piątek, 22 lipca 2022

haul

 


Nastały upały, momentami naprawdę nie ma czym oddychać. A ja dalej zauroczona człowiekiem z którym ostatnio sie spotkałam. Fajnie że jest kontakt, miłe... Przeżywam sporo silnych emocji związanych z niepewnością, a z drugiej strony jest radość że coś tam kiełkuje? Ja dokładam starań by było miło a relacja naprawdę dobra. Cokolwiek, jakkolwiek sie dalej to podzieje. Jest czwartek 21 lipca usunęłam konto na portalu randkowym. On zrobił to dzień wcześniej. Myślałam i zdobyłam się na to by zaryzykować. Dziękuję za słowa wsparcia, to bardzo cenne dla mnie. 
 Byłam w teatrze i powiem szczerze że dobrze mi to zrobiło. Momentami bawiłam się dobrze.
Przyjemne są też zakupy a oto na co sie skusiłam:


Honest Beauty pomadka do ust, daje taki fajny połysk, przyjemna.
Antimosk Spray  zawiera olejek lawendowy, który ma właściwości antyseptyczne i bakteriobójcze. 


Pomadka do ust w sztyfcie. Douglas. Make-UpSmart Matte Nr.6 - Sweet Heart. 

Neonail Lakier Klasyczny Wegański 8699 Pure Night

No i to na tyle, miłego dnia :) 

22 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za pomyślny rozwój nowej znajomości. Zakupy bardzo ciekawe. Uwielbiam olejek lawendowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Twoim szczęściem i trzymam mocno kciuki za udany związek :) Bardzo ciekawe nowości, czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to szczęście, czuję ogromny stres, lęk, ale postanowiłam zaryzykować.

      Usuń
  3. Zdecydowanie najważniejsze szczęście !
    Lepiej zaryzykować, niż żałować, że się nie próbowało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ja bardziej czuję działanie hormonów stresu. Własnie dla tego postanowiłam dać szanse z nadzieją że będzie super.

      Usuń
  4. Cały czas trzymam za Ciebie mocno kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jestem ciekawa jak ta Wasza znajomość się rozwinie:D może zadzwonią Wam dzwony weselne;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale my spotkaliśmy się pierwszy raz w ubiegłą niedziele, czuję dużo stresu...

      Usuń
  6. Widzę, że w twoim życiu się dzieje, wspaniale, życzę pomyślności ❤️ Fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie pokazałaś koloru pomadki, jestem ciekawa jak wygląda

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatycznie, kiedy nowa znajomość rozwija skrzydła, wiele emocji wówczas towarzyszy, trzymam kciuki, aby wszystko potoczyło się w pożądanym przez Ciebie kierunku. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie życzę powodzenia w randkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia w rozwijaniu znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa koloru tej pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za to, aby wszystko się dobrze potoczyło, wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!