wtorek, 28 marca 2023

Haker prosi o dom tymczasowy, pilna sprawa!

 Tymczasowy dom to duża pomoc i serce okazane zwierzakowi. Haker to pies starszy zapraszam do opisu:

Przypominamy o Hakerze, którego możemy wziąć pod opiekę, jeśli tylko znajdziemy dla niego dom tymczasowy 🙏

‼️ ‼️ PILNE ‼️ ‼️

Hakerowi zostały tylko dwa tygodnie w obecnym miejscu pobytu, po tym czasie trafi do kojca, bez odpowiedniej opieki medycznej ‼️

Haker, oprócz opieki Fundacji, w przypadku znalezienia domu tymczasowego ma zapewnione DARMOWE wsparcie behawioralne 🙌

W skrócie o nim: Haker ma 8-10 lat, waży 28 kg, jest w typie miksa labradora i cane corso.

💛 To pies genialny do ludzi, pozwoli przy sobie wszystko zrobić bez piśnięcia. Może mieszkać z dziećmi - obecnie mieszka z trójką w rożnym wieku. W domu nie narzuca się człowiekowi, odpoczywa. Nieobecność opiekunów spokojnie przesypia. Lubi długie, spokojne spacery, węszenie za smaczkami.

💛 Jest myślący i kombinujący, szczególnie jeśli chodzi o jedzenie, na pewno poczęstuje się tym, co nie zostanie schowane 😉 

‼️ Ma zmiany zwyrodnieniowe w łokciu oraz spondylozę kręgosłupa (ta wymaga badania tomografem, w celu ustalenia dalszego postępowania). Haker potrzebuje opieki medycznej, jakiej my nie jesteśmy mu w stanie zapewnić, dlatego tak bardzo zależy nam na znalezieniu mu domu tymczasowego, dzięki czemu opiekę nad nim przejmie fantastyczna Fundacja AST.  

Idealny byłby dla niego dom z ogrodem lub mieszkanie na parterze, w ostateczności z windą.

Haker trochę gorzej słyszy, ale nadrabia to piękną orientacją na opiekuna i czytaniem mowy ciała, kiedy uszy niedosłyszą, co zostało powiedziane 😎

🐾 Musi być zwierzęcym jedynakiem.

Kontakt w jego sprawie: 795 060 611



źródło, więcej klik

11 komentarzy:

  1. Jakie imię! Ostatnio bardzo źle mi się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby znalazł dom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogosfera ma moc, może znajdzie się ktoś o dobrym sercu. Trzymam kciuki żeby się udało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pies - senior. Mam nadzieję, że znajdzie kochającą i odpowiedzialną rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że uda mu się znaleźć nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mocno trzymam kciuki aby znalazł kochający, ciepły dom

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny piesek ❤ Mam nadzieję, że szybko znajdzie kochający dom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za pieska. Mam nadzieję, że szybko znajdzie kochający dom <3

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!