sobota, 20 lipca 2019

Co do mnie przyszło, Fabryka Fajności....

Jak tam weekend mija? Kolejny raz dzwoniła babka ze szkoły językowej, szkoda że żadnych konkretnych informacji nie podała. Na początku sierpnia mają rozpocząć się zajęcia. Mam nadzieje że będę zadowolona z usług szkoły. Jak na razie mam wrażenie nieco dziwne zwyczaje są w tej szkole.... no ale zobaczymy co dalej będzie:)
Ja wczoraj znalazłam w skrzynce aviso, cóż.... nic sie nei zmieni i nie zmienia. Mimo jakiś reakcji chwilowa była poprawa, ale co dobre szybko sie kończy.
Pofatygowałam się na pocztę, a potem nad morze by zdjęcia oglądało Ci się milej:)
Na poczcie dostałam takie dwie przesyłki, a co było w środku? 


 Fabryka Fajności to sklep internetowy Francusko Polski, oferujący upominki dla gości. Fabryka Fajności swoje produkty poleca na na eventy, wesela, baby shower, wieczory panieńskie i kawalerskie, sylwestra, komunie, rocznice, imprezy firmowe itp.
W paczuszce znalazłam:


Wszystko jak widać przyjemnie zapakowane, wyżej widać bransoletkę wstążeczkę 


Bomby kwiatowe... Seeds bombs, czyli bomby kwiatowe…przeczytałam tu że: przerzucano je przez płoty na puste działki w Nowym Jorku , aby te puste miejsca wyglądały lepiej. Był to początek ruchu ogrodniczych partyzantów w latach 70.
Bomby kwiatowe wykonane są z papieru czerpanego, barwione barwnikiem spożywczym. W opakowaniu jest 5 bomb, w każdej z nich zatopione są nasiona:
➤ maku polnego,
➤czarnuszki
➤ mydlnicy.
Cena takiego opakowania to 8,00 zł

Serduszka z nasionami, w celofanowej torebeczce znajduje sie 5 serduszek wykonanych ręcznie w Polce z: papieru czerpanego. Serduszka zawierają nasiona: maku polnego, czarnuszki i mydlnicy, czyli takie same jak bomby kwiatowe. Cena serduszek to 7.00 zł

Nasiona niezapominajki alpejskiej wyczytałam że Myosotis alpestris (łac.) to roślina szybko rosnąca,  dwuletnia, o licznych niebieskich kwiatach. Lubi półcień i słońce. Kwitnie od maja do lipca. Z tyłu opakowań jest tekst :”Niezapominajka przyciąga motyle, które przyczyniają się do zapylenia ogrodu. Jest symbolem pamięci, a ten dzień jest wyjątkowy.  Gdy wysiejesz te nasiona i zobaczysz jak roślina rośnie, przypomnisz sobie te niezwykłe chwile, które wspólnie spędzaliśmy.” Cena to 2,50

 Istnieje możliwość spersonalizowania opakowań w zależności od okoliczności:)


Lizakiz bratkiem , urocze przewiązane wstążeczką łakocie wyglądają bardzo ładnie. Lizaki zrobione ręcznie w Polsce. Lizaki o owocowym (wynika z opisu na stronie) smaku, widać ładnie połyskują a zatopiony kwiatek bratek wygląda uroczo:)
W ofercie znajdziemy lizaki z zatopionymi płatkami róży, z kończyną, lawendą.... o smaku drinków, w wymyślnych kształtach...  Cena lizaka to 6,50


Zestaw na Kaca  to bawełniany worek w rozmiarze: 20 cm x 25 cm. Worek jest pusty.... służy do skompletowania indywidualnego zestawu dla gości lub przyjaciół... jeśli nie masz pomysłu co włożyć do środka, to fabrykafajnosci.pl pomoże:)
Proponowane pomysły dla dziewczyn: ibuprofen, krople do oczy, guma do włosów, okulary słoneczne, woda, herbata/kawa... ja pomyślałabym o jakimś małym żelu pod prysznic, szczoteczce do zębów, podpaskach tamponach, wkładkach.... Cena to 8.00
Za przesyłkę dziękuję Fabrykafajnosci.pl



Druga przesyłka to.... moje zamówienie z Ali Express... szybko przyszły.... obiektywy na telefon. Jasne nie jest to jakaś mocno zaawansowana technologia, ostatnie odkrycie.... zamówiłam z ciekawości...
Biała koperta bombelkowa w środku czarny woreczek a w nim klips i obiektywy:
- typu "Rybie oko"
- makro
- szeroki kąt...


Działać działają, choć zapewne wymaga to dopracowania i wzięcia pod uwagę że za około 4 złote nie ma sie czego szalonego spodziewać...
Fish eye zdjęcie bez obróbki wygląda tak:

 
Z obiektywem:

Jak widać więcej pomieści, ale kosztem jakości, generalnie jak za nie całe 4 złote to spoko zakup myślę.

No i to wsio, czekam jeszcze na kolejne zakupy:)

37 komentarzy:

  1. Muszę zajrzeć do fabryki fajności, może znajdę coś dla siebie. Te obiektywy też są fajowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy o bombach kwiatowych. Fajne rzeczy z fajnego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomby kwiatowe brzmią świetnie i myślę, że naszym miastom by się przydały, a nakładki na obiektyw mam i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa nazwa sklepu - taka chwytliwa a bomby kwiatowe brzmią świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie odwiedzić ten sklep. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta fabryka ;p widzę ciekawe rzeczy, lizaki wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wygląda,miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten worek to fajny gadżet :)

    https://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Aliexpress często można dorwać jakieś perełki, o obiektywach nawet nie pomyślałam, a w sumie fajna opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tam można szperać i szperać... studnia bez dna...

      Usuń
  10. Ile cudów przyszło do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się szczególnie te obektywy na telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fabryka Fajności zrobiła na mnie pozytywne wrażenie, zajrzę do nich, wydaje mi się, że to ciekawe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te lizaki są na serio ekstra! Choć przyznam szczerze obiektywy też zrobiły na mnie wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne propozycje na upominek :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bomby kwiatowe i lizaki mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi ostatnio z aliexpress przyszło pełno ozdób do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bomb flowers sound great.
    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lizaki wyglądają przepysznie. A te obiektywy...ciekawa jestem ile z nich "wyciągniesz" dobrych zdjęć- udanych testów!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna paczuszka z fabryki fajności ;) A co do obiektywów to się na tym kompletnie nie znam, więc nawet w takie rzeczy nie inwestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe cuda szczególnie te lizaki wyglądają bosko <3

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!