niedziela, 24 marca 2024

Międzynarodowy Dzień Teatru

 Już w najbliższa środę to jest 27 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Teatru. Z tej okazji różne przybytki kulturalne organizują rozmaite atrakcje:



- spotkania z aktorami

- możliwość zwiedzenia zakamarków teatralnych 

- warsztaty

- zajęcia teatralne

- spektakle, promocje

- Potańcówka 

- kiermasze... 

Każde miejsce samo ustala co i kiedy zaoferuje Przykładowo Teatr Wybrzeże już od 23 marca zaprasza na warsztaty, jako pierwszy z aktorką Moniką Chomicką-Szymaniak tematem będzie partner, sceniczny. 24 w niedziele będą zajęcia z jogi. Będzie też improwizacja, opis: "„Teatr jest przestrzenią dla nieograniczonej wyobraźni. Jest zabawą, przygodą, podróżą w nieznane. Możemy w nim budować znaczenia na bazie własnych pomysłów, doświadczeń i poszerzać je o twórczą współpracę z innymi. Do takiej teatralnej podróży zapraszam.” Marzena Nieczuja Urbańska, aktorka. "klik

Zatem najlepiej sprawdzić co konkretny teatr ma do zaoferowania. Atrakcje bywają płatne jak i darmowe, warto sprawdzić, może ktoś znajdzie coś dla siebie.

16 komentarzy:

  1. Muszę zobaczyć, co ciekawego dzieje się w tym temacie w Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre miasta przesuwają obchody na kwiecień ze względu na Wielki Tydzień, ale nie wszystkie warto być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto z takich atrakcji skorzystać, podobnie jak z Dni Muzeów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze nie byłam w takim prawdziwym teatrze jeszcze bardzo chciałabym kiedyś zobaczyć. U nas nie ma więc i dlatego takie braki u mnie.Monika F

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ja dawno w teatrze nie byłam, brak czasu....

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham teatr ale wieki już nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie :) Warto celebrować ten dzień. Kocham teatr 💖

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszłabym na takie warsztaty, na cokolwiek. Kocham teatr, poszłabym, a życia nie mam XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Teatr to moja miłość ♥️ naprawdę, zupełnie inaczej odbiera się film, a inaczej sztukę na scenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, czy w Łodzi również coś jest szykowane atrakcyjnego do zwiedzania w teatralnej scenerii, ale chętnie bym się na to załapała, czasu już niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten cytat o teatrze

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś byłam na przedstawieniu teatralnym, w którym grały dzieci ze szkoły podstawowej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze sprawdzić co takiego ciekawego organizowane jest w naszym teatrze. Może warto skorzystać z takiej akcji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale, ze jest takie swieto, ktore pomaga promowac teatr wsrod osob, ktore nie maja zwyczaju chodzic na spektakle :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!