piątek, 19 lipca 2019

Filmowo


No i piąteczek, piątek weekendu początek. Co tam słychać? Szykuję też pieczołowicie wpis, staram się naprawdę wyczerpać temat, robiłam też zdjęcia.... mam ich trochę, by jak najlepiej przedstawić produkt.... ale nie wiem które wybrać;).
Tak piątkowo....  mniej więcej w tym czasie publikuję tytuły filmów z małym odniesieniem. Po cichu liczę że wśród komentarzy znajdę perełki, tytuły świetnych filmów. Poniżej jeden z poniższych to jeden z najlepszych filmów jakie widziałam:) A może same perełki udało mi sie zobaczyć - zapraszam do dalszej części:)

Zajadłość / Acrimony (2018)


reżyseria: Tyler Perry
scenariusz:Tyler Perry
gatunek: Thriller
produkcja: USA


Od pierwszych chwil tego filmu wiedziałam że to jest dobra produkcja i oczu naprawdę nie szkoda na nią! Jednocześnie jest to obraz z tych co to sie ogląda a nie opowiada, choć po seansie można by podyskutować.
Film rozpoczyna się na sali sądowej, jest wyrok, oskarżona także zostaje zobligowana do podjęcia terapii. Dalszy ciąg to retrospekcja zdarzeń oczami  Melindy (Taraji P. Henson)....
Świetny psychologiczny thiller wciągający, i trzymający w napięciu, sa sceny smutne, budzące emocje jest dreszczyk, są przyjemne wizualnie zdjecia. jest pewna "nieoczywistość" i oczywistość.... Polecam!

Jęk czarnego węża / Black Snake Moan ((2006))


reżyseria: Craig Brewer
scenariusz: Craig Brewer
gatunek: Dramat
produkcja: USA


Lazarus (Samuel L. Jackson) pewnego dnia znajduje pobitą Rae (Christina Ricci), młodą kobietę. Mężczyzna jest jest dojrzałym, wierzącym człowiekiem, postanawia pomóc młodej kobiecie więc zabiera nieprzytomną Rae do domu by opatrzyć rany, także te na duszy. Za punkt honoru obiera sobie cel by podopieczna stanęła na nogi, rozpoczęła godne życie. W domu starszego mężczyzny mamy spotkanie dwóch przeciwności które aktualnie są samotne: Lazarus którego zostawiła żona. Rae której ciężko po wyjeździe ukochanego (Justin Timberlake). Kobieta oprócz samotności, problemów rodzinnych jest też seksoholiczką nie radzącą sobie ze swoim uzależnieniem...

Świetna gra aktorska, wspaniała pieszcząca ucho muzyka (zwłaszcza jak on gra na gitarze❤) i klimat filmu.... kolorystyka zdjęć takie ciepło.... Film na którym były momenty zabawne, były momenty smutne i zaskakujące... Przyznam sie że film widziałam kolejny raz i wiesz co - to jest dobry pomysł na wieczór:) Naprawdę godny polecenia obraz. Polecam!

Dwa filmy i dwie perełki, a co Ty ostatnio zobaczyłaś? Polecisz coś ciekawego?
Pozdrawiam i miłego weekendu.

20 komentarzy:

  1. Niestety nie oglądaliśmy ani jednego z tych filmów. Dużo gustujemy w filmach animowanych lub fantastycznych :)
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza propozycja naprawdę mnie zaciekawiła i myślę, że wkrótce zobaczę ten film. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam żadnego z tych filmów
    Więc chyba czas to nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam żadnego z tych filmów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam żadnego, wolę książki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio wole isc pogapic sie w niebo niż w ekran. Szkoda mi czasu i oczu.😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedynie pierwszy wydaje się być interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj żadnego z nich nie oglądałam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale bardzo fajne propozycje :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio oglądam masę seriali, filmy rzadziej

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam żadnego z tych filmów, ale ten pierwszy brzmi szczególnie interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Zajadłość" hmmmmm gdy widzę nazwisko Tyler Perry mogę się domyślić, że chodzi o film z morałem :) Ja nie mam nic przeciwko, sama polecam jego film "Ukryte pragnienia". A co do innych....a tak się składa, że w moim ostatnim poście wymieniłam baaaardzo godny uwagi film. :) zapraszam, a tymczasem pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi ostatnio trochę brakuje czasu na oglądanie filmów. Wkręciłam się w serial na netflix :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie słyszałam o żadnym z nich.

    OdpowiedzUsuń
  15. NIe widziałam tych filmów. Nawet nie słyszałam o nich ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!