przystankiem, a między obietnicami a rzeczywistością jest wielka przepaść, niestety. Ja jednak mimo to chcę odwiedzić stolicę stolicę Dolnego Śląska... mam nadzieje że w końcu mi sie to uda. Myślę że nie ma sie co zniechęcać a realizacja jest kwestią czasu.


1) Aparat fotograficzny - ambitnie zaczynam i szczerze nieco wątpię że ud mi się go nabyć ale napisać mogę. Ponoć to co piszemy jakoś lepiej sie w pamięci utrwala,  będąc jakoś bardziej z tyłu głowy jest coraz bliżej realizacji;)

2) Moskitiera, wiem, wiem nie są to duże pieniądze a latające owady naprawdę potrafią uprzykrzyć życie.

3) Telefon. Musi mieć dobrą baterie i robić dobre zdjęcia. Mój ma ponad dwa lata i trzyma dobrze, ładuję go co dwa dni jakoś. Na razie nic nie mam upatrzonego... ponoć Motorola ma dobrą baterie nieco gorszą od tego mojego Philipsa ale jednak, no i może screeny będzie można robić.

4) Wycieczka do Wrocławia. Wstyd pisać ale napiszę, wierzę że w końcu tam dotrę.

5) Nowa torebka, jakaś fajna, ładna, duża i pakowna.

6) Wyjście do sauny.... o tak.... maseczka na włosy czy buzie jest bardziej aktywna w działaniu:) Wygrzać sie, wypocić.... a po saunie iść coś dobrego zjeść, wypić.....mmmmm.... mogłam zrealizować ale jednak nie byłam więc piszę ku przypomnieniu:)

7) Chciałabym, chciała.... na See Bloggers pojechać. Wiem, stary banerek wstawiam ale chcę by było tu nieco bardziej kolorowo:)

W Łodzi nigdy nie byłam, słyszałam co nieco o tym mieście więc może przy okazji spotkań z innymi twórcami.... mam nadzieje że będę mogła się tam pojawić.
VII edycja festiwalu See Bloggers odbędzie się w Łodzi. Wydarzenie dla twórców internetowych odbędzie się 7-9 czerwca 2019 - czyli dłużej bo trzy dni:)

8) Woski i Świeca jakaś fajna by mi sie przydała... Yankee Candle Słoik duży Bourbon Wood Barrels kusi mocno, oj mocno.... drogie te słoje.... i tak bym chciała ale jak przychodzi do zakupu to szczerze przyznam że szkoda mi kasy..... jednak czasem są promocje.... może uda się zdobyć taką świecę jakoś....

9) Książki do przeczytania:

"Mądrość psychopatów" Dutton Kevin.


"Sztuka wojny" Sun Tzu, Sun Pin
Czytałam fragmenty tej książki, i przyznam że chciałabym przeczytać całość:) 


10) Bywać w teatrze:)



12) Serum LIQ CC z witaminą C miałam,  też miałam to z witaminą z E oba produkty fajnie sie sprawdziły, wiec chętnie poznam inne produkty firmy.


No i to wszystko z moich zachcianek. Chyba;) w każdej chwili może lista się powiększyć.
A Ty też masz taką listę?

37 komentarzy:

  1. Wrocław jest piękny, chętnie znowu tam pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę pojechać do Wrocławia, choć mam tam dość daleko. Na mojej liście zachcianki jest jeszcze sylwester w Zakopanem 😁
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam saunę, wycieczkę do Wrocławia (muszę tam wrócić, 12 lat temu zwiedzałam przez tydzień) oraz Łódź, która też swego czasu intensywnie zwiedzałam, i bywam tam co parę lat, ostatnio właśnie na See Bloggers. Muszę w końcu kupić jakieś serum LiQ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również szczerze polecam wizytę we Wrocławiu, to piekne miasto :) Oby się udało spełnić całą listę zachcianek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robiłam takiej listy.Jeśli mam marzenia to raczej takie "na dłuższą metę". Teatr kocham i polecam chodzić :) A ze świeczek to sama jestem zakochana w Kringle Candle o zapachu Grey'a! Piękne męskie perfumy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. spełnienia wszystkich zachciewajek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wybieram się na See Bloggers :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkam w Łodzi, ale raczej nic godnego zbytniej uwagi w niej nie ma.
    Plany ambitne, zwłaszcza pierwsza pozycja, mnie akurat udało się zrealizować to marzenie, ale teraz mam ochotę na lepszy obiektyw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Yankee bardzo często są promocje, najczęściej z okazji np. Walentynek czy Dnia Kobiet i innych tego typu świąt 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bardzo źle się czuję w saunie, korzystam tylko z łaźni.

    OdpowiedzUsuń
  11. mi tez sie marzy teatr ale strasznie drogie bilety sa u nas

    OdpowiedzUsuń
  12. Spełnienia wszystkich zachcianek życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba też muszę zrobić sobie taką listę.

    OdpowiedzUsuń
  14. O tych nowych smartfonach Motoroli słyszałam dobre opinie. Mojej koleżanki mamie trzyma tydzień! Chociaż wiadomo każdy korzysta z telefonu inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ach mi się też marzy nowy aparat... taki z lepszej półki cenowej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie trochę postanowienia noworoczne, tylko w lepszej wersji. :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nowa świeca to też mój must have na tą chwilę, też mi szkoda, ale wszystkie drogeryjne nie spełniają moich oczekiwań. Na telefon pewnie poczekam jeszcze rok, choć też by się przydał. :D

    https://fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne masz te zachcianki, dla siebie z nich wyniosłabym bywanie w teatrze, dawnieńko nie byłam, a kocham teatr jak ni wiem co! Saunę ze wszystkimi jej urokami też chcę odwiedzić - po tym pobycie i ziołowych herbatach, które często tam serwują, czuje się jak bogini o kilka kilo mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chciałabym zacząć bywać w teatrze :) Życzę, żeby udało Ci się spełnić wszystkie zachcianki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki za realizacje wszystkich pkt z tej listy

    OdpowiedzUsuń
  21. Całe wieki nie byłam we Wrocławiu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. O sauna też mi się marzy i jakieś jacuzzi później do tego :D Trzymam kciuki, aby wszystko udało Ci się zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ciągle mam chrapkę na nową lustrzankę. Ale trochę to musi poczekać

    OdpowiedzUsuń
  24. Uda się! Wszystko się spełni, tylko potrzeba czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W tym roku planuje odwiedzić Wrocław! Choć wyżej w mojej hierarchii stoją Częstochowa i Zakopane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna lista :) ja chciałabym pojechać nad morze, zrobić tatuaż i skoczyć ze spadochronem. .

    OdpowiedzUsuń
  27. Co miesiąc tworzę taką ;listę i pomału wykreślam spełnione punkty. U mnie się doskonale sprawdza i pomaga mi w realizacji marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę też pomyśleć nad taką listą ;-) Świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiele z Twojej listy pokrywa się z moją (aparat, telefon) niby torebke ostatni kupiłam ale ich to nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie tworzę wish list... czasem tworzę coś w stylu bucket list na daną porę roku :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawno nie robiłam wish listy, hmm może warto do tego wrócić? Mam wrażenie, że kiedy zapisywałam takie rzeczy to w momencie realizacji dużo bardziej się cieszyłam

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakoś nigdy nie pomyślałam o stworzeniu takiej listy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nową torebkę, a raczej wór, uszyłam sama, bo nie mogłam znaleźć idealnej.

    OdpowiedzUsuń
  34. Z tego to ja teatr poprosze ☺

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna lista :) taka normalna, bez nie wiadomo czego. W sumie w saunie dawno nie byłam :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Powodzenia w realizacji planów :) Ja chciałam w zeszłym roku kupić aparat, w tym telefon i mi się to udało :) W przyszłym myślę o laptopie, mam nadzieję, że mój aktualny wytrzyma jeszcze 10 miesięcy, chociaż już ledwo zipie ;/

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!