środa, 31 sierpnia 2022

Denko

 


W sierpniu podziało sie u mnie dużo, niestety nie był to najlepszy dla mnie miesiąc. O szczegółach pisałam tu klik
Na szczęście miesiąc się kończy a zaczyna wrzesień. Mam pewien pomysł który krąży mi po głowie ale jeśli coś sie zacznie to na pewno tutaj o tym napiszę. 
Koniec miesiąca to także zużycia a i te tutaj nie są powodem do dumy, zapraszam:


1) Patyczki kosmetyczna Isana, może wrócę do tematu.
2) Bevola maseczka peel off.... mój ulubieniec od lat. Za każdym razem jak jestem w Kauflandzie spolądam na półkę w poszukiwaniu tych saszetek, jak są kupuje na zapas. Jak na razie mam saszetki i wnosie niedostępność ewentualna ulubionego produktu. Gdy mi sie skończy, właściwie zacznie to zacznę krążyć w celu zrobienia ponownego zapasu. 
3) Nić dentystyczne "Prokudent" może kiedyś ponownie. Aktualnie mam Oral B


1) Kosmetyki DLA - ziołomyjka anyżowa. Na szczęście mam zapas i w użyciu kolejną buteleczkę tego przyjemnego dla mnie produktu który świetnie sprawdza sie jako płyn do intymnej, a także do mycia buzi. Jak mi się ziołomyjka skończy to trzeba będzie sie pofatygować po następną. Szkoda tylko że produkt jest tak słabo dostępny, właściwie znam jeden sklep gdzie można kupić ten produkt. Pech chce że w tych rejonach mogę spotkać mojego ex i w tychże okolicach byliśmy na ostatnim spotkaniu... no nie wspominam tego spotkania najmilej... Tak ładne miejsce mi obrzydził... pech okropny i oj obrzydził mi tę okolice, pocieszam się że ten sklep zielarski ma fajną ofertę i jak tam jestem to pewnie coś nowego odkryję, coś jeszcze kupię a i pewno próbki jeszcze dostanę do wypróbowania. Dodatkowo koło zielarskiego jest tam super jubiler, plusy są i na tym trzeba sie pewnie skupić. Tymczasem dobrze że zapasik jest:)

2) Anwen, Odżywka do włosów o różnej porowatości `Nawilżający bez` delikatna odżywka nieobciążająca włosów, o ładnym zapachu, może kupię ponownie. 

3) Hydrolat aloesowy bardzo przyjemny delikatny produkt ale cos ostatnio nie widziałam go w drogerii. 

4) Hydrolat rumiankowy może kupie ponownie jak zauważę w dobrej cenie.

Oby wrzesień był cudownym miesiącem czego Wam i sobie życzę. 

36 komentarzy:

  1. Znam ten ból obrzydzenia miejsca. Może trafisz gdzie indziej ;) Ciekawe denko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam i niestety... ciężko. W jednym miejscu mimo że mają inne produkty tej marki, prosiłam by zamówili... to niestety bez skutku... a są na mapie na stronie firmy że maja kosmetyki ich, no ale nie wszystkie. Od miesięcy tylko w jednym zielarskim i to od ręki, jeszcze wybór mają a babeczka otwarta można zamówić odłoży, zamówi ma jeszcze jakieś okazje cenowa w ogóle fajny sklep. Jak mi się skończy to będę musiała przeboleć i tam sie wybrać może coś jeszcze kupię fajnego no i tej jubiler ależ cuda potrafi... uwielbiam takie perełki...

      Usuń
  2. Miałam kiedyś ten hydrolat aloesowy i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszelkie kosmetyki z aloesem zwracają moją uwagę, fantastycznie sprawdzają się w przypadku mojej wymagającej skóry. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam mnóstwo kosmetyków na różne okazje i jeszcze talon do drogerii, nie wiem kiedy to zużyję!
    Pięknego czasu wrześniowego:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze patyczków Isany. Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe denko, kuszą mnie te hydrolaty, bo zużywam ich całkiem sporo i lubię testować nowe :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty, lubię odżywki Anwen, moją ulubioną jest irysowa. Życzę ci przyjemnego września ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. A ja jednak żegnam go z uśmiechem, trochę narozrabiał w tym roku. ;)

      Usuń
    2. Też z usmiechem żegnam ten koszmarny miesiąc, oby wrzesień był lepszy czego nam wszystkim życzę.

      Usuń
  9. Czekamy zatem na objawienie pomysłu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja musze używać taśmy dentystycznej bo mam zęby ciasno osadzone.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę by wrzesień okazał się dla Ciebie udany pod wszystkimi względami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ziołomyjka?! Nie słyszałam jeszcze o takim produkcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe produkty, które chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby wrzesień przyniósł wiele nowego i dobrego. Będę trzymała kciuki 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki z aloesem zwracają moją uwagę. Musze się bliżej przyjrzeć temu, który polecasz.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!