piątek, 31 sierpnia 2018

Denko


Dzień dobry Kochani! Koniec wakacji, powrót do szkoły to taki przełomowy w roku czas dla wielu rodzin. Mam nadzieje że Twoje wakacje były miłe:)
Mnie niestety nie udało się wyjechać do upragnionego Wrocławia, sprawy tak sie potoczyły? A może ja nie dostatecznie chcę tego wyjazdu.... sama zaczęłam się nad tym zastanawiać.... może idealizuję.... a może boje sie rozczarowania..... a może po prostu nie ten czas. Sama nie wiem.
Co do pracy - nie dostałam umowy, a współpraca bez niej i to za 1000 czy 1200 jak proponował to nie są pieniądze... 
W sierpniu byłam na miłym śniadaniu blogerów, lubię blogerskie spotkania, zawsze można sie czegoś dowiedzieć. 
Tak po za tym w sierpniu nic ważniejszego sie nie wydarzyło, nawet kominek zapachowy odetchnął z taką ulgą, że nie będzie osobnego wpisu, za to tutaj opiszę co wypaliłam zapraszam:




Nie wiem gdzie jedynkę zjdłam;) Peeling pod prysznic z Tołpy to taki przyjemniaczek średniaczek, przyjemny, delikatny, ale szału nie ma.
Vatika to marka która z naturalnych składów nie słynie, ale ja jakoś mimo to lubię ich produkty, jednak czy do tego szamponu wrócę to sama nie wiem.
Nivea dezodorant w kulce..... no ten zapach w połączeniu z potem.... no niby nie jest źle ale lepiej być by mogło. Aktualnie odkryłam Garniera i całkiem spoko oceniam działanie, więc do tej wersji dezodorantu Nivea nie wrócę.


1) Maseczka beevola z Kauflandu, zapas już mam:) Irytuje mnie że nie zawsze jest dostępna.... a na ostatnich zakupach musiałam jej szukać bo stała w innym miejscu. Kupiłam ostatnie sztuki ;] i mimo tego że chyba najwiecej ich schodzi - porównując ile maseczek zostało to właśnie tego peelingu najmniej.... jako że sklep kapryśny to rozpoczęłam małe poszukiwania alternatywy, a co z tego wyjdzie zobaczymy. Jak na razie mi sie nei spieszy bo zapasy mam:)
2) Dermaglin lubię te maseczki za działanie za składy.... po prostu super sprawa, zapas juz mam:)
3) Biovax maska z mango - ładny zapach, fajne działanie, zapasik mam:)
4) Marion maska oczyszczajaca do skóry głowy.... sama nie wiem czy to tak po pierwszym użyciu czy jak ale mam wrażenie że nie zrobiła nic.... nie kupię raczej...
5) Marion peeling do skóry głowy, fajny produkt mam zapasik:)


1) Świeczuszki z Pepco - kolejne opakowanie w użyciu:)
2) Pierre Rene, Lash Ecologist Mascara (Pogrubiający tusz do rzęs z formułą anti-pollution) mam wrażenie że są lepsze na rynku:)
3) Country Candle Cilantro, Apple & Lime daylight zapach świetny na lato, czy kupię ponownie? Do domu nie, ale do innych miejsc chętnie. Zapach lekki, przyjemny tworzy przyjemną aurę i przyciąga;)
4) Pan Stik - szukałam i znalazłam. Lepszego nie uświadczyłam: świetnie kryje, jest wygodny w użyciu, nie wysusza.... no i na promocji kupiłam dwa kolejne sztyfty:)
5) znalazłam w kosmetyczce opakowanie po produkcie: Selfie Project matujący puder, moze kupię ponownie
6) Gold highlihter z Lovley - mam kolejny:)
7) Kredka fioletowa z Joko, kolor fajny ale trwałość zadna niestety, kupiłam nową z  Bourjois ale twarda jest ;/

No i to wsio! Życzę Ci by wrzesień był fajnym miesiącem, a stosowna pora roku okazała swe piękne oblicze a światło inspirowało :*

67 komentarzy:

  1. To kpiny że płaci ktoś za pracę 1000zł czy 1200zł. U mnie też nie ma kokosów, ale jest te 1600-1700. Też ciągle rozważam odejście. Mam plan co prawda, ale potrzebuję zaoszczędzić nie mała gotówke.
    Denko wielkie, jak dla mnie :) troszkę tego zużyłaś.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w osiągnięciu celu. Denko nie takie duże, bywały większe:)

      Usuń
  2. Wiesz, że ja tam przeczytałam 10 000( dziesieć tysięcy) bo mój mózg nie przyjął do wiadomości, że ktoś płaci za pracę tysiaka. Rany przepraszam, że to piszę ale nie jako główną pracę. Może jakiś dorobek...Denko fajne.
    A ja Tobie życzę pracy za 10 tysi. Z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely ma fajne rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam sie nad tą drugą wersją, ale zostałam przy tej:)

      Usuń
  4. Peeling pod prysznic to dla mnie zwykły żel drobinki jak dla dziecka ma :D Vatika to ja nie znoszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. peeling faktycznie z tych delikatnych:) co do Vatiki pamiętam:)

      Usuń
  5. Muszę uzupełnić zapasy maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też Ci życzę, by wrzesień był udany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spore denko :) Powodzenia we wrześniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio lubuję się w produktach marki Marion! Maseczki, oczyszczanie, olejki do włosów... wszystko mam w użyciu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! Przeprosiłaś sie z olejkami? Co z Marionu polecasz?

      Usuń
  9. Marion ma interesujące produkty. Zaciekawił mnie ten peeling do skóry głowy. Życzę udanego września :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maska z mango, to coś dla mnie :) ja jeszcze jestem przed urlopem, ale już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja myślałam, że podkłady w sztyfcie w ogóle się nie sprawdzają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gold highlihter z Lovley - zakochałam się od pierwszego użycia - boskie! A co do pracy, współczuję, mam nadzieję, że szybko znajdziesz coś lepszego:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Praca za taką kwotę jak napisałaś to kpina i bardzo dobrze, że zrezygnowałaś. Znajdziesz coś fajnego, zobaczysz 😊
    Lubię dezodorant w kulce Nivea, ale inną serię 😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam nr 4 i nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie rozumiem po co ktoś dodaje notki w styli denko, jak dla mnie nic nie wnoszą . Powodzenia

    https://emi-skucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Większości produktów jednak nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1000 złotych, to praca nie warta wysiłku.. Bogate denko, maseczki bym z chęcią przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1000-1200 to czysta kipna- wstyd byłoby mi w ogole cos takiegos komus proponować.
    Dużo fajnych produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety kpina, ale on tak poważnie.... z resztą czego można sie spodziewać po kimś kto worki na śmieci kradnie.... "bo sie nie dogadał"

      Usuń
  20. fajne denko, rozświetlacz Lovely posiadam i używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze zapominam o maseczkach a mam sporo naprawdę fajnych , może zaraz sobie coś zrobię bo wyjątkowo jestem w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twój wpis przypomniał mi o maseczkach zalegających w szufladzie! Dziś wieczorm robie sobie domowe spa! A Tobie życzę znalezienia wymarzonej pracy

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam jeszcze nic z Twojego denka, więc tym bardziej mi się fajnie czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Och ależ lody! Porcyje zacne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zjadłaś jedynkę? A smaczna była? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Za wyjątkiem rozświetlacza z Lovely, którego bardzo lubię, niczego nie znam z tego zestawienia. Pokaźne denko, oby wrzesień był równie owocny! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też mam kolejny rozświetlacz z Lovely ten sam złoty. Bardzo go lubię :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak piszesz, że przeszłaś na Garniera i jesteś zadowolona to też spróbuję;)
    I życzę zdecydowanie lepiej płatnej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Rozświetlacza z Lovely używam nałogowo :D
    controlledbyfeelings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Sporo produktów z kolorówki :D U mnie denko w sierpniu było nad wyraz skromne :D A z twojego znam jedynie rozświetlacz z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam maski z Dermaglin i również je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne denko, u mnie Nivea też się nie sprawdzał i już do niego nie wrócę w ogóle firmę mnie rozczarowuje, choć daje jej szanse....szkoda
    Powodzenia z pracą za dobrą kasę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Maseczki i świeczki zawsze u Ciebie są i tym razem fajne się trafiły :) Udanego września, a Wrocław na pewno odwiedzić :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam jechać do wrocławia na przysięgę kuzyna jak będę miała czas.

    OdpowiedzUsuń
  35. Hmmm nie kojarzę, żebym miała coś z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!