środa, 6 lipca 2022

Nowości zakupowe.

 


Dziś o moich szaleństwach zakupowych będzie. Mam wolny ten tydzień i nie wiem co dalej będzie z tą moją pracą, sytuacja jest niepewna. Czeski film nikt nic nie wie, wszystko wstrzymane a co dalej to dadzą znać. Kiedy? Nie wiadomo. Koleżanka z biura zachęcała mnie do tego bym poszła do innej firmy w której to ona sie zatrudnia. Miło z jej strony ale tam jest za daleko jak dla mnie, dojazd z przesiadkami. Fajniejsze warunki płacowe, ale chyba czas rozglądać się za czymś innym, zwłaszcza że jak zauważyła koleżanka z pracy to tutaj nie wiadomo co dalej, wszystko w zawieszeniu...już w maju były dwa tygodnie przerwy, teraz od lipca znwu a ile tym razem to potrwa tego nie wie nikt. 

W niedziele byłam na spotkaniu z równolatkiem, zasypywał mnie różnymi treściami około inflacyjnymi, mało ciekawy mojej osoby, potrzebował się wygadać, tego co ja mówiłam raczej nie słuchał. Mam wrażenie że teaz są takie czasy gdzie umiejętność słuchania; otwarcie na drugiego człowieka to deficytowe umiejętności. 

Rachunki dzielone były na dwa, każdy płacił za siebie. Poszliśmy na pizzę.


Kosmetyki Dla - Anyżowa Ziołomyjka, Płyn do higieny intymnej, fajny produkt, niestety nie jest on najłatwiej dostępny więc wzięłam drugi na zapas. 
Chusteczki do odświeżania. 


Skusiłam się na zakupy w TBS... żele pod prysznic 
- truskawka
- wanilia z dynią, aktualnie denkuję jeden więc to już kolejny
- no i różany. Pachnie cudnie, tak mam w użyciu a to kolejna butelka żelu o zapachu róży... cudo!
Szkoda że wycofali już wersje z herbatą...


Nawilżająca maska na noc Konopia Siewna
Krem Magiczne Mumio  do pielęgnacji cery delikatnej
Oczyszczająca maska do twarzy z węglem himalajskim
Mały lampionik, ceramiczny. Lubię rękodzieło, ten ma różne odcienie, więc fajnie.
Srebrny łańcuszek.


Butelka na wodę, szkoda że jest bez rurki ale mam nadzieje że nie będzie przeciekać, coś za coś. 
Bransoletka, pisałam tutaj o niej, mimo poszukiwań informacji co oznacza tajemnicze oznaczenie. Pan sprzedawcatwierdzi że to srebro 925, ale niestety nie jest to napisane. Z tego co sama szukałam to wywnioskowałam że zawartość srebra jest tak mała ze wyrób nie został odpowiednio ocechowany stąd znak x. A co oznacza 6 xp? P że z Poznania? A co 6 oznacza... nie znalazłam odpowiedzi. Wiem że sklep pisząc na paragonie i metce wyrobu ag 925 łamie prawo. Na chwilę obecną, mimo wszystko bransoletka fajnie sie nosi, to chyba ważne. 


Dwie bluzki w lumpku 4 złote za sztukę, łatwo nie było coś dobrego wybrać, namierzyłam się naszperałam i wybrałam, okazało się że fajne są na tyle by kupić:


 
Tutaj kosmetyczka i etui na okulary, w środku są okulary przeciw słoneczne. Okulary to może kiedyś do zdjęć się przydadzą, ale etui zdarzało mi się gubić wiec pomyślałam że dobrze mieć w zapasie:)




No i to na tyle, miłego dzionka:) 

15 komentarzy:

  1. Z zakupów, to najbardziej ciastko ( jak złapałem za truskawkę, to odbiłem się od ekranu 😁). To tak przy okazji, ale powiem ci, że ta druga bluzka (ta z kolorowymi motywami, to od razu bym zwrócił uwagę, coś w sobie ma 🤔😉)
    Pozdrawiam! 🖐️

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość bardzo interesująca. Masz oko do wypatrywania ciekawych rzeczy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy i bluzki, masz dobry gust. Cuekawią mnie żele pod prysznic, chyba sobie zamówię różany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta druga bluzka jest super. Ja ostatnio wygrzebałam sweter za 8 zł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obfite zakupy. Bluzka, ta druga, mi się podoba.
    No to może się faktycznie rozglądaj za czyms nowym, na spokojnie, zanim sie okaże, że musisz JUŻ.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam malinowy żel pod prysznic TBS.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spore zakupy i smaczne jedzenie. Niby z człowiekiem, ale jakby był duchem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bluzki! Idealne na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. the body shop mają genialne mazidła:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety, umiejętność słuchania jest coraz rzadsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Body shop straszna lipa, składy mega chemiczne i uczulające :( Wrzućcie sobie w aplikację do czytania składów

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne bluzki, a tym bardziej za 4 ziko :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!