czwartek, 25 lutego 2021

Bioderma Sensibio Gel moussant. Łagodzący żel micelarny do oczyszczania twarzy o działaniu nawilżającym.

 Bioderma to marka która nie często gości u mnie, choć skojarzenia mam bardzo pozytywne, kiedyś miałam micelek był fajny, nawet jakieś porównanie robiłam klik Na zakup tego żelu skusiła mnie cena, nie pamiętam ile za niego zapłaciłam, ale była to naprawdę okazja. Normalnie z tego co widziałam ten żel kosztuje jakieś  45 złotych za 200 ml. Zapewne są jakieś okazje więc pewnie taniej można ten produkt nabyć. Po za ceną kusiła mnie obietnica nawilżenia i łagodzenia mojej wiecznie łaknącej ukojenia skóry twarzy. Od zakupu minęło parę miesięcy, a zawartość butelki dobiega denka, więc postanowiłam podzielić się swoimi spostrzeżeniami o tym produkcie, zapraszam:

Mamy tutaj plastikową butelkę z pompką, jest zabezpieczenie przed "testerkami sklepowymi".


Żel dedykowany jest skórze wrażliwej, wiec producent obiecuje delikatnie i skuteczne oczyszczenie twarzy i okolic oczu. Dodatkowo żel ma nawilżyć i działać łagodząco na skórę i nie zatyka porów. 

"Specjalnie opracowana formuła dermatologiczna to połączenie składników aktywnych, które wzmacniają próg tolerancji skóry. Preparat ma właściwości nawilżające i przywracające skórze równowagę hydrolipidową, dzięki formule wzbogaconej o poliglukozyd kwasów oleju kokosowego, aktywny składnik naśladujący strukturę skóry."źródło



Skład:


Konsystencja:


Opinia moja:

Kupiłam sobie co prawda po okazyjnej cenie ale jednak kosmetyk który powinien być taki: "lepszy" więc z wypiekami na twarzy oczekiwałam kiedy to "już" zacznę go testować. To co bardzo mnie zdziwiło w pierwszym kontakcie to... buntownicza pompka. Element opakowanie który miał być ułatwieniem stał się... utrapieniem, strażnikiem zawartości na tyle skutecznym że konieczne było odkręcenie butelki i przelanie zawartości do innej butelki, z pompką. Zaczęło się niefortunnie ale idźmy dalej. Produkt jak dla mnie jest bezwonny, to jest plus dla osób którym zapachy przeszkadzają, substancje zapachowe są potencjalnymi składnikami które mogą uczulić, tutaj Bioderma obniża to ryzyko. Żel dobrze sie pieni, aplikuje oraz skutecznie i delikatnie myje. Co do demakijażu, przyznam że od pewnego czasu sie nie maluję więc ciężko mi ocenić na ile skutecznie Bioderma Sensibio Gel moussant usuwa makijaż. Przyznam że żel myje przyjemnie, jakby faktycznie miał działanie kojące, jest taki po prostu przyjemny. Bioderma Sensibio Gel moussant. ma sporo zalet, minusem dla mnei okazała się pompka (mam nadzieje że nie jest to częsty problem) no i cena regularna, ale od czego są promocje.

Miłego dzionka:***

39 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę jak mnie denerwują takie wadliwe opakowania. Kiedyś kupiłam jakieś serum drogiej marki z zepsutą pompką, zostało mi wymienione bez zbędnych uwag. W tym przypadku też powinni, wiem że jest takie prawo. Nie wiem czy kupię, jak to się będzie powtarzać u innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, nie chciało mi sie jeździć tam z resztą produkt był przeceniony, szkoda ze nei poinformowali że pompka nie jest bez zarzutu, jednak sam żel naprawdę fajny. Jak sie wczoraj okazało świetnie zmywa makijaż, dwa razy umyłam buzię i śladu po makijażu nie było.

      Usuń
  3. Pewnie mocno denerwowałaby mnie ta pompka. Żel sam w sobie ciekawy. W cenie promocyjnej mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel sam w sobie fajny, bardzo. Sama jak zobaczę w promocji chętnie kupię.

      Usuń
  4. Ojej, z tą pompką to bym się wkurzyła. Ale sam produkt ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak pompka była nie miłym zaskoczeniem, za to jak fajnie mi wczorajszy makijaż ten żel zmył to miła niespodzianka.

      Usuń
  5. Podoba mi sie kolor opakowania. Może jak go dorwie na jakieś promocji to sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt ciekawy, ale pompka zniechęca do testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że moja pompka to wyjątkowy wyjątek od świetnie działających.

      Usuń
  7. Nie spotkałam się z nim nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny opis, dobrze że piszesz nie tylko o zaletach

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znosze jak coś się psuje w opakowaniach na maks!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uch, te pompki to czasem mogą człowieka nieźle wkurzyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że pompka zawiodła. Produkt o dość wysokiej cenie nie powinien mieć wadliwego aplikatora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie spodziewałabym się, że w produkcie w takiej cenie będzie trzeba jeszcze walczyć z opakowaniem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami niestety tak bywa, trafi się na coś niekoniecznie przemyślanego, albo dany egzemplarz ma feler, przy takiej cenie z pewnością irytuje.

      Usuń
    2. Tak dla mnie to też było zaskoczenie, zirytowałabym się gdybym musiała więcej zapłacic za ten produkt.

      Usuń
    3. Tak, też mi sie wydaje że to sie zdarza, no i trafiło na mój egzemplarz.

      Usuń
  13. Kiedyś, o ile pamiętam, stosowałam jakiś produkt tej marki, i raczej nie zraziłam się do niej, ale teraz mam raczej sprawdzoną gamę kosmetyków które nie szkodzą mojej wrażliwej cerze, więc raczej nie sięgnę po nic nowego, ale zasugeruję jednej z sióstr, która uwielbia testować co raz to nowsze kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem zaciekawiona tym żelem, moja skóra po zimie potrzebuje intensywnej pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkt zapowiada się ciekawie, ale dobrze że zwracasz uwage i na wady. Mnie denerwują bardzo takie wadliwe aplikatory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja przelałam do innej butelki z idealnei działającą pompką i po problemie.

      Usuń
  16. Wydaje się, że to kosmetyk, który może okazać się przyjazny dla mojej wyjątkowo wrażliwej skóry, chętnie się przekonam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczyszczanie twarzy jest ważne, gel rokuje czystą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety najgorsza jest złośliwość przedmiotów martwych ; ) potrafią nieźle uprzykrzyć życie ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlatego nie lubię opakowań z pompką

    OdpowiedzUsuń
  20. Żadko korzystam z tego typu kosmetyków tym bardziej w tej cenie. Ale przyznaję rację, że za lepszy kosmetyk czasem warto dać trochę więcej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś ogólnie zadowolona z tej firmy? Bo ja uzywam płynu micelarnego z graniera tego z olejkiem, ale kusi mnie jeszcze ten z aloesem. Kinga

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!