piątek, 28 października 2022

bar

 Dzień dobry! Dziś zapraszam Cię na spacerek, taki sentymentalny, pożegnalny z miejscami które bliskie mojemu sercu...  jednak niezależne ode mnie przyczyny sprawiły że zmieni się niezależnie od tego czy komuś sie podoba czy nie, powstaną usługowe ekskluzywne miejsca więc i klientela sie zmieni.

Poniżej dawna "Flauta" potem "Gruba Ryba" można było dobrą pizzę zjeść, a teraz co najwyżej zdjęcia poczynić... z zewnątrz.


To ostatnie zdjęcie z "Baru Przystań", zrobione jak przyszłam po odbiór zakupionego obrazu. 





14 komentarzy:

  1. Przykre bardzo, że znikają takie miejsca! komu to przeszkadza?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przykre. Problem w tym że miasto sprzedało grunty a wraz z nim tak bardzo lubiane miejsca. Mimo że może nie przystają do dzisiejszych standardów zwłaszcza jak na to miejsce ale w tym urok moim zdaniem. Gdynia wioseczka rybacka była a te knajpki doskonale nawiązują do tego,no ale cóż. Nowy właściciel wprowadzi nowe porządki a ceny już tak nie będą zachęcały do pojawienia się tam😭 w tych knajpkach. Hehhh...

      Usuń
  2. Szkoda, że likwidują ten bar :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zlikwidowali,aż się boję zobaczyć miejsce po wyburzeniu 😭

      Usuń
  3. Czasami miejsca, które były dla nas ważne zapamiętujemy na zawsze...Ale niezmiernie żal, że znikają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każdy z nas ma takie miejsca, które darzy wielkim sentymentem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka szkoda, na szczęście wspomnień ci nikt nie odbierze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urokliwa, mimo że nie mój styl to miejsce ma duszę.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!