niedziela, 28 maja 2023

Top 3 najtańszych lodziarni w Trójmieście.

Post pisany na szybko,  wpadł mi pomysł, więc spontanicznie zabrałam się za napisanie. Troche brakuje zdjęć, ale myślę że jak kogoś zainteresuje to więcej info szybko znajdzie:) Jak wiecie jestem łasuchem a słodycze sprawiają mi wielką przyjemność. Słoneczko świeci więc miło wybrać się na lody. Osobiście lubię lody przez cały rok, ale zdecydowanie najlepiej smakują gdy jest temperatura wyższa.
 Inflacja, kryzys albo kwesta wartości (którą może być oszczędność) skłania do tego by szukać tańszych opcji. Jasne w dyskoncie typu Biedronka znajdziemy rożka za okolice złotówki, ale dziś nie o tym. Dziś pokażę trzy miejsca w których znalazłam najtańsze lody. Swoje "śledztwo" przeprowadziłam jakoś na dniach więc ceny aktualne, a czy i kiedy i co sie zmieni tego nie wiem. Ogólnie za porcje lodów czy też "gałkę" najczęściej przyjdzie zapłacić 6 złotych, widziałam też po 7 a nawet 9. Dziś podejdziemy do tematu oszczędnie czyli trzy miejsca gdzie znalazłam najtaniej, zapraszam:



3) Kwaśniak lodziarnia sygnowana nazwiskiem mistrza cukiernictwa. Lody można kupić w Gdańsku i w Gdyni. W Gdańsku Wrzeszczu byłam w piątek i za gałkę zapłaciłam 5,50

2) Eskimo, sezonowa lodziarnia otwiera się jak jest cieplej i zamyka po sezonie. Stara lodziarnia mieszcząca się w Gdańsku Wrzeszczu, na ich FB wyczytałam: "Początki naszej lodziarni sięgają 1947 roku. Było to jedno z pierwszych miejsc na mapie Gdańska". Widziałam że mają też punkt na terenie Ogrodu Zoologicznego. Wracając do lodziarni schodzi sie do niej po schodkach w dół, płacimy przy kasie a w zamian....otrzymujemy żetonik z informacją za ile gałek zapłaciliśmy, z żetonikiem idziemy do pani która nakłada wybrany przez nas smak. Miła obsługa, smaczne lody. Gałka to 5 pln.

1) No i najtaniej jak tylko znalazłam jest w sieciówce Grycan z ceną 3 pln. Grycan ma swoje punkty zarówno w Gdyni, Gdańsku jak i Sopocie. Co do ceny, jest tutaj haczyk ponieważ kwota dotyczy jedynie smaku dnia, inne są chyba po 6 złotych, ale mogę sie mylić.
Poniższe foto było robione wczoraj, najczęściej jak trafiam jest smak daktylowy.
 

Mam nadzieje że ceny będą długo aktualne, a info sie komuś przyda. A ile u Ciebie w okolicy kosztują lody?

19 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi smaka na loda kochana. Najlepiej pistacja i słony karmel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi smaka na loda kochana. Najlepiej pistacja i słony karmel.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham lody, je je niemal cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto korzystać z takich okazji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz cieplej, więc ochota na lody też coraz większa :) nie mam ulubionych lodów, najczęściej wybieram spontanicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem nawet, w jakiej cenie u nas są. Osobiście wybieram tam, gdzie jest czysto i bezpiecznie, nie każą jeść z plastikowych naczyń, jakoś mi wtedy nie smakuje. Najchętniej kupuję duże opakowanie lodów Grycana i jem w domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię lody, w lecie to mój ulubiony przysmak. W tym roku już jadłam takie z pysznych lodziarni i mam nadzieję, że niedługo powtórka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Grycan ma gałki po 3 zł , ale tylko wybrane smaki, tzw. smak dnia czyli najczęściej ten, który słabo się sprzedaje...

    OdpowiedzUsuń
  9. amaretto jest u nas w promocji w grycanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio jadłam lody w gofrze bombelkowym. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie byłam na lodach na mieście ;) Muszę nadrobić ;) Nie mam pojęcia czego się teraz po cenach u siebie spodziewać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej promocji Grycana. Ciekawe, czy trafię kiedyś na smak, który lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że w Grycanie tak tanio. Cena 3 pln za gałkę to teraz prawdziwa rzadkość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się wybiorę do Trójmiasta na lody. U mnie w jednej z ulubionych lodziarni gałka za 7 zł ....

    OdpowiedzUsuń
  15. u nas wszędzie są po 7 złoty za porcję

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiem po ile są u mnie w mieście.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię lody, ale nie wybieram tych najtańszych, tylko najbardziej naturalne. W Grycanie nie gustuję.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!