poniedziałek, 3 marca 2014

Ritter sport a la crema catalana

Firma: Ritter Sport
Cena/pojemność: ok. 4.00 /100g
Kupiłam w: „chemia niemiecka”
Produkt/przeznaczenie: czekolada mleczna z nadzieniem karmelowym.
 Co pisze producent:    
Czekolada mleczna z nadzieniem karmelowym 47%
Opakowanie: typowe dla czekolad tej firmy




Produkt:




skład:


Sposób użycia;)
A no lubię rządkami, niekiedy po kawałeczku czasem lubię w kawie moczyć…
     
Moja opinia:
Najpierw czujemy aromat karmelu smak czekolady i słodycz karmelu… smaki przeplatają się nie zlewając, proporcje są dobre. Jednak powiem szczerze: nie urzekła mnie

Plusy:                         
+ nie wysoka cena jak na tą jakość, markę
+ smaczna
+ dobre proporcje

Minusy:
- dostępność zdaje sobie sprawę że nie wszędzie jest chemia niemiecka… może w delikatesach będzie…

19 komentarzy:

  1. A ja akurat jestem smakoszem gorzkiej czekolady
    i jadam inne tylko raz na 10 lat.
    Przy okazji trzymam w ten sposób linię :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubię gorzkiej... jakakolwiek to by nie była. Jak mam to oddaję.

      Usuń
  2. U mnie takich ritterow nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja widziałam je gdzieś- możliwe, że w Kaufie?
    Od dziś mam nie jeść słodyczy, a tu takie notki! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam nikt nie mówi o objadaniu sie od razu;)

      Usuń
  4. Nie raz widzę je na sklepowych półkach ale nigdy nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze kupuję w Lidlu :) czasem w Stokrotce :)
    bardzooo lubię !;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w lidlu kiedyś kilka razy kupiłam nie wiem czy są w stałej sprzedaży:)

      Usuń
  6. Nie rób mi ochoty na czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. są lepsze:) własnie pisze recenzje:D jedna z lepszych niedługo sie tu pojawi:D zapraszam

      Usuń
  8. sklepy i stoiska ze słodyczami omijam szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie słodkie przysmaki, ale niestety, staram się nie jeść słodyczy, bo jestem na diecie :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!