poniedziałek, 13 czerwca 2022

Rozmaitości

 












11 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za pozytywną dawkę dobrego humoru z samego rana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za pozytywną dawkę dobrego humoru z samego rana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za tak pozycjonowaną dawkę dobrego humoru z samego rana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za tak pozytywną dawkę humoru na początku tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze fajna dawk uśmiechu od rana w nowym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. mogłabym mieć takie pieczątki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pieczątki by mi się przydały.... i może proca z kamykami

    OdpowiedzUsuń
  8. każdemu w pon mylą się buty;p

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!