poniedziałek, 12 września 2022

Rozmaitości

 

...



























14 komentarzy:

  1. Te rozmaitości rozbroiły mnie jeszcze bardziej niż zwykle, świetne i dobrze oddające rzeczywistość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki dawce humoru, którą nam przekazujesz, mój poniedziałek będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie śmieszne dekoracje jak na zdjęciu 1. widujemy przed dożynkami przy drogach, trzeba przyznać, że mają ludzie pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  4. papier bije kamień xD śmiechłam xD hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmieszne rozmaitości. Od razu człowiekowi weselej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha :D I humor od razu lepszy :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!