piątek, 30 sierpnia 2024

Filmowo

  

Oba filmy widziałam już jakiś czas temu, nadszedł moment by coś o nich wspomnieć, zapraszam

Trainspotting (1996)

reżyseria: Danny Boyle
scenariusz: John Hodge
gatunek: Dramat
produkcja: Wielka Brytania


Trainspotting to jak mi sie wydawało film dobry, taki który warto zobaczyć. Może i warto było go obejrzeć by przestać myśleć że to produkcja godna obejrzenia. Mamy tutaj paczkę amatorów ćpania, produkcja tak nudna że szkoda pisać, jakoś zmęczyłam i nie polecam.

Wilk z Wall Street (2013)


reżyseria: Martin Scorsese
scenariusz: Terence Winter
gatunek: Biograficzny, Komedia kryminalna


Produkcja polecana mi, niejednokrotnie słyszałam zachwyty, nie ukrywam że oczekiwania miałam spore. film opowiada historię Jordana Belforta, brokera, mówcy motywacyjnego, którego błyskawiczna droga na szczyt i rozrzutny styl życia wzbudziły zainteresowanie FBI. Po obejrzeniu Wilka z Wall Street nie czuję zachwytów, ot kolejna produkcja o "super bohaterze" który robi  karire, jest pewny siebie i osiąga sukces. Dodam że jest to obraz człowieka uzależnionego, żaden spojler bo już okładka nieco zdradza. Całość okraszona przaśnym humorem, mnia bardziej żenuje niż zachwyca. 

No to by było na tyle teco co udało mi sie obejrzeć, a co Ty ostatnio widziałaś, polecisz coś?

8 komentarzy:

  1. Oglądałam oba filmy i przyznam, że "Wilk..." nie przypadł mi do gustu.
    Niedługo zaczynam urlop i szykuję się na miniserial "Para idealna", premierę ma 05.09. w roli głównej Nicole Kidman, ale najpierw przeczytam książkę pod tym samym tytułem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam oba filmy, ale jakoś nie za bardzo mnie do siebie przekonały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkręciliśmy się w serial LOST, a w upały to jakieś lekkie komedie polskie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio przemierzam Netflixa i oglądam koreańskie produkcje. Mają swój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trainspotting w końcu nigdy nie obejrzałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten drugi chętnie obejrzę jak znajdę czas. Ostatnio więcej czasu poświęcam filmom podróżniczym i edukacyjnym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Scorsese to wybitny rezyser, ale nasz Polanski raz w szrankach z nim wygral oskara :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!