środa, 21 października 2020

Co u Ciebie?

 Jak sie miewasz? Chcesz sie czymś podzielić? To jest miejsce na to. Myślę nad zorganizowaniem małej zabawy co Wy na to? Nagrodą mogły by być podkuty z hinduskiego sklepu, jakieś smakołyki, kosmetyki.... co Wy na to?

U mnie powód do radości bo dostałam informacje o przedłużeniu umowy. Cieszę się bardzo z tego powodu, w beczce miodu jest łyżeczka dziegciu w postaci pewnej koleżanki z pracy, i też niektórym zdarza się pokazać prawdziwszą facjatę. Nie podoba mi się zachowanie niektórych, aczkolwiek zdaję sobie sprawę że nie moż być idealnie a i udawać nie można w nieskończoność choć czasem podskórnie coś sie tam czuje. Pozostaje grubszą skórę przyodziewać i chronić siebie bo cóż można? Cieszyć się że nie w PUPie a w pracy (w sensie stażu)jetem i mogę sobie zacząć mały wypad zaplanować. Co będzie czas pokaże.




9 komentarzy:

  1. Cieszę się, że przedłużono Ci umowę, a na koleżanki trzeba uważać, zawsze znajdzie się jakaś menda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się razem z Tobą z przedłużenia umowy. U nie najlepiej, bo zmagam się z lekkim przeziębieniem. Ale już jest lepiej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że przedłużyli Ci umowę. A na ludzi trzeba niestety uważać.

    OdpowiedzUsuń
  4. To świetnie, ze przedłużyli Ci mowę :) u mnie w sumie średnio - mam już dość tej szopki z koronawirusem i tymi całymi obostrzeniami

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że dostałas przedłużenie umowy. :)
    Nareszcie dobra wiadmość, bo ostatnio z tym u mnie krucho. Dno, muł, wodorosty i pukanie od spodu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję przedłużenia umowy. U mnie po staremu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że masz przedłużoną umowę. U mnie sporo się dzieje- 2 kursy językowe, praca, projekty na studia i pierwsze kolokwia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję przedłużenia umowy!
    w każdej pracy się znajdzie taka osoba, nie ma co się przejmować ;)
    Jestem chętna na taką zabawę ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!