poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Świetna rozrywka dla ubogich (umysłowo)

Wpis ma charakter prześmiewczy, ironiczny, podyktowany tym co mnie spotkało. 



Nie potrafisz pisać? Nie przejmuj się! W szkole zadania domowe odrabiali rodzice - to teraz na portalu randkowym może ktoś bardziej gramotny pisać w Twoim imieniu. Jak sie umówić to z klasą, wyróżnij się z tym wbijaniem na chatę czy zaproszenie do siebie na "oglądanie znaczków". Wybadaj co dana osoba lubi i tam ją zaproś, buduj pozytywne emocje. 
No i teraz najbardziej emocjonujący moment, znajdź miejsce gdzie nie będziesz widoczny, najlepiej gdzieś z oddali i tak "z przyczajki" obserwujesz czy ta osoba przyszła. Fajnie jak przyjdzie bo ubaw po pachy, ale śmieszne hahahaha, tylko nie zapomnij zablokować w telefonie, można też podać fałszywy numer kontaktowy - mylić się rzeczą ludzką jest:) no chyba że cie bawią smsy, nagrania na pocztę uczestniczki twojej zabawy. Zabawa przednia!

Pan lat 53, inteligent, zapraszał mnie do teatru. Ostatecznie napisał żebym zaproponowała miejsce i termin spotkania a on sie dostosuje. W danym dniu mu nie odpowiadało z powodu pracy. Umówiliśmy się na następny dzień. Wieczorem źle sie poczułam, chciałam napisać że sie nie pojawię ale on usunął profil. Z szacunku do drugiego człowieka, po mimo kaszlu, gorączki... postanowiłam pójść choć na chwilę porozmawiać i iść do domu. Widać on ma inne wartości i... sie nie pojawił.

Skąd wiem o tej "zabawie" słyszałam już od kilku panów że mężczyźni tak postępują. Ja tego nie rozumiem. Wierzę że to co człowiek robi innym wróci do niego, zwielokrotnione. 

31 komentarzy:

  1. Nie wierzę. Nawet nie wiem co ci napisać na pocieszenie. Chyba tylko "jego strata" 🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak słów. Ludzie nie mają swojego honoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. W szoku jestem, że dorosły (dojrzały) mężczyzna może tak po chamsku się zachować. Może to jakiś dzieciak robił sobie żarty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może... nawet jest takie pojecie jak Dorosłe Dziecko...

      Usuń
  4. Dlatego ja nie traktuję poważnie ludzi na portalach randkowych. Jak usunął profil, powinna zapalić Ci się czerwona lampka, że coś jest nie halo. Ja bym na pewno nie ruszyła się w takiej sytuacji z domu, w dodatku chora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania.

      Usuń
    2. Albo żartownisie, albo sami desperaci. Przynajmniej na tych darmowych portalach. Moja przyjaciółka założyła konto na Sympatii w 2019 roku, zapłaciła, poznała faceta. W zeszłym roku wzięła z nim ślub. Są wyjątki, ale te chyba jednak są rzadkością.

      Usuń
    3. No tak, albo tchórz.
      Moja siostra też poznała swojego lubego na Sympatii, od last są parą.

      Usuń
    4. Chyba jednak nie takie wyjątki. Nasz dobry znajomy poznał swoją żonę na sympatii. Byliśmy na ślubie, a teraz mają dzidziusia ☺️

      Usuń
  5. Dlatego między innymi nie korzystam z portali randkowych. Dno i patologia, szkoda czasu. A już gdybym się źle czuła, to nawet nie umówiłabym się w realu. Szkoda czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiedziałam sie nawet że są miejsca gdzie piszą... roboty, bociki. W momencie gdy sie umawiałam czułam się dobrze.

      Usuń
  6. Sytuacja do niczego, a pomysł na "taką zabawę" bardzo kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co napisać. Dlatego ja nigdy nie miałam kont na portalach randkowych. Tem bardzo rzadko znajdują się poważni, warci uwagi mężczyźni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam nawet że są boty i to one piszą a nie ludzie. Mi udało się nawet pogadać przez telefon, nawet mam kontakt taki koleżeński z takim jednym gościem. Mimo że miłości nie będzie to myślę że fajnie by było chociaż kolegę poznać.

      Usuń
  8. Coraz gorsze opinie słyszę o ludziach. Co sie z nami dzieje....

    OdpowiedzUsuń
  9. Masakra. Coraz gorzej dzieje się na tym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masakra z takimi ludźmi....

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam styczności z portalami randkowymi. Jednak ta sytuacja rzeczywiście nie fajna

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam portali randkowych i znać nie chcę 😄

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też wierzę że to co człowiek robi innym wróci do niego, zwielokrotnione. A odnośnie portali randkowych, jak na razie jestem pozytywnie zaskoczona, ale zobaczymy, jaki będzie efekt końcowy 😄

    OdpowiedzUsuń
  14. Słabe straszne. Ale lepiej, że zwiał na tym etapie, niż miałby to zrobić, gdybyś się zaangażowała. Dupek i tyle, nie ma się co przejmować.

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, bo przez takich facetów kobiety nie dość, ze tracą wiarę w mężczyzn to i w siebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Człowiek - widmo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ludzie coraz częściej i w przeróżnych sytuacjach nie biorą odpowiedzialności za swoje decyzje... Odpowiedzialność, honor, słowność to obce im pojęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Przykre podejście, bardzo egoistyczne:( Również wierzę, że to co oddajemy, wraca do nas, gdyby jeszcze każdy wyciągał z tego lekcje.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!