sobota, 22 stycznia 2022

Wishlista


 

Jako że marzenia nie kosztują nic, poprawiają nastrój to sobie dziś pomarzę;) Pracuję, dalej to jest plus. Obcinanie godzin jest frustrujące, jasne rozumiem ze to firma sprzedażowa że wiadomo że wynik musi być by firma zarabiała i to logiczne. Ale jeśli pracujemy uczciwie a nie ma wyniku bo rynek sie nasycił to nie fair nazywać dupogodzinami czy wypominać że firma dopłaca do naszego wynagrodzenia. Stres jest duży bo pracuję by zarabiać, walczę ale czasem mam pocicie ze to walka z wiatrakami.

Wigilia 2021 pokazała mi że moje zdrowie i życie nie ma totalnie żadnej wartości dla nikogo! Postanowiłam zakończyć kontakty z pewnymi osobami, ma nadzieje że juz ich nie spotkam, na zbyt wiele pozwoliłam. 

Z obawami, ale jednak postanowiłam dać sie znaleźć na portalu randkowym. Ledwie założyłam a już myślałam o zlikwidowaniu. Cóż, jak na razie profil jest i daje szansę, ale też mam swoje wymagania. Panowie zapraszają na spacer a potem chcą albo sie wprosić do domu, albo od razu proponuja konsumpcje znajomości. Dziwi mnie to ze nikt nawet na herbatę nie zaprosi. Teraz jest zima, zimno nikt nawet nie zapyta... Najtańsza herbatka jaka znalazłam w miejscu w którym mozna usiaść i pogadać kosztuje 4 złote, razy dwa to osiem złotych... zamiast tego zdarzają sie pytania z kim mieszkam, czy mam swoje czy wynajmuję... normalnie jak na rozmowie kwalifikacyjnej... powinnam zacząć szukać czegoś stabilniejszego...na umowę o pracę. A co do Panów to ciężko i tak sama nie wiem czy ja tak mało atrakcyjna czy to teraz takie czasy....łaskawie sie spotkamy i on oceni czy warta jestem cztery złote na herbatę czy tylko na mrozie będziemy....

Fajnie było by poznać bratnia duszę, ale wiadomo nic na siłę, widzę że warto umieć dobrze słuchać co mówi i jak druga osoba....

No nie jest to wszystko optymistyczne więc posnuje swoje mżonki.... a właściwie konkretne plany;) 


1) Busko Zdrój, koniecznie muszę sie wybrać, mój kręgosłup błaga o pomoc. 


2) kot. Ta zawieszka jest świetna, bursztyn i srebro 690 złotych to sporo. Widziałam taniej, ale wszystko po kolei. 


3) woski, oj tak w końcu muszę coś kupić, pokończyły mi się woski...


4) teatr oj tak, kocham teatr, mam potrzebę ukulturalnienia się. 




5) Fresh&Natural peeling do ciała Mokka, pachnie obłędnie, trzeba  kupić w końcu:)


6) wypróbować choć jeden produkt z marki Kérastase, tanio nie jest i właśnei cena odstraszała mnie, ale w końcu trzeba będzie sie porozpieszczać!

Ja dziś do pracy, życzę miłego dnia i dziękuje że tutaj jesteś, za obecność, za komentarz, za uwagę <3 przesyłam dobrą energię <3

Przypominam o rozdaniu:


klik

35 komentarzy:

  1. Kurczę, co za patałachy skąpe. Szybko uciekałabym z takiej randki, albo nie szła bym w ogóle jak nie chcą zaprosić. Kochana, wymagaj od początku, bo na co się godzisz, to masz. Życzę Ci jak najszybszej realizacji Twoich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie dziwie co oni mają z tym spacerowaniem.... Odkąd tam sie kilka dni temu pojawiłam to jeszcze nie byłam na żadnym spotkaniu, czasem coś piszą żeby chcieli sie spotkać, najczęściej spacer i do mnie do domu, pytają z kim mieszkam etc. Jak piszą o jakimś fajnym miejscu to może czekają czy ja zaproszę hahahaha....

      Usuń
  2. Bardzo dobrze, że nie byłaś. Jak chcą spaceru, niech wezmą pieska. Jeśli ich nie stać na postawienie choćby deseru z kawą, to szkoda czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego słyszałam o Busku. Też tam muszę się wybrac. Pozdrawiam w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji planów.
    PS.Masz błąd w tym zdaniu powinno być mam i już o tu : ma nadzieje że juz ich nie spotkam, na zbyt wiele pozwoliłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za powodzenie Twoich planów. Marzenia podobno się spełniają.

    OdpowiedzUsuń
  6. W Busku-Zdroju byłam raz tylko przejazdem, ale bardzo mi się podobało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulina Kwiatkowska22 stycznia 2022 11:50

    Życzę udanego wyjazdu do Buska-Zdroju, na pewno jest tam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te kocie zawieszki, do wielu stylizacji pasują, a przy tym, ile radości z jej noszenia, chętnie pomyślę o sprawieniu sobie podobnej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też planuję w najbliższym czasie uzupełnić zapasy wosków i świec.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mnie kuszą produkty Kérastase i też trochę odstrasza mnie cena.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna lista zachcianek :)) Trzymam kciuki, żeby udało się wszystkie zrealizować <3
    Co do randek, bądź wymagająca kochana, od samego początku. Jesteś wyjątkowa i nie pozwól traktować się inaczej. Poza takimi panami, którzy myślą tylko o zabawie, są też naprawdę fajni i wartościowi, myślący poważnie :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do Wigili to czasem lepiej się mocno przekonać co do niektórych osób i się od nich odciąć, niż cały czas tkwić w toksycznej relacji. Także pomyśl o tym jako o bardzo pozytywnej zmianie w Twoim życiu. Co do portali randkowych to się nie zrażaj. Za piątym razem się nie uda, ale za szóstym spotkać kogoś super! Kto nie ryzykuję, ten szampana nie pije :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm, męża poznałam na ... blogu. W naszym przypadku kwestią łączącą nas były wspólne zainteresowania i podobne poglądy. Pierwsze spotkanie było w barze bistro, po którym poszliśmy do kawiarni, Kraciasty od razu dał mi prezent - płytę Lubomskiego. Wyobrażam sobie, że są pary, które poznały się na portalach randkowych. Byłam wieki temu na jednym zalogowana, wierzyłam w to, że można kogoś ciekawego spotkać, dałam sobie spokój po jednym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że znajdziesz kogoś ciekawego na portalu randkowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powiem szczerze nigdy nie wierzyłam w moc takich portali.

      Usuń
  15. mocno trzymam kciuki, by się udało Ci znaleźć bratnią duszę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem jakimś ekspertem, ale może to tak jest, że jesteś "świeże mięsko" więc wszyscy sie rzucają tacy, co im zalezy tylko na tym, żeby jak najwięcej "zaliczyć". Ukrócaj szybko jesli Ci nie pasuje, ale jednoczesnie sie nie poddawaj. A może Ty zacznij wybierać, zamiast przyjmowac propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę ci abyś znalazła kogoś odpowiedniego, na pewno takich normalnych facetów jest wiele, w końcu ktoś się pojawi, nie poddawaj się i uważaj z tymi spotkaniami😊 Życzę spełnienia marzeń ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że spotkasz swoją drugą połówkę :). Też bym chciała się wybrać na jakiś turnus rehabilitacyjny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno niedługo znajdziesz swoją "bratnią duszę" - bardzo Ci tego życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobno szczęściu trzeba pomóc, ale ja uważam, że właściwa osoba zawsze się znajdzie jak się znaleźć ma. Czasami tam, gdzie się jej zupełnie nie spodziewamy. Nie ma więc co zbyt usilnie szukać. Bo to jak z Puchatkiem - im bardziej zaglądał do środka, tym bardziej nikogo nie było.

    OdpowiedzUsuń
  21. Portale randkowe to temat rzeka, potrzeba wiele cierpliwości, by tam być. Tego Ci życzę! A plany i lista bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastycznie jest definiować marzenia, kształtować je i spełniać. Powodzenia w realizowaniu wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę udanego randkowania, czasem warto poczekać, żeby trafić na kogoś wartościowego ;) A peeling Mokka i mi się marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna zawieszka z bursztynem :) Spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  25. Propozycja zaproszenia na herbatę - niby taka zwykła sprawa, a tu proszę. Dzisiejszy świat nie jest zwykły... szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  26. chyba zrobię sobie taką chciejliste, łatwiej mi będzie dojść do konkretnych celów

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że Twoje marzenia się spełnią.

    OdpowiedzUsuń
  28. Z kręgosłupem nie ma żartów...musisz zadbać o niego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Portal randkowy - sama nazwa wskazuje że na początku znajomości przydałoby się jakieś wspólne wyjście w mile miejsce ❤️ co do Twoich marzeń zakupowych to fajnie jest mieć taki cel

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!