środa, 23 września 2020

Alterra - aromatyczny żel pod prysznic plumeria & pomelo

Jak ten czas szybko leci... to juz drugi miesiąc mojego stażu dobiega... codzienność już corz płynniej mija, gubiąc po mału potrzebę zadawania pytań. Nadal nie mam konkretnych informacji czy mam szansę na umowę o pracę, przedłużenie stażu czy powrót do rozsyłania życiorysu wzbogaconego już o staż....
Rozpoczęłam rehabilitacje, mam trzy zabiegi, jeśli to tak mogę nazwać: krioterapię, ćwiczenia i hydromasaż. 
Krioterapii bałam się, bardzo niskie temperatury jakoś nie kojarzą mi się szczególnie pozytywnie. Tutaj jest -140 stopni. Uczucie takie dziwne bo jakby mokro było, a jak przejadę ręką po zabiegu to jest suchutko. Potem ćwiczenia na kręgosłup na sali ćwiczeniowej na materacach... trochę tai powrót do szkolnych lat;) no i na koniec hydromasaż takie jakby dżakuzi. Wanna z bombelkami pzwala sie rozluźnić i zrelaksować. Dobrze że jest taka możliwość, szkoda że na dwa pierwsze zabiegi muszę chodzić w maseczce, no ale tak to jest...
Wstaję o piątej rano, szykowanie się, do pracy (staż), potem rehabilitacja i tak to jak wracam do domu to padam... oczy same sie zamykają... 
W pędzie codzienności można, a nawet trzeba serwować sobie przyjemności.... brak czasu.... no na mycie się czas być musi, idąc tym tropem można umilić sobie i taki zabieg. Ja bardzo lubię ładnie pachnące produkty pod prysznic, Jednym z takich umilaczy jest u mnie: aromatyczny żel pod prysznic plumeria & pomelo


Aromatyczny żel pod prysznic Plumeria & Pomelo Bio 200 ml.

O egzotycznym długotrwałym zapachu. Daje dużo piany. Kosmetyki naturalne Alterra z pomarańczą BIO. Certyfikowany kosmetyk naturalny. Odpowiedni dla wegan.

Doznaj zmysłowych chwil dobrego samopoczucia stosując Aromatyczny żel pod prysznic Alterra Plumeria & Pomelo BIO. Pozwól oczarować się kompozycją upojnej zmysłowej nuty zapachowej kwiatu plumerii i świeżej nuty pomelo BIO. Długotrwały zapach zadziała harmonizująco na twoje zmysły podczas gdy cudowna pianka rozpieści twoją skórę. Łagodna receptura zawierająca cenny olejek pomarańczowy**, olejek cytrynowy**, olejek z limonki** i olejek Listea Cubeba**, a także ekstrakt z pomarańczy BIO oczyści delikatnie twoją skórę i zapewni Ci egzotyczne doznanie podczas ka[pieli pod prysznicem.

Produkt godny zaufania:

Nie zawiera syntetycznych barwników
Nie zawiera silikonów, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych
Jego tolerancja przez skórę jest potwierdzona dermatologicznie
**składniki naturalnych olejków eterycznych



Aqua, Decyl Glucoside, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Distarch Phosphate, Lauryl Glucoside, Parfum**, Disodium Cocoyl Glutamate, Coco-Glucoside, Sodium Chloride, Plumeria Alba Flower Extract, Citrus Paradisi Fruit Extract*, Citrus Aurantium Dulcis Peel Extract*, Citric Acid, Xanthan Gum, Betaine, Levulinic Acid, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Sulfate, Sodium PCA, Sodium Levulinate, Sodium Sulfate, Sodium PCA, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Sodium Hydroxide, Alcohol, Limonene**, Citral**.

*z rolnictwa ekologicznego

*składniki naturalnych olejków eterycznych


konsystencja: 


Moja opinia:

Do zakupu zachęciło mnie kilka czynników, między innymi zapach, całkiem przyjemny orzeźwiający cytrusowy, słodki trochę jak jakieś żelki owocowe. Żel dostajemy w poręcznej tubie, na której znajdziemy informacje o produkcie. Przez opakowanie można monitorować stan zużycia. Konsystencja dść gęsta, produkt lekko sie pieni. Zapach zarówno podczas zabiegu jak i po nim jest dobrze wyczuwalny. Żel delikatnie myje skórę pielęgnując ją.
Przyznam że polubiłam ten żel, ale czy wirócę... być może. Fajnie jakby pojawiła się jeszcze jakaś ciekawa wersja. 
Myślałam że może w The Body Shop będzie jakaś promocja na żel o jakimś smakowitym zapachu... Alterra ma łagodniejszy skład, niższą cenę niż TBS gdzie taki żel w standardowej cenie kosztuje około 25 złotych... to duż o jak za żel o ładnym zapachu z barwnikami o kontrowersyjnym z punktu widzenia miłośników naturalnej pielęgnacji składzie. Alterra to koszt ponad połowę niższy ten aromatyczny żel pod prysznic plumeria & pomelo kosztuje 8,99 jest łatwiej dostępny....jednak czy wrócę do tej wersji.... być może.
A Ty masz ulubiony żel pod prysznic?

24 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że TBS jest przereklamowany. Lubię pachnące żele, ale takie, które nie wysuszą mi skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy tego żelu i nie mam ulubionego :P
    Nie dziwię się, że padasz po takim dniu. Jak pracowałam w domu opieki 8h i wracałam do domu to też tylko jadlam i się najczęściej kładłam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę gdy żele mocno się pienią. Ten by mnie pewnie tak nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię takie orzeźwiające zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakś się nie czuję potrzeby testowania tego żelu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak wstaje o 5 rano to tez padam jeszcze przed wieczorynka :D ja głównie kupuje żele Isany :) z TBS już dawno nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jednak skusiłabym się na tańszy odpowiednik, choć właściwie zdarza mi się wybierać droższy kosmetyk bo coś nieokreślonego mnie do niego ciągnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Najczęściej sięgam po żele Yves Rocher, ale ogólnie lubię testować w tej kategorii różne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go, aczkolwiek jakoś mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skład fajny :) ale póki co mam swojego faworyta w tej kategorii:) i muszę go zużyć xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego produktu, ale pewnie pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zapach do mnie zdecydowanie przemiawia

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli spotkam, wrzucę do koszyka, dla zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię, gdy żele ładnie pachną i mają dobry skład.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusi mnie tylko zapach, zwłaszcza plumeria działa na moje zmysły.
    Lubię żele pod prysznic, które pachną i nawilżają.
    Osobiście używam innych firm, ale o podobnych egzotyczno - kwiatowych zapachach.
    Pozdrawiam :-)
    Irena-Hooltaye w podróży

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię wybierać i przebierać w zapachach żeli pod prysznic :) a forma tuby jest moją ulubioną.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szalenie lubię takie pachnące żele.

    OdpowiedzUsuń
  18. baaardzo lubię takie zapachy, więc chętnie wypróbuję, szkoda, że nie wpadłam na niego wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę ten żel :) w sumie dawno nie miałam nic z Alterry

    OdpowiedzUsuń
  20. Same plusy ma dla mnie ten kosmetyk :) i Twoja recenzja to potwierdza . Mam nadzieje ze re zabiegi Ci pomogą. Zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  21. Podejrzewam, że zapach by mi się spodobał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się jego skład :)
    Choć Alterra na wyciągnięcie ręki to ostatnio nie sięgałam po jej produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!