czwartek, 23 sierpnia 2018

Kostka Mydła - Mydło Jogurtowe - recenzja.

Dobry dzień kochani! Jak tam? Pogoda u nas słoneczna, ciepło choć w powietrzu czuć jesień a co za tym idzie słoneczko nieśmiałe coraz bardziej, więc trzeba będzie dbać o codzienne małe przyjemności w ramach prewencji antydepresyjnej jesiennej;)
Kostka Mydła to krakowska manufaktura której oferta powiększyła się znacznie, mam nadzeje że dane mi będzie poznać takze inne ich produkty, dziś mydło, jogurtowe, zapraszam:

Nad opakowaniami rozpływałam się już nie raz... zobaczcie jakież urocze a zarazem minimalistyczne są te torebeczki i w dodatku ekologiczne bo papierowe.... same plusy! 


Samo mydło wygląda ładnie, pachnie delikatnie....


 opis;

Mydło jogurtowe zawiera w swoim składzie naturalny świeży jogurt. Jogurt znajdujący się w mydle zawiera kwas mlekowy, który nawilża i regeneruje skórę, dzięki temu skóra staje się miękka i odżywiona. Olejek cytronelowy i eukaliptusowy posiadają właściwości antybakteryjne i pomagają w eliminacji stanów zapalnych skóry. Choć więc jogurtowa kostka nie zastąpi kuracji dermatologicznej to wspomoże walkę z wszelkimi problemami skórnymi i poprawi jej kondycję.

DEDYKOWANE DLA SKÓRY
delikatnej, przesuszonej, wrażliwej, trądzikowej, łuszczącej się.

ZAPACH
zdecydowany, cytrynowo – ziołowy

SKŁAD
Jogurt, woda, zmydlone: oliwa pomace, olej kokosowy, masło shea, masło mango, olej ze słodkich migdałów, olej rycynowy, gliceryna, olejek eteryczny cytronelowy, olejek eteryczny eukaliptusowy, węgiel aktywny.

INCI
Sodium Cocoate, Sodium Olivate, Yogurt, Sodium Shea Butterate, Sodium Mango Butterate, Sodium Almondate, Sodium Castorate, Glycerin, Cymbopogon Winterianus Herb Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Activated Charcoal, Geraniol*, Limonene*, Citronellol*, Citral*, Linalool*. * Naturalne składniki olejków eterycznych, mogące być potencjalnymi alergenami.
źródło opisu


Sodium Cocoate, składnik pianotwórczy i gruntownie oczyszczający skórę, emulgator

Sodium Olivate, tworzy pianę, ma właściwości emulgujące, tworzy konsystencję i pełni funkcję spoiwa regulującego lepkość.

Yogurt, nawilża, zmiękcza, wygładza i uelastycznia. Przyspiesza także gojenie poparzeń, łagodzi podrażnienia, likwiduje szorstkość skóry i łupież.
Sodium Shea Butterate,

Sodium Mango Butterate, odżywia, pielęgnuje skórę.

Sodium Almondate, nawilża, zmiękcza

Sodium Castorate, myje, tworzy pianę

Glycerin, skupia wodę, substancja nawilżająca. Ma zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka, pełni rolę promotora, pomaga substancjom aktywnym przedostać się w głąb skóry, zarazem jest humektantem i delikatnym konserwantem, skutecznym zwłaszcza w kosmetykach z dużą ilością wody. Ma właściwości homogenizowania składników kosmetycznych. Łagodzi podrażnienia, przyspiesza regenerację uszkodzonej skóry, wygładza zmarszczki, zmiękcza naskórek, likwiduje zrogowacenia, kosmetyki z dużą jej zawartością, zwykle są nieco lepkie na skórze.

Cymbopogon Winterianus Herb Oil, Olejek cytronelowy jawajski działa antyseptycznie i dezodoryzująco, bakteriostatycznie, repelencyjne, bywa stosowany w preparatach odstraszających komary.

Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Olejek z liści eukaliptusa, olejek eukaliptusowy działa przeciwbakteryjne i przeciwwirusowe. Olejek eukaliptusowy stosowany na skórę działa chłodząco, antyseptycznie oraz niweluje wykwity skórne. Emulsja z 2% olejku eukaliptusowego zabija do 70% bakterii tlenowych. Najnowsze badania donoszą o jego właściwościach przeciwbólowych i przeciwzapalnych. Wymienia się go również przy okazji paradontozy, gdyż tworzy na zębach ochronny, bakteriostatyczny film.

Activated Charcoal, - węgiel?

Geraniol*, Limonene*, Citronellol*, Citral*, Linalool*. - substancje zapachowe


Moja opinia:

Mydła z Kostka Mydła urzekają mnie swoimi opakowaniami... estetyczne, ekologiczne.... nowoczesne w swej prostocie... ujmujące.
Mydło Jogurtowe pachnie w moim odczuciu delikatnie, przyjemnie, pieni się dobrze w konsystencje tkiego spienionego mleczka, pachnie przyjemnie i dobrze myje. Latem używałam nie tylko do rąk ale i pod prysznic gdzie sprawdziło się świetnie dobrze myjąc daje uczucie odświeżenia pozostawia skórę czystą i zadbaną, nie wysusza a delikatnie nawilża...  w dodatku nie pozostawia na skórze takiego mydlanego zapachu.Mydło Jogurtowe od Kostka Mydła to fajny produkt do codziennego stosowania. Nie widziałam nigdzie stacjonarnie tych produktów, chyba tylko na stronie klik można je zamówić

Cena 17 pln za  110g +/-5g

Za możliwość przetestowania dziękuję marce:

48 komentarzy:

  1. Super mydełko! Aż wyobrażam sobie hak musi pięknie pachnieć! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda, no i opakowanie również urocze 😊 Zapach myślę, że bardzo by mi pasował 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach na pewno by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego typu mydła są coraz bardziej popularne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię tego typu mydełka i jestem pewna, że te również bym polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dla mnie :). Bardzo lubię fajne mydełka w kostce, ale jogurtowego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko kiedy u mnie mydła w kostce bywają ale potrafią prezentować się cudownie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie opakowania ;) Mydełko wygląda bardzo ładnie. Pewnie zapach też jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie wyroby swoje, szczególnie mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne.. super wzór!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz w życiu czytam recenzję mydła. Nie spodziewałam się, że takie rzeczy też można " recenzować". Napisałam to w cudzysłowie, bo to nie jest klasyczna recenzja, ale fajnie się czyta . Do tego fajne opakowanie. Musi to ładnie wyglądać w łazience np na półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. analiza składu jest? jest. Ocena moja działania produktu jest? Jest.

      Usuń
  12. Uwielbiam MYDŁA - dlatego i to z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie naturalne kosteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe to mydło, lubię takie naturalne produkty, chętnie wypróbuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach mogłoby mieć dla mnie nie do końca porywający, ale skład ma niezły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest przyjemny, skład fajny a działanie bardzo przyjemne. Ostatnio naprawdę na rzecz tego mydełka zarzuciłam żele

      Usuń
  16. Na pewno musi być przyjemne i delikatne dla skóry.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo jestem ciekawa zapachu tego mydełka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś bardzo lubiłam mydła w kostkach ale teraz jakoś nie jest nam po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jogurtowego mydła to jeszcze nie miałam :) ale naturalne mydełka uwielbiam wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio rzadko stosuje mydła w kostce ale to fajnie prezentuje się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie mydełka :) tego jogurtowego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciągle jeszcze nie przekonałam się do mydła w kostce :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się takie papierowe opakowania! Samo mydło również wydaje się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie "niekomercyjne" mydla. Dziekuje za recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne te mydełko, chętnie bym je u siebie widziała ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!