piątek, 13 września 2024

Co u Ciebie? +bla bla bla

 


Może chcesz podzielić sie czymś?  To jest miejsce i czas na napisanie w komentarzu tego co Ci w duszy gra:)

Ja robię sobie małe krótkie wycieczki, takie budżetowe potaniości. Ładniejszymi momentami dzielę się tu i na Instagramie. Wczoraj był klimatyczny moment, tęcza nad morzem, przepraszam ale ciężko mi sie powstrzymać by tego tu nie wstawić:



Wybieram się jeszcze do Sobieszewa, trochę szkoda że pogoda już nie taka piękna, no mam nadzieje ze trafi sie jakś ładny dzień.

Nie mam jakoś nastroju na filmy, oglądać lubię...do teatru mam dwa bilety ale na październik, tak to w sumie na tyle... ot próba zakopania dołka. Mówią: masz doła to go zakop. A jak on głęboki...

Byłam na badaniach dot. przemocy wobec kobiet z niepełnosprawnościami. Obszar zainteresowań to  jak kobiety z niepełnosprawnościami są traktowane w rodzinach, relacjach partnerskich, przez inne osoby i instytucje, które je wspierają.



Za udział w badaniu jest bon upominkowy na 200 pln. Jaki konkretnie co i jak to nie wiem, czkam, ponoć w ciągu miesiąca ma przyjść

A co u Ciebie?

9 komentarzy:

  1. Taki bon to świetna sprawa, oby dotarł bez przeszkód. Ja jestem chora, leżę w łóżku. Od tygodnia jakiś silny wirus mnie męczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za udaną wycieczkę. Może w następnym tygodniu będzie lepsza pogoda bo dziś jest fatalnie. U mnie trwają prace przygotowujące do przeprowadzki 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się cudownie spędzony czas :) Trzymam kciuki, żeby bon doszedł jak najszybciej. Mnie nie dotyczy, więc nie poświęcę mu czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że są takie wywiady. Dobrze, że wzięłaś w nich udział.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki bon to super sprawa. Osobiście się przeziębiłam ale ostatnio chorowałam w październiku 2023... Więc źle ze mną nie jest... XD
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas w domu opieka po szpitalna, ale wiadomo że w domu zdrowieje się szybciej. Oby tak było :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez robie takie małe krótkie wycieczki w te wakacje dzieki takim bylismy w kilku przepieknych miejscach:) Monika F

    OdpowiedzUsuń
  8. Wędrówki po kuchni16 września 2024 11:51

    Takie krótkie wypady i u mnie są bardzo często. Lubimy tak spędzac czas

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wybrałabym się do Sobieszewa, u nas razie wciąż pięknie

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!