czwartek, 16 sierpnia 2018

Rozmaitości











22 komentarze:

  1. Świetne obrazki ;) przy niektórych nieźle się uśmiałam a przy okazji po ciężkim dniu pracy, poprawił mi się humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z plywaniem chyba najlepsze z początku miałam inne skojarzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Logika tłumu wymiata:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta herbata wnuczka musiała być niezła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten obrazek z puchatkiem to działa mi na nerwy.... wszystkiego się czepiają aby "obrzydzić" bajki a kiedyś nikt o tym tak nie myślał... takie szukanie dziury

    OdpowiedzUsuń
  6. Na poprawę humoru jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna porcja humoru 😁 Kolejka do kasy i pływanie rozwaliły mnie zupełnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze zabawności , chciałam napisać na dobry początek tygodnia bo czuję się tak jakby był poniedziałek po wczorajszym święcie

    OdpowiedzUsuń
  9. Logika tłumu najlepsza!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Logika tłumu, super. Naprawdę bardzo podobają mi się te obrazki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Schody i przeszklony dach tworzą świetną całość. Podoba mi się ten obrazek;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Kubuś wymiata, ale herbata też jest niezła. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. As usual very interesting! Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja przepadlam i ogladam na youtube Ogród Perfum Agaty

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie schodów i przeszklonej kopuły jest świetne i do tego sarna z kawką na "nosie" :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!