poniedziałek, 21 października 2019

Rozmaitości




















21 komentarzy:

  1. Widzę, że i u Ciebie propaganda wojny plemiennej wśród Polaków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To z marchewką brzmi dwuznacznie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie najbardziej do mnie przemawia :) Kradnę na swoje instastory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze super rozmaitości, na szczęście nigdy nie ciągnęło mnie do żadnych soków czy napoi, piję głównie wodę

    OdpowiedzUsuń
  5. Carl Jung zawsze mądrze i w punkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różne różności w sam raz na takie upały tej jesieni. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za te mamy, od razu się uśmiechnęłam. Chociaż ten ostatni z napojami i ilością cukru mocno daje do myślenia.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle duże zróżnicowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze o kolczykach bardzo życiowe :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!