piątek, 15 lipca 2022

Filmowo


Drugi tydzień minął a grafik sie nie pojawia. Wszystko wygląda na to że i dziś sie nie pojawi;tego kiedy to nastąpi nie wie nikt. Mamy siedzieć cicho i nie pytać. Siedzę cicho, nie pytam. Oczywiście wchodzę kilka razy i sprawdzam czy plik sie pojawił, czy pojawiły się jakieś wieści, ale cisza. 
Namęczyłam się z szablonem do cv, chciałam pozmieniać wizualnie: zdjęcie, coś dodać, coś odjąć w treści dokumentu, ale dałam radę. Trochę poodpowiadałam na ogłoszenia, niestety nie jest tego jakoś dużo ale są...
Poznałam nowego amanta, pozytywne wrażenie zrobił: wizualnie przyjemny, gramotny, nawet pogadać można. Miłe są słodkie smsy, sympatyczne rozmowy, i jak dotąd ani słowa na tematy na s.... Amant z wyższej półki, zwłaszcza że niedziele mamy iść do restauracji. Od dawna chciałam odwiedzić to modne miejsce. Co będzie czas pokaże.
Mam nową psyholożkę, przyznam że zaskoczyła mnie mocno swoim profesjonalizmem. Na drugim spotkaniu zaproponowała od siebie na dczym popracujemy, ja dodałam od siebie i dokument mam. Zatkało mnie! Normalnie psycholog de luxe!
A skoro dzisiaj piątek pochwalę się co ostatnio obejrzałam: 

Autostrada nadziei / Adopt a Highway. (2019)


reżyseria: Logan Marshall-Green
scenariusz Logan Marshall-Green
gatunek: Dramat
produkcja: USA
Russell Millings opuszcza zakład penitencjarny. Przez dwie dekady które spędził w więzieniu świat mocno poszedł do przodu. Mimo że głównemu bohaterowi nie jest łatwo ogarnia sobie prace, mieszkanie uczy się życia w świecie... Przełomem okazuje się moment w którym Russell w śmietniku znajduje małe dziecko. Małą Ellą postanawia sie zaopiekować.
Cóż mogę powiedzieć, a no zawiodłam się na tym filmie, oczekiwałam albo jakiejś akcji, albo większej głębi, oczywiście był moment wzruszający, ale generalnie jestem zawiedziona.

Włoskie Wakacje / Made in Italy (2020)


reżyseria: James D'Arcy
scenariusz: James D'Arcy
gatunek: Dramat / Komedia
produkcja: Wielka Brytania / Włochy



Jack pilnie potrzebuje pieniędzy, jest zmuszony skontaktować się z ojcem. Młody człowiek ma pomysł by sprzedać dom w Toscani. Liam Neeson wciela sie w postać ekscentrycznego ojca jest to tutaj taki element humorystyczny, uśmiechnęłam się nie raz, bardzo polubiłam tą postać. Nic tutaj nie jest w żadną stronę nie przesłodzone, są też elementy dramatyczne, ale sposób opowiedzenia historii sprawia że film jest bardzo przyjemny w odbiorze, perfekcyjnie wyważony: nie ma tu wyciskania łez. Wspólna podróż ekscentrycznego ojca i syna do Włoch, ale także do wspólnej historii, osób... Bardzo przyjemny obraz wizualnie, w sposobie opowiedzenia historii. Polecam!

No i to na tyle co udało mi się zobaczyć, polecono mi tytuł: "13 dzielnica w Paryżu" (2021) Fabuła: "Trzy dziewczyny i jeden chłopak są dla siebie przyjaciółmi, kochankami, a często zarówno jednym, jak i drugim." Widział ktoś tę produkcje? Polecisz mi jakiś film?

16 komentarzy:

  1. Pierwszy film bardzo mnie zainteresował. Muszę go obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie ma tego grafiku, ale cieszę się, że są też dobre wiadomości. Włoskie wakacje chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z tych filmów nie oglądałam, a w tym miesiącu byłam tylko z dzieckiem na nowych Minionkach ;) Powodzenia w nowej relacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może skuszę się na jakiś film w nadchodzący weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w ten weekend się nie uda, ale może w przyszły zrobimy sobie jakiś rodzinny seans. :)

      Usuń
  5. A wiesz, że nie widziałam żadnego z tych filmów... Skuszę się najpierw na Autostradę

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo dobre wieści, te o amancie i psycholożce! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę dobre wieści, wszystkiego dobrego! Filmów kompletnie nie znam, ale z chęcią się z nimi zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba oba filmy są godne obejrzenia. Zrobię to w wolnej chwili, choć latem mam ich mało...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio skusiłam się na obejrzenie serialu Behawiorysta na podstawie książki Remigiusza Mroza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tych filmach, więc mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza propozycja filmowa jak najbardziej mnie przekonuje, z zainteresowaniem obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba filmy chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatni film jaki widziałam to Minionki 😅 przed telewizorem padam w 5 minut, czas na odpoczynek. Może na urlopie uda mi się coś obejrzeć

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!