czwartek, 30 sierpnia 2018

Szybkie rozdanie czekoladowe z Manufaktura Lawenda, wygraj jeden z 4 zestawów!

Hej dziewczyny! Jak tam nastroje? Jak minął sierpień? Mi przyznam szybko minął czas.... Znalazłam u siebie przesyłkę od manufakturalawenda.pl a tam same wspaniałości: masełka, peelingi i to wszystko czekoladowe! Termin przydatności do końca września.... nie do końca wiedziałam co z tym zrobić.... planowałam kolejne spotkanie aż olśniło mnie! Rozdanie.... po prostu szybka rozdawajka!
Do wygrania komplecik czekoladowy od Manufaktury Lawenda dobierany "randomowo" dwie rzeczy peeling, masełko, mus mydlany. Myślę że warto:)
Nie ukrywam że atutem będzie możliwość odbioru osobistego nagrody:) Spoko, wysyłam też na adres w Polsce.

Co trzeba zrobić?
- być obserwatorem publicznym
- zgłosić sie w komentarzu pod tym postem

wzór zgłoszenia;

Obserwuję jako:
Link do postu/udostępnienia:
Dodatkowo można: Baner +1 Osobny post lub wzmianka w poście +1
Jeśli Cię kojarzę masz dodatkowy punkt:)



Regulamin:

1) Zabawa trwa do 10.09.2018 do północy
2) wyniki pojawią się w kilka dni od zakończenia rozdania.
3) nagrody wysyłane są prze zemnie. Istnieje możliwość odbioru osobistego.
4) szczęśliwa persona ma 3 dni na wysłanie maila z adresem.
5) Jeśli Cię kojarzę z bloga to masz plusa;)
6) ZA udostępnienie info plus:)

Biorąc udział w konkursie akceptujesz regulamin i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 poz.883) * nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004r. Nr 4 poz. 27 z późn. zm.)

57 komentarzy:

  1. Zgłaszam się. 😊
    Obserwuję bloga jako Agnieszka Kaniuk.
    Udostępniłam na Google+.
    Pozdrawiam cieplutko. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się:)
    obserwuję jako: Kathy Leonia
    i kojarzysz mnie na pewno xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się również.
    Obserwuję jako Wioleta Sadowska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia wszystkim czekoladoholikom!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powadzenia życzę biorącym udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow wszystko co jest związane z czekoladą to dla mnie cudo! :D Trzymam kciuki za zwycięzcę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam czekoladę, Ciebie obserwuję wszędzie i nawet chyba czasem się uaktywniam więc też się zgłaszam :D Bea Miko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Zuzia Jędra

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Anna S.
    Mam nadzieję, że mnie kojarzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny konkurs ale pasuję. Czekolada nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rozdanie dla miłośniów czekolady:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako natalia20041989, zgłaszam się ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia bioracym udzial, nagroda swietna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham czekoladę :) Powodzenia dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Bogusia
    Link udostępnienia - z boku na blogu baner: https://bogusiabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział:D
    Obserwuję jako: Agnieszka Mycoffeetime
    Link do postu/udostępnienia: https://plus.google.com/u/0/+AgnieszkaMycoffeetime/posts/bfBcioY75dE
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Crumbs of Beauty
    Link do postu/udostępnienia: https://www.facebook.com/sexichicblog/posts/1970241809941348

    Powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przygarnę czekoladę ;)
    Obserwuję jako Milena M

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nagrody! Powodzenia dla wszystkich uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wezmę udział. Może akurat trafi mi się nieco przyśpieszony prezent urodzinowy xD
    Obserwuję jako: Iwona
    Udostępnienie: http://iwonka-bloguje.blogspot.com (pasek boczny)

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę wszystkim powodzenia :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wczoraj kąpałam się w czekoladowym płynie do kąpieli. Lubię takie zbiegi okoliczności. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam teraz taki duży zapas kosmetyków że muszę odpuścić A zresztą ich produkty Znam doskonale bo kupowałam sama na targach składy mają naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział ;)
    Obserwuje jako: Madeline
    powodzenia dla wszystkich uczestników ;)

    OdpowiedzUsuń

  25. obserwuję jako Bernadeta Bomba
    udostępniłam na fb :https://www.facebook.com/bernadetta.bom.3/posts/295859531199143?__xts__[0]=68.ARAS3flt6AUU6VOzqpbV4lQNl3YEZ7KqZ8lrsz8KbgaFcRgfnrnkyW_XrTeO0bhwNyeOOm4wPE0qNZgfhnNg8uRtMzuFrD-Z-YGtPK2xVqmqZInDgijW_amD0_QfbpKjjbffiR0&__tn__=-R

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: martaskill
    Link do postu/udostępnienia: https://decomarski.blogspot.com/2018/08/szybkie-rozdanie-czekoladowe.html
    + banerek po prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: Martyna G.

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia dla biorących udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rozdanie. Czekolady nigdy za wiele. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :D
    Obserwuję jako: WikiLifeStyle
    Link do postu/udostępnienia: https://wiki-life-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia życzę wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Barbara Danielska
    Link do postu/udostępnienia: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=706780546328527&id=100009897648150&__xts__[0]=68.ARCR41yerqmOurSlEf3OyglTKuE6T1xL_OfWiqK-rbYmAfaOv9A-LhsPBhdOizuC0MJsD16GJjPpqPXS6E4eZzyeWxtbnFM-yzqkYQ1kfEQC-svSqkJKgGGu_zOcM8ViM7-LT3wjEQ3kJguEnKkiuLRTyO6rJMk9Ok-I4E67SgLyGV9PhGqn&__tn__=-R

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: Niebieski Lis
    Link do postu/udostępnienia:
    https://www.facebook.com/rincewind99/posts/1133460813472272?__xts__%5B0%5D=68.ARDgs8WNIZASCvAv9huvWfYP4YsmHjC1Jtji-XtA0FVYWbD_1mA4jP3MxjvlWw5nfpxaQFYrVtCykrSqmiTua3oJUKoJEBkBsczqAOE6uKl9KMtl8-Gok1mNEBeChehMWThRG0hsD78nphJTSN2LxRrN0qi7phzswZMUR2NFV1iwyAElHAfNsQ&__tn__=-R

    OdpowiedzUsuń
  35. Yyy zaczelam diete bez czekolady... Ale trafilam!:/ powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. No no... peeling, mus mydlany i wszystko pewnie pięknie pachnące :) powodzenia dla biorących udział! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyczyn oczywistych, że tak powiem, płciowych, nie startuję. Obserwować zresztą też bym nie mógł – bloguję na własanym hostingu, nie w bloggerze, toteż nie mam tu konta.

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Monika S
    Link do postu/udostępnienia:
    Baner https://caffedurantelavoro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: hindbær hindbær

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuje jako Ania & MIlka <3

    Bardzo smakowity konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. czekoladowe kosmetyki to jest to :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!