środa, 8 lipca 2020

Czteroletnia Braga:)

Bohaterką dzisiejszego wpisu jest sunia Braga, niebieska piękność ma już cztery lata, uśmiechnięty pyszczek i z pewnością kocha ludzi. Psica domowa, jak wnioskuję po zdjęciu w wannie pokornie poddaje sie zabiegom pielęgnacyjnym. Jednak w razie wątpliwości warto skontaktować się ze Stowarzyszeniem Podaj Łapę Bullom. Organizacja poszukiwała domu tymczasowego dla podopiecznej. Udało się i Braga zamieszkała w domu tymczasowym w okolicy Warszawy. Sunia jakieś 12 dni temu zasiliła szeregi szeregi podopiecznych Podaj Łapę Bullom. Opis jest skromny, ale zawsze można dopytać, a najlepiej poznać osobiście Bragę, opis:

"Pilnie poszukiwany dom tymczasowy dla naszej nowej podopiecznej 4 letniej Bragi, przyjechała dziś na nasz podkład. Jest to fajna suczka, nauczona kennel klatki, wesoła i uwielbiająca Kontkst z człowiekiem. Niestety musiała opuścić dom właścicielski gdyż jej relacje z resztą psiej ekipiy były bardzo napięte. Szukamy dla niej domu bez innych zwierząt!! Obowiązuje procedura adopcyjna, sunia przebywa w Bełchatowie - woj. Łódzkie. Kontakt Tel: 794 700 649 E-mail: Podajlapebullom@gmail.com Lub wiadomość priv"źródło

"Braga przeprowadziła się do domu tymczasowego w okolicy Warszawy.
Teraz będziemy się lepiej poznawać i co jakiś czas dodawać nowe wieści od niej.
Jest jedynym psem w domu i bardzo dobrze jej z tym.
Ma człowieka tylko dla siebie, łóżko i całe mieszkanie.
Ładnie sygnalizuje swoje potrzeby fizjologiczne i trzyma czystość w domu."źródło



19 komentarzy:

  1. Piękny pies, mam nadzieję, że szybko znajdzie kochający domek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna. Na pewno znajdzie nowych właścicieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. słodko wygląda w wannie i na spacerku, uroczy psiak :) ja jesienią będę miała w mieszkaniu swojego jak dobrze pójdzie, już zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niespotykane imię nosi.. Piękny pies!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby jej się udało znaleźć stały dom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Można się zakochać od pierwszego wejrzenia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Sunia Braga to jak Sonia Braga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby szybko znalazła wspaniały dom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest :) Oby szybko znalazła stały domek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno ktoś się dla niej znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój szwagier ma podobnego psa - mimo, że wygląda strasznie to jest bardzo spokojny i kochany.

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda fajnie, napewno znajdzie swoje miejsce

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda mi takich psiaków, nie zasługują na takie życie. Trzymam kciuki aby ten znalazł stały dom

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!