niedziela, 3 stycznia 2016

Gdzie zniknęła czerwonafiliżanka?

W czwartek spontanicznym spontanem znaleźliśmy się w Karwii… tak, tak, właśnie tamJ… no miało być zupełnie coś innego a wyszło tak że zakupiliśmy jedzonko, i ruszyliśmy w podróżJ, takie niespodzianki najlepszeJ.

Na miejscu zastaliśmy opustoszałą miejscowość która w sezonie jest mocno oblegana przez turystów. Pokój z łazienką w pensjonacie dla 2 osób na dwie doby kosztował 120 pln. Tak, tak 30 złotych za dobę od osobyJ. Bardzo miła Pani… powiedziała nam ze około 6 pokoi jest aktualnie zajętych, czyli jednak ktoś odwiedza po za sezonem tę typowo letnią morską miejscowość… Na miejscu w pensjonacie poznaliśmy bardzo miłych ludzi przyjechali z miejscowości do której wybieram się jak sójka za morze… w końcu tam muszę dotrzećJ. Bardzo fajna miła wymiana informacji na temat naszych miejscowości…. Potem miła impreza… fajnie, miło spontanicznie i bardzo bardzo naturalnieJ.

W Karwii były dwa sklepy otwarte w Sylwestra i dni następne, knajpy chyba też dwie były choć co do lokali pewna nie jestem, bo zbytniej uwagi nie zwracaliśmy.
A tak oto wygląda główna ulica po której w sezonie nie łatwo przejść... tyle spacerowiczów...

jak widać po autach przyjechali ludzie na plażę nawdychać sie rześkiego powietrza:

A tu pamiątki po sylwestrze, takie "ozdobniki" które można spotkać na plaży ale nie tylko....

Traktor na plaży:

Spacerek... szum fal....

Czas wypadu minął bardzo szybko... tak błyskawicznie że nie wiem kiedy to sie stało... jak już trzeba było wracać...
Wracam i do Was... nie zostawiłam Was! Bywałam, czytałam ale niestety "sprzęt" uniemożliwiał mi publikowanie...

1. Oh, spokój w Karii, ja raz byłam i istny rejwach! Ale to w sezonie ;) i nie podobało mi się. Spałam w Karwieńskich Błotach, to obok. Też za 30 zł ;)

1. teraz bym chciała zrobić wypad w inne miejsce:)) Karwie odwiedziłam dwa razy, nie wykluczam powrotu ale pora zobaczyć coś innego.

2. Swiat bez ludzi jest o niebo piekniejszy, a plaza to juz w ogole... :))

1. nie da sie ukryć... i te szpecące pamiątki ludzkiej obecności...

3. Nie znam ale skoro nad morzem to lubię :-)))
    Fajerwerki powinni zakazać , tylko strach dla zwierząt i śmieci...
    Fajna wycieczka, taki niespodziany wyskok...

4. piekne widoki :) przymrozilo widze,dziwny widok, w uk tylko pada bez przerwy...
    szkoda, ze w sezonie ceny pokoi nie sa tak korzystne :D
    szcxesliwego nowego roku!

5. Piękne widoki i fajnie, że wypad się udał :) Cieszę się, że trochę wypoczęłaś :* Szczęśliwego Nowego Roku!

1. oj tak,... wypad był mi mega potrzebny, szkoda że tak szybko zleciał... trzeba zorganizować nieco dłuższy wypad, choć ponoć spontany najlepsze.
      Tobie też: Szczęśliwego Nowego Roku

6. Świetne zdjęcia, taki wypoczynek jest potrzebny! :-)

7. Super :) Zawsze miałam chęć wybrać sie nad morze zimą :)

8. Uwielbiam takie posezonowe miejscowości. Spokój, niewiele osób, czyste powietrze bez smażalnianego smrodu ....
    Posylwestrowy bałagan zostaje wszędzie, niestety, naród śmieciarzy. Po co zbierać samemu, jak wiosną będzie Dzień Ziemi, to dzieciaki posprzątają.
    Chociaż na plaży to pewnie ten ciągnik jechał i zbierał.

1. no niestety.... na plaży śmieć szpeci wyjątkowo i to chciałam pokazać...
      Ciągnik ponoć do glonów ale pewna nie jestem. Widziałam ze stał samotnie.

9. 30 zł za pokój to na prawdę ekstra cena, tym bardziej z łazienką. super zdjęcia.

1. nie za pokój a za dobę za osobę:) 60 pln dla pary za pokój z łazienką to przyjemna cena.

10. Nie byłam nigdy zimą nad morzem. Może kiedyś się przejadę.

11. Ah pochodziłabym sobie po piasku na plaży :)

12. Uwielbiam morze o każdej porze roku :)

13. Jejku ale musiało być fajnie! :D

14. Kurcze, też bym sobie gdzieś sobie wyjechała... a tak mało czasu... może by tu jakieś wolne sobie skołować, bo póki co nowy rok mnie tylko przygnębia ;/

1. ;/ taki wypad naprawdę polecam, choćby na weekend w piątek po pracy w niedziele powrót

15. Lata nie byłam nad morzem, ale już mam w planach wyjazd więc nadrobię zaległości :)

16. Sylwestra nad morzem chętnie bym spędziła.

17. Brr, że Wam się chciało spędzić Sylwka nad morzem
    Może parę lat temu i ja bym się nie wachała, ale chyba za wygodna się zrobiłam
    I ciepłolubna też

18. Nie cierpię takich widoków. Piękna plaża, morze i śmieci! Przecież posprzątanie po sobie wcale nie jest takie trudne. Za to morze to ja kocham o każdej porze roku. Zazdroszczę takiej fajnej, spontanicznej wycieczki.

19. Uwielbiam takie spontaniczne wyjazdy :) Lubię mieć też na miejscu wifi :D Ostatni tydzień spędziłam w górach i też musiałam korzystać jedynie z telefonu :) Bo niby ruter się spalił :) Z drugiej zaś strony może to i dobrze zawsze mniej czasu spędzone przed komp. :)

1. Mój sprzęt przenośny nie jest toteż nie zabierałam z sobą tego grata... który powinnam na lepszy model wymienić.
      pozdrawiam

20. Miło, że wyjazd sie udał ;) Byłas blisko mnie.

21. Nigdy tam nie byłam, ale zima nad morzem zawsze mnie kręciła, nie spocone skwarki a własnie wiatr, piasek i namiot z ogniskiem na plazy :)

1. hmmmmm a to nie za zimno nieco? Brrrr.... Jasne pięknie jest i klimatycznie niezwykle ale bardzo miło było wrócić do ciepłego pensjonatu i zjeść:) Nie wiem czy odważyłabym sie spać w namiocie, co mogło by być niebezpieczna

22. Bardzo fajna wyprawa! Ja także chciałabym się wybrać kiedyś nad morze zimową porą :-)

23. Nigdy tam nie byłam. Zazwyczaj jestem w Mielnie, a w tym roku chce pojechać do Darłówka- ale przed sezonem, bo sie nie odnajduję w tych tłumach. Buziaki noworoczne!

24. Pięknie jest nad polskim morzem.
    Mnie też denerwują te zalegające śmieci.
    Pozdrawiam:)*

25. Ja uwielbiam Hel o każdej porze roku!!!

26. Też już raz byłam w Karwia w wakacje :) Bardzo mi się tam podobało, a zwłaszcza szeroka i piaszczysta plaża :) Zimą jeszcze nie byłam nad morzem. Ale ci co tak strzelali fajerwerki to mogliby trochę posprzątać po sobie. A potem wszyscy się dziwią skąd tyle zanieczysczonych plaży. Pozdrawiam ;) Natalia

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.