środa, 4 sierpnia 2021

Beaute Marrakech 250 ml szampon z olejem arganowym

Szampon z glinką to produkt który gościł już u mnie nie raz, zmieniały sie marki, jedne już wycofane inne nie do końca już dostępne tak łatwo. Szampon z Beaute Marrakech z olejem arganowym można kupić przez internet, czasem uświadczyć można sklepach z naturalnymi produktami. Ja swoją buteleczkę kupiłam daaawno temu w Drogerii Natura, zapłaciłam coś około dziesięciu złotych, na promocji. Niedawno widziałam ten szampon w sklepie tej samej sieci, miał już inną etykietkę, nie wiele sie różni ale uznałam że warto wspomnieć o zmianie.


opis:

Szampon przeznaczony jest do codziennego mycia włosów. Formuła kosmetyku została opracowana na bazie naturalnej, bogatej w mikroelementy glinki Rhassoul, wydobywanej z ekologicznie czystego obszaru gór Atlas w Maroku. Szampon nie wysusza włosów, odżywia oraz nadaje włosom witalność i blask. Może być stosowany do mycia nawet najbardziej wrażliwej skóry. Zawarta w szamponie glinka Rhassoul delikatnie oczyszcza z tłuszczu, oddając skórze i włosom wodę oraz cenne pierwiastki.

Rhassoul lub Ghassoul jest naturalną glinką mineralną, która znajduje się tylko w niewielkiej liczbie produktów wysokiej jakości. Ten składnik wykorzystywany przez kobiety Orientu do pielęgnacji włosów i ciała usuwa nadmiar sebum i toksyn, zostawiając włosy  i skórę głowy niesamowicie czyste, gładkie i nawilżone.

Szampon ten nie zawiera żadnych szkodliwych środków chemicznych, a jego formuła składa się wyłącznie  z ekstraktów roślinnych, które sprawiają, że nie podrażnia on skóry głowy, a włosy stają się miękkie i czyste.

Nie zawiera SLS, SLES, silikonów, parabenów, barwników, pochodnych ropy naftowej ani rafinowanych olejów.

Zawiera wyłącznie konserwanty zaakceptowane przez ECOCERT.

Sposób użycia: Szampon należy rozprowadzić na wilgotnych włosach, masować do uzyskania piany, następnie obficie spłukać wodą. W razie potrzeby czynność powtórzyć.
Po zastosowaniu szamponu ze względu na oczyszczające właściwości Glinki Rhassoul zaleca się nałożenie na włosy odżywki nawilżającej i ułatwiającej rozczesywanie. 


Skład:

INCI: Aqua, Moroccan lava clay (Rhassoul clay), glycerin, cocamidopropyl betaine, sodium coco – sulfate, Argania spinosa kernel oil, decyl glucoside, sodium benzoate, potassium sorbate, linalool


Moja opinia:

Kojarzę inny szampon i on sie "rozwarstwiał" ten jest taki spójny, jak sie przyjrzeć to widać, a pod palcami może i czuć glinkowatość;) zapach jest taki mydlany, mocno wyczuwalny, nie przepadam za nim ale też nie jest dla mnie szczególnym utrapieniem. Szampon dobrze sie pieni, fajnie oczyszcza włosy na tyle że nie odczuwam tego że ma łagodniejszy skład. Dobrze sie ten produkt pieni, i szybko spłukuje z włosów. Miałam kiedyś szampon bez slsów i nie oczyszczał tak dobrze jak ten, co do jakiś szczególnych odżywczych właściwości to nei zauważyłam, plącze mi on moje wysoko porowate kosmyki, jestem juz przyzwyczajona do tego że muszę stosować odżywkę, więc większych żali tutaj nie mam. Plusem mycia w tym szamponie jaki zaobserwowałam to odbicie włosów od skóry głowy, czyli właściwości zwiększające optycznie objętość, co przy moich cienkich rzadkich włosach jest mile widziane. Sporo plusów zauważyłam tutaj, wiec chętnie powtórzę zakup, niedawno widziałam go w Naturze za jakieś około 15 złotych.

34 komentarze:

  1. Jeśli na niego trafię, to chętnie zabiorę do domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie skorzystam. Czytalam, że nie ma potrzeby używania szamponów oczyszczających jeśli jest uzywa sie dużej ilości lakierów, pianek itp, a ja w ogóle nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sam raz dla mnie szampon i cena niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie go poznam. Podoba mi się, że się pieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawie prezentuje się szampon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję, może okazać się, że to właśnie coś dla moich włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena na pewno zachęcająca, dobrze, że wydaje się jakby włosów było więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zwracam uwagę na kosmetyki do pielęgnacji włosów i nawet mieszkając w UK sprowadzam sobie kosmetyki bogate we wlasciwe substancje odżywcze. Zdecydowanie poszukam Twojej propozycji,brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy go nie widziałam nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Drogerii Natura jest dostępny, ma nieco inną etykietę, nową;)

      Usuń
  11. Ciekawy pomysł na zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam kosmetyku z glinką, chętnie bym wypróbowała, ale ta gliceryna mnie odstrasza :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś szampon z glinką i bardzo dobrze go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie się zapowiada no i cena jest całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że uda mi się poznać. Lubię szampony z glinkami, choć każdy z nich dosyć mocno plącze włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!