piątek, 17 kwietnia 2020

Filmowo


Siemaneczko! Jak tam weekendowe nastroje? Ja postanowiłam że obejrzę filmy których raczej nie obejrzałabym, do których czuję lekką niechęć, które nie do końca mieszczą się w typowych dla mnie gatunkach. Postawiłam na gatunki które odrzucam a są to filmy kórych zadaniem jest śmieszyć. Nie żebym nie lubiła sie śmiać co to to nie... ale sęk w tym że ciężko trafić na dobrą komedię. Najtrudniej jest z tymi produkcji USA, bo jak historia nie mieści sie za bardzo w innych szufladkach to piszą komedia z nadzieją że to załatwia sprawę, no i jest do oglądania takie nudne, nijakie cuś...
A oto co udało mi sie ostatnio obejrzeć, zapraszam:




Babcia Gandzia / Paulette (2012)


reżyseria: Jérôme Enrico
scenariusz: Jérôme Enrico / Laurie Aubanel / więcej...
gatunek: Komedia kryminalna
produkcja: Francja


Paulette jest trudną osobą. Ekscentryczna wdowa, rasistka walcząca, jednak bez powodzenia. Grzebie w tym co wyrzucają inni, tęskni za mężem. Kobieta mieszka samotnie i nie wytrzymuje biedy. Momentem przełomowym jest wizyta komornika i odebranie rzeczy... Mając więcej przestrzeni w mieszkaniu kobieta decyduje sie na zmianę, postanawia nawiązać współpracę z miejscowymi handlarzami narkotyków. Nie jest jej łatwo "zdobyć posadę" ale jest uparta i zaczyna sie jej historia. Czy biznes okaże sie lukratywny? Co na to konkurencja, która nie śpi... A co na to zięć policjant?
"Babcia Gandzia" to całkiem fajny film z jednej strony wywołał uśmiech a z drugiej wciągnął i wywołał dreszczyk emocji. To produkcja z pogranicza komedii i kryminału. 

Stażyści / The Internship (2013)


reżyseria: Shawn Levy
scenariusz: Vince Vaughn / Jared Stern
gatunek: Komedia
produkcja: USA

Billy i Nick już nie mają chyba nic do stracenia... lawinowo sie posypało... najpierw utrata pracy, potem Billy traci dom, zostawia go ukochana która deklaruje miłość, ale odchodzi tłumacząc że ukochany zbyt często ją zawodzi.
No i przyjaciele mają tylko siebie... jeden z nich wpada na pomysł zawalczenia o staż, ale nie w byle jakiej firmie. W wieku w którym rówieśnicy głównych bohaterów to ustatkowani ludzie to przyjaciele postanawiają stanąć w szranki z młodszymi kandydatami. Gra jest warta świeczki bo wygraną jest etat w Google. Jasne, widzimy różnicę wieku,  w podejściu do pewnych spraw. No ale nie szukałam tu jakiś mądrości czy wartości bo to co tu znalazłam nie zrobiło supr wrażenia. Chciałam sie pośmiać a bardziej ponudziłam.
"Stażyści" przypominają mi takie "komedie", to jest nijakie produkcje dla nastolatków (?) o perypetiach szkolnych gdzie zamiast nauczyciela jest jakiś zwierzchnik. Film zmęczyłam do końca gdzieś tam przeglądając Instagrama. No ale to że mi sie nie podobał, znudził nie znaczy że komuś innemu sie nie spodoba. Tytuł znalazłam w jakimś zestawieniu najlepszych filmów. No cóż. Nie ja tworzyłam ów zbiór i na pewno nie umieściłabym tego filmu w zestawieniu ani najlepszych, ani najgorszych... dla mnie jest taki nijaki...

No i to wsio co widziałam, a może Ty mi coś fajnego polecisz?
Miłego weekendu:)

19 komentarzy:

  1. Nie czuję się zachęcona do ich obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O pierwszym filmie nawet nie słyszałam a drugiego kojarzę tytuł ale nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy tytuł mogłabym zobaczyć z ciekawości. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam oba i jakoś kompletnie nie mój klimat, ale miłego seansu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam tych filmów. I raczej mnie nie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba muszą być ciekawe, choć nie oglądam takich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie dla mnie. Nie lubię tego typu komedii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio nadrabiałam "Harrego Pottera" z rodziną ;) A tak to filmów nie oglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam oba, były całkiem spoko.

    OdpowiedzUsuń
  10. oba filmy bardzo lubię, może nie są jakoś specjalnie wymagające, ale na pewno przyjemnie się je ogląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może nie jest to mój klimat, ale artykuł fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O filmach słyszałam, ale jeszcze nie miałam okazji ich obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stażystów widziałam i uwielbiam <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam tych filmów, z komediami rzeczywiście nie jest łatwo, często są po prostu strasznie głupawe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie chce mi sie siedziec przed monitorem po pracy....
    Ale juz przynajmniej nie mam mysli, że blogowisko zostawię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety, nie widziałam żadnego z nich

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze przyznać, że wbrew pozorom na czytanie nie mam więcej czasu, ale nadganiamy z mężem trochę filmy właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ogladać komedie, ale te akurat nie przypadły mi do gustu :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!