środa, 12 lipca 2017

Swiss Image

To marka produktów do włosów, niedługo ma pojawić się oferta Swiss Image do pielęgnacji twarzy:) 
Wczoraj otrzymałam paczuszkę a w niej, ulotki o przepięknych zdjęciach.... doprawdy pieszczą one oko:



Wszystko przyjemnie zapakowane, taka oto torebka prezentowa ależ jaką ona zawartość kryje w sobie:) 



Swiss Image Basic Care - VOLUME - Odżywka w spray'u (bez spłukiwania) ma dodać moim włosom energii ma ułatwić rozczesywanie, chronić i pielęgnować włosy i skórę głowy:)

Swiss Image Basic Care - VOLUME - Odżywka do spłukiwania obietnica pięknych, wzmocnionych, pełnych energii i blasku włosów, z wyraźnie zwiększoną objętością.

Swiss Image Basic Care - VOLUME - Szampon ma dogłębnie oczyścić, ochronić, nawilżać.

Za przesyłkę dziękuję marce Swiss Image


68 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę. Czekam na recenzję sprayu do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. DLa mnie zupełna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego testowania zatem Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam ich nigdy, ale jestem ciekawa jak się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponoć w Rossmann i Super Pharm można kupić, z tego co słyszałam od pracownika z którym rozmawiałam:)

      Usuń
  5. Fajna przesyłka, czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe te kosmetyki, czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego poznawania produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja z kolei z chęcią dowiedziałabym się jak u Ciebie sprawdziła się odżywka do spłukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kojarzę tych kosmetyki, udanego testowania. Czekam na efekty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo fajne, nie kojarzę, czekam na wrażenia :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Też pierwszy raz widzę te produkty.. Ciekawa jestem czy odżywka w sprayu chroni włosy przed wysokimi temp. ostatnio coś kiepsko z moimi i nie spełniają moich oczekiwań.. Pozdrawiam 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam.
    Jestem pod wrażeniem, ale jako małokumaty w tych specyfikach.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz częściej spotykam się z tą marką :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. O super też mam ich produkty ale to akurat wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze o tych kosmetykach nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zacny zestaw.
    Słyszałam o ,,Swiss", ale nie jestem pewna czy jako o marce kosmetycznej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie się prezentują ;) To ja czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt przyjemne wizualnie. Foto z ulotki bardzo mi się podoba

      Usuń
  18. Już gdzieś miałam okazję widzieć nazwę tej firmy. Tylko gdzie?
    Tak czy inaczej - chciałabym wypróbować.
    To niezła opcja.
    Pozdrawiam cieplutko! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają na bardzo profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przetestować - moje włosy pi ciąży masakra

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam marki:O Udanych testów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz spotkałam się z tą marką. Miłego testowania i czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niedawno zaczęłam testy tego samego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy. Stosuję szampony oraz odżywki nawilżające włosy i nawet znalazłam na stronie Swiss Image taki zestaw, który by mnie interesował. Widziałam, że ich produkty dostępne są w Super-Pharm, więc niebawem przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę:) ja szukałam w Rossmanie i nie znalazłam.

      Usuń
  27. Pierwszy raz widzę te firmę. Ale muszę przyznać, że opakowania mają dość ładne ;) Paczuszka rzeczywiście piękna! A do tego jakie skarby :) Czekam na recenzję produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawią mnie te produkty swiss

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tej firmy . Ciekawe jakie są w użytku te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!