poniedziałek, 31 października 2022

Denko


Siemaneczko! Jak Tobie minął październik? Dla mnie pracowicie, usiłuję przestawić sie na nocny tryb co w praktyce bywa rożne, ale daje radę. Muszę.
Przygotowania do spotkania influencerek 3.12.2022 - idą pełną parą, zależy mi żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik:) a zadowolone obie strony - zarówno firmy jak i uczestniczki. Wiele wskazuje na to że będzie miło:) czas biegnie tak szybko... pamiętam jak ustalałyśmy detale z mymixoflife, a tutaj do spotkania miesiąc i kilka dni zostało, pewnie minie jak mrugnięcie okiem:) 

W październiku dostałam przesyłkę z Vobro - galaretki z pianką, bardzo przyjemna zawartość:)

No i teraz pora na zużycia, zapraszam. Wpis pisany z wyprzedzeniem więc na zdjęciu mogą być produkty z resztkami zawartości:


 


1) Avon dezodorant w kulce LBD, napewno jakiś kolejny tego typu produkt do mnie trafi:)

2) Ziaja Żel myjący do ciała i dłoni, dostałam w jakiejś promocji ale zapach skutecznie zniechęca mnie do powrotu. 

3) Kneipp Body Wash Soft Skin - przyjemny delikatniejszy żel do mycia ciała:) 



1) Organique taka pasta pod prysznic, całkiem przyjemne urozmaicenie, może kupie ponownie jak bedzie na promce

2) Woda z melisy - fajny tani hydrolat, miałam kupić ale sklep zamknięty więc innym razem:) 

3) Isana serum do ciała z witaminą C, przyjemne lekkie mleczko do ciała, mogło by sie szybciej wchłaniać



1) Kerastase Discipline szampon i odżywka do włosów. Szampon dobrze oczyszcza nie plącze włosów, wraz z maską nie obciążały wygładzały moje kosmyki sprawiały że były bardziej odbite od skóry głowy. Jednak czasem musiałam robić przerwę od tego duetu. Generalnie mile wspominam i chętnie kiedyś wrócę do tego duetu.

2) SVR - łagodzący krem do twarzy, szkoda że mało nawilżający;/ No i pod koniec użytkowania pojawił się problem z pompką więc trzeba będzie rozcinać ;/

3) SVR krem z zielonym pimentem szkoda że nie jest bardziej nawilżający i łagodzący. 

No i to na tyle zużyć, miłego tygodnia :*

36 komentarzy:

  1. Zużyć jest akurat. Ależ wam zazdroszczę tego spotkania w grudniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby coś w przyszłości to.... to są dobre połączenia komunikacyjne ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajne denko. Spotkanie na pewno będzie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe denko :) Kneipp i Kerastase uwielbiam. Szkoda, że kosmetyki z SVR słabo nawilżają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne denko, widzę, że większość kosmetyków spełniła twoje oczekiwania:) Mi październik minął całkiem przyjemne, był długi, ciepły i spokojny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wpadło mi w oko to mleczko do ciała z witaminą C

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo kosmetyków ,,poszło''. Ja zamierzam przetestować Kerastase Discipline szampon. Mam nadzieję, że poradzi sobie z moimi niesfornymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę kilka fajnych kosmetyków. Na ziaję nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio wróciłam do kilku kosmetyków od ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Kerastase, dobrze działa na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten miesiąc minie piorunem i nadejdzie spotkanie. W ogóle czas tak szybko płynie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie kusi ta woda z melisy! Muszę znaleźć coś podobnego u mnie. Przyjemności na spotkaniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na spotkaniu na pewno będzie bardzo miło. To idealna okazja do poznania nowych osób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo poznania osobiście osób z którymi utrzymuje się wirtualne kontakty.

      Usuń
  13. Zainteresowała mnie woda z melisy, którą umieściłaś w swoim zestawieniu. Ciekawy kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego spotkania, czas tak szybko leci, że za chwile już będzie po. Z Twojego denka nie miałam okazji niż używać, ale zainteresowała mnie woda z melisy. Muszę jej się przyjrzeć bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi ten żel z Ziaji zapachowo się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie ♡
    Ciekawe denko, nie znam żadnego produktu ale kilka bardzo mnie zainteresowało :) Udanego spotkania! Dawno na żadnym nie byłam, mam nadzieję że w przyszłym roku będę miała okazję zobaczyć więcej, zazwyczaj dowiaduję się o nich po fakcie :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo zużyć, ja nie patrzyłam nawet na mój bilans kosmetyczny 😃

    Nie mogę się zalogować
    Aga - niekonczace_sie_marzenia

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!