wtorek, 4 czerwca 2024

Fretka

 Są psiaki problemowe, ale też takie z którymi czas to sama przyjemność. Wnioskuję że Fretka to sunia którą warto poznać.

opis:

"Krzywo rosnący ząbek Fretki sprawił, że nasza niunia cierpi na nieprawidłowy zgryz, stąd wypadający języczek. Początkiem czerwca wybieramy się na konsultację stomatologiczną z sunią, aby dowiedzieć się, czy możemy jakoś na to zaradzić, tak aby Freci lepiej i wygodniej się żyło 💚

Ta śliczna sunieczka szuka swojego miejsca na ziemi, cała gotowa jest do adopcji! 

Fretka jest młodziutkim psim skarbem. Ma ok. 6-7 miesięcy i przecudny charakter: przemiła do ludzi, psów. Stonowana, miękkiego charakteru. W domu grzeczniutka. Złoto, proszę państwa, złoto nie pies! 😊 

Jeśli pragniesz adoptować Fretkę, odezwij się do nas:

✉️ adopcje.fundacjaast@gmail.com"

źródło, więcej klik

9 komentarzy:

  1. Oby szczęście szybko się do niej uśmiechnęło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, aby Fretka szybko znalazła swój dom. Ja mam 2 psy, 1 kotka i 3 króliki, więc już spora gromadka mi się utworzyła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że ktoś jej zapragnie i piesek znajdzie nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę by znalazła swój dom. To prawda takie zwierzaki są bardzo kochane i wdzięczne. Pozdrawiam Fretkę ja i nasza kicia Tosia , też kiedyś szukała domu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Psinka jest cudna :).
    Mam nadzieję, że szybko znajdzie kochających właścicieli :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana sunia :-) Oby jak najszybciej znalazła domek :-) Kochający !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki piesek.🙂 Życzę, żeby znalazła dom.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!