sobota, 8 czerwca 2013

Dary Natury Mydło w płynie Caffe Latte ze Starej Mydlarni


Firma: Stara Mydlarnia

Cena: 12,90

Pojemność: 200 ml


KM-COF / 200 MYDŁO W PŁYNIE 200 ML Mydło w płynie CAFFE LATTE (kawa) z dozownikiem Jego wyjątkowo delikatna formuła doskonale oczyszcza i nawilża skórę, chroniąc ją przed przesuszeniem. Na długo pozostawia uczucie świeżości i przyjemny zapach. 200 ml



Informacja z opakowania:



Mydło w płynie Caffe Latte (kawa latte). Jego wyjątkowo delikatna formuła doskonale oczyszcza i nawilża skórę chroniąc ją przed przesuszeniem. Na długo pozostawia uczucie świeżości i przyjemny zapach.
Skład: 


 
Opinie:
Moja: szukałam mydła do rąk o „niestandardowym zapachu”. Tak trafiłam do sklepu firmowego „Stara Mydlarnia”. Zapachów mnóstwo, rozmaitych, ale gdy poznałam zapach „Caffe Latte” niemalże zakochałam się w nim! Smakowity słodki zapach kawy z mlekiem, ma konsystencje dość gęstą, dobrą:


Przyjemnemu myciu towarzyszy zapach, łatwo się spłukuje. Skóra czysta, nawilżona, świeża. Wydajność, my mieszkamy we dwoje, używamy go około miesiąc i zbliżamy się do połowy buteleczki.
Czy go kupię jak się skończy? Inny zapach przetestuję. Może będzie coś w promocji…
Koleżanka określiła: go jako zbyt słodki, długo się utrzymuje. Nawilża średnio, konsystencja w sam raz. Dobrze myje, pozostawia uczucie nawilżenia i świeżości. Zapach intensywny, długo się na dłoniach utrzymuje. Dała 7/10
Żona powiedziała: Fajny zapach, fajnie myje, ogólnie fajne wrażenie. Ocenia 8/10



6 komentarzy:

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!