środa, 24 listopada 2021

Przesyłka od Vobro Frutti di Mare.

 Takie trzy fajne minibombonierki od Vobro z serii Frutti di Mare wczoraj do mnie dotarły:


 

Cieszę się bardzo i chciałabym obdarować tradycyjnie... 

Wpadłam na pomysł aby były to trzy pierwsze osoby które w komentarzu napiszą po prostu którą wersje chciałyby otrzymać a jest do wyboru:

Creme Brule

Cherry & Cocoa

Brownie

Na adres do wysyłki czekam trzy dni, wysyłka jak najszybciej, jak to możliwe zrealizuję.

Buziole :*


Ja za swoją radość dziękuję marce vobro.pl

30 komentarzy:

  1. Ooo udało mi się być pierwsza :D tak naprawdę ucieszy mnie którakolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale trzeba napisać ktorą wersje. Została ulubiona mojej mamy wiśniowa:)

      Usuń
    2. Wiśniowa też może być, wszystkie lubię :D

      Usuń
    3. Super! W takim razie przesyłka w drodze już jest:)

      Usuń
  2. Uwielbiam tej marki słodycze. Chciałabym albo Krem brulee, albo Brownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo fajnie. Ja bym chciała Brownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. These cookies look very delicious. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uu, wyglądają super. Takie przesyłki są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi smakowicie. Świetna akcja! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy mają kształt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Smakowicie u Ciebie, szkoda, że się spóźniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te czekoladki mają świetne kształty :D Takie wręcz luksusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to siŕ grubo spóżniłam,ale nie szkodzi ;) Te smaki są tak kuszące, że sama sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie smakołyki na pewno będą przepyszne, życzę Ci smacznego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Paulina Kwiatkowska25 listopada 2021 18:54

    Jestem przekonana, że wszystkie smaki by mi przypadły do gustu, pycha.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już skosztowałam każdej - odnowiłam sobie ich smak:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ smakowicie. Jestem przekonana, że by mi posmakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczę przygarnęłabym każde! Szkoda że się tym razem nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. I są nawet o smaku wiśniowym? Super. Muszę je kiedyś posmakować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, jak bardzo się spóźniłam ;) A te czekoladki bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!