poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Rozmaitości





































35 komentarzy:

  1. ostatnio w domu miałam podobnie, jak na pierwszym obrazku :>

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha baba ze szczotą we włosach:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje poranki ostatnio tak wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo prawdy o psach :)
    Zdjęcie z kwiatkiem i z dziećmi słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe :)) Zwłaszcza to z teściową :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że nie mam takiego dużego biustu. Masakra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj na kark przykleiłam sobie plaster rozgrzewający, dziś go ściągnęłam i został ten klej. Szorowałam ostrą częścią gąbki aż do krwi w niektórych miejscach bo spieszyłam si do pracy. Mój dzisiejszy poranek też był ciężki :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze można sobie poprawić humor przy tych obrazkach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobieta ze szczotką wygrywa :D Chociaż bardzo wzruszający obrazek pary na ławeczce z parasolką. Ach piękne przesłanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo rozkosznych zwierzaków. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdarzyło mi sie spotkać w tramwaju niewiastę z wałkiem nakręconym uroczo na czubku głowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do 1 obrazka to śmieszne ale i straszne,jak dla mnie, bo będąc dzieckiem wplątałam sobie taką szczotę we włosy i nie mogłam wyjąć mimo wielu prób i niestety szłam z nią od babci do domu, bo nie mogłyśmy jej wyplątać. Dopiero w domu po wielu godzinach wyciągania pojedynczych kosmyków się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Marilyn :)) ach

    OdpowiedzUsuń
  14. skąd ty bierzesz te wszystkie rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  15. o! poprawiacze humoru IDEALNE :D lubię wujka google, zakumplowalismy się i tez czesto go prosze o takie roznosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze genialnie.

    Bardzo podoba mi się ta starsza para, czasami tak wyglądam ze swoją lepszą połówką.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm....potwory nie istnieją ale ludzie tak...czy to tak właśnie postrzegają nas zwierzęta ?!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na piękną Marylin można patrzeć bez końca. A co do poranków, zwłaszcza poniedziałkowych to często są ciężkie i trzeba uważać, żeby nie zabrać szczotki w podróż tramwajem ;) Jak najwięcej takich pozytywnych rozmaitości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skąd dobierasz takie super pozytywne obrazki? :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahahaha te koty na zjeżdzalni mega;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ubawiłam się nieziemsko.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  22. Cały świat zawarty w kilku memach. Świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ciężkie bywają poranki jak na pierwszym obrazku :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten pies na czarnym dywanie haha :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odnośnie Gesslerowej to widziałem fajny mem z nią i obok pluaszkiem-świnką w zestawieniu "kto jest podobny do celebrytów" czy jakoś tak :-).

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!