poniedziałek, 24 stycznia 2022

Rozmaitości

 




















15 komentarzy:

  1. Fajne memy, można się uśmiechnąć patrząc na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze super rozmaitości
    . Miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń
  3. I od razu poniedziałek wydaje się weselszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ^^ niektóre są naprawdę prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry ♥️ dawno nie było mnie na blogach 🥴 jak zdrówko ♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię rozpoczynać tydzień z Twoimi postami z tego cyklu.

    OdpowiedzUsuń
  7. buhaha z tym kogutem Mieciem nie mogę xd

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, popłakałam sie ze śmiechu, im dalej tym lepiej, Kermit, kot, pies, lis, pegaz i łabędź, no nie mooooooogę :D :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z dziadkiem i filmem najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawały mnie rozśmieszyły najbardziej, brwi w sumie też xD

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!