wtorek, 28 sierpnia 2018

Rozmaitości
























29 komentarzy:

  1. Z mlekiem i kotkami najbardziej mnie rozbawiło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kilku dni dosłownie płaczę z tego mycia podłogi. Niby to takie głupie, ale jednak jakie śmieszne xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem chyba kotem :P grafika z dzieckiem prawdziwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tymi kotami i rozlanym mlekiem jest nawet zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś tak bardziej smutno.. mam nadzieje, że wszystko w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza grafika mnie powaliła na kolana haha

    OdpowiedzUsuń
  7. wczoraj na fb natknęłam się ta to co mówią dorośli a co rozumie dziecko jednak nie ze wszystkim się zgadzam

    OdpowiedzUsuń
  8. Idź na ryby dziś najlepsze. Ale koty trzymaja poziom. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś tak troszkę u Ciebie smuteczkiem zawiało. Niby wesoło, ale taka jakby przygaszona, smutna ta wesołośc...

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym się uśmiechnęła, ale to mi sprawia ból ;/

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!