wtorek, 22 marca 2022

Leo szuka domu, tymczasowego.

 Sytuacja na Ukrainie skomplikowała sytuacje ludzi ale także zwierzaków. Pod skrzydłami Fundacji AST przebywa pies który z uwagi na sytuacje szuka domu tymczasowego, czyli takiego który będzie domem do czasu aż jego właścicielka będzie mogła go odebrrać.

Opis:

"Przypominamy, że wciąż poszukujemy DT dla Lwa (Leo), który trafił pod naszą tymczasową opiekę wskutek tego, że jego właścicielka po przyjeździe z Ukrainy potrzebowała kogoś, kto zajmie się psem do czasu, aż będzie mogła go odebrać. 

Leo w trakcie pobytu w hotelu ładnie się otworzył na nowego opiekuna i spuścił z tonu. Na dziś to fajny pies, choć wieeeelki (ten gabaryt niestety trochę odstrasza potencjalnych chętnych - Leo potrzebuje przewodnika, który w razie potrzeby będzie w stanie go przytrzymać) i, jak określił to hotel, kombinujący, "z pomysłami" - czyli bystry chłopak, który będzie próbował wykorzystać luki w systemie, więc wymaga konsekwencji w prowadzeniu. 

Leo w swoim pokoiku jest czysty i grzeczny, nie niszczy i dobrze zostaje sam. Niestety... widać, że trochę doskwiera mu brak "własnego" człowieka na stałe - nie bardzo chce wracać ze spacerów do siebie, uskutecznia wtedy tańce i robi wszystko, aby pozostać na zewnątrz. 

Wciąż szukamy odpowiedzialnego DT dla tego przystojniaka najchętniej w Łodzi i okolicach - bez innych psów, ponadto na pewno potrzebne będzie co najmniej jedno spotkanie w hotelu, aby sprawdzić, czy mamy "dopasowanie". Kontakt - najchętniej przez priv."źródło klik




9 komentarzy:

  1. Biedne są te wojenne zwierzaki. Sama nie wiem jak to by było w moim przypadku ze 4 kotami, pewnie by mi serce pękło, gdybym nie dała rady zabrać wszystkich... Trzymam kciuki za Leo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że szybko znajdzie dom, spokój i miłość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby Leo znalazł kochający i wspaniały dom

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bardzo szkoda mi tych wszystkich zwierzaków. Płakać mi się chce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego dla Leo i jego właścicielki. Mam nadzieję, że wkrótce znowu będą razem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, aby Leo znalazł dom tymczasowy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak sobie pomyślę o tych wszystkich problemach dookoła wojny to przerasta mnie ich skala, na każdym kroku

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!